Poglavlje 20

2K 112 8
                                    

Stefan

Prošla su četri duga meseca od kako se desilo sve ono sa Ešli. Nisam je od tada ni čuo ni video, četri meseca kako nisam video njeno prelepo lice i čuo umiljat glas. Užasno mi je nedostajala. Prva nedelja nakon što sam našao njenog sina u parku na klupi i vratio joj ga bila mi je nekako u magli. Vreme sam provodio u stanu ili klubu uvek sa čašom viskija u ruci. Nisam se treznio, jer kad bi samo i na sekund bio trezan želeo bi da umrem koliko je sve bolelo, želeo bi da je nazovem i kažem joj da je volim, srce, duša i celo telo bolelo me je za njom. Nakon sedam dana Marko mi je upao u stan i bukvalno mi isprašio dupe, našao me je na kauču oduzetog od alkohola... mnogo alkohola, odneo me je pod hladan tuš, a onda održao predavanje kako sve to mora da prestane. Nisam ga slušao, nisam želeo da prestanem, jer čim bi prestao počelo bi da boli. Ali Marko mi je dao svrhu, dao mi je nadu, da se izvučem iz svega, objasnio mi je da moram da se borim za Ešli, za nas i da postoji način. To me je probudilo iz mrtvih, svaka i najmanja nada dala mi je nadu za bolje sutra sa ženom koju sam voleo očajnički. Odlučio sam da se probudim i počnem boriti za svoju ljubav, znao sam da je to dug proces, ali imao sam strpljenja, samo sam se nadao da Ešli može toliko da čeka.

Protekla četri meseca radio sam na tome da nađem Stefaniju, imao sam snimke njenog razgovora sa mnom od one noći, pronašao sam njenog pomoćnika koji joj je pomogao. Pronašao sam ga tako, jer sam unajmio detektiva da prati svaki Ešlin pokret i samim tim detektiv je video da ih prati još neko sem njega. Bio je to lokalni diler, sitna riba. Pre manje od mesec dana pozvao sam ga u svoj klub i sklopio dogovor sa njim, rekao sam mu da ću ga prijaviti policiji za dilovanje, ako ne uradi ono što od njega tražim. Tada je njegova koncentracija bila potpuna, rekao sam da ću mu platiti ogromnu svotu novca za to da prekine da prati Ešli, ali da održi kontakt sa Stefanijom kao da to radi i dalje, i da kad sazna gde je da prvo meni javi. Znao sam da će Stefanija morati jednog dana da uzme sav materijal koji je diler skupio. Diler je pristao na dogovor i tako sam se rešio još jednog problema, on mi je rekao da su njih dvoje bili sami u svemu, i da ne zna gde je Stefanija, ali da se čuju jednom nedeljno da joj dostavi paket droge i da veruje da i ona sama diluje, ili da konzumira u velikim količinama. To mi je dalo nadu, ne samo da ću je prijaviti za otmicu nego i za dilovanje.

Ĉetri meseca Marko i ja prečešljavali smo sve okolne gradove u potrazi za Stefanijom bilo je kao da je propala u zemlju. Polako sam počeo da gubim nadu. Morao sam je naći i nabaviti dokaze da diluje ili pak koristi narkotike.

Pre nedelju dana Marko je uleteo u moj stan kao tornado,

"Druže moraš nešto da vidiš, sasvim slučajno smo naleteli na ovo."

Krenuli smo ka mojoj radnoj sobi, kad je upalio cd koji je doneo srce mi je stalo, sručio sam se na stolicu videvši poznato lice kako izlazi iz banke, imala je naočare i drugu boju kose, ali bila je to ona Stefanija. Dva meseca tražili smo je svuda, bukvalno svuda samo ne u našem gradu. Nisam mogao da verujem da se vratila, da je bila tu nama ispred nosa. Ovo je bio veliki grad i očas posla bi progutao ljude, bilo je pametno što se vratila, jer nikad ni za milion godina ja ne bih pomislio da se ona vratila ovde.

Detektiv koji je pratio Ešli i Patrika u stopu, nikad mi nije dao izveštaj da se oko njih mota neka devojka, jedino onaj diler. Morao sam da znam da su njih dvoje u redu, morao sam da znam da su bezbedni da bih mogao da se skoncentrišem na hvatanje Stefanije u zamku. Imao sam mir da razradim plan, detektiv kog sam unajmio jednom nedeljno donosio bi mi izveštaje, slike... bili su sigurni bili su sretni, iako je bilo slika na kojima je Ešli bila zamišljena i tužna, pitao sam se u tim noćima dok bi zurio u njenu sliku da li je to zbog mene. Da li sam ja povod njene tuge i zamišljenosti.

Marko i ja smo provodili dane pregledavajući kamere grada, iako sam znao da je mala šansa da ću naći Stefaniju, nekad sam znao i po celu noć da pregledavam snimke, ali sve je to vredelo, jer nakon nedelja bezuspešnog traganja po raznim rupama, zgradama, lokalima napokon sam je našao.

Ljubav PobeđujeTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang