2018.07.14. /Szombat/
Ma reggel 10:00-kor keltem mert ma van a barátom születésnapja ma tölti a 18-at. Sok ember lesz a buliba. Ezért keltem ilyen hamar, hogy mindennel elkészüljek. Először bementem a fürdőmbe felöltözni és elvégezni reggeli teendőim. Ezt vettem fel. Megtetszett Kylin igy megvettem.Majd lementem reggelizni. Ádi anya és apa már lent volt. Vili gondolom még aludt.
-Jóreggelt.-mondtam majd adtam anyának, apának és Ádinak is egy puszit.
-Jó reggelt mondták egyszerre.
-Mi a reggeli?- kérdeztem anyára nézve.
-Palacsinta.-mondta anya
-Imádlak.Gyorsan megreggeliztem es mentem is a körmöshöz szerencsémre Ádi eldobott mert ment a barátnőjéért és ő is jön értem. A körmöm ilyen lett.
Nekem nagyon tetszik. Hazaértem és már fél 2 volt így neki kezdtem a hajamnak.
Ezután gyorsan lefürödtem és neki is láttam sminkelni.
A ruhám még csak ez után következett és a hozzá illő cipő
Fél négykor elindult a család anya és apa külön és mi gyerekek is külön. Mikor odaértünk megláttam Bencét és odaszaladtam hozzá köszönni és odadni az ajándékát.
-Szia édes.-csókoltam meg szemvedélyesen. /lehet, hogy már nem vagyunk a régiek, de még mindig jól csókol és a látszat kedvéért bármit.
-Szia édes.-és ő is megcsókol viszont ebbe most közbeszólt a báttyám.
-Ne itt inkább mennyetek szobára.
-Vili ne add már alájuk a lovat.- mondja Ádi.
Ezután oda adtam az ajándékot és nagyon tetszett neki. Majd oda jött egy nagyon helyes srác sötét barna haj, barna szem. Úgy látom a bátyámat is ismeri.
-Szia!-mondta.
-Szia!-mondtam.
-Szoboszlai Dominik.-mondja. Akkor már megvan miért ismeri a bátyám.
-Szalai Zara Zille.-mondtam. Ekkor vettem észre, hogy Bence elment és más lány társaságát kereste és mint láttam meg is csókolta ez tipikus Bence. Nem hűséges.
-Bence nem a barátod?-kérdezi.
-De az.-mondtam komoran.
-Hát akkor mit csinál azzal a lánnyal?-kérdi.
-Tipikus Bence sose volt a hűséges. Legalább 10. ez a csaj a kapcsolatunk óta.-válaszoltam.
-Szemét.-mondja.
-Jah az én már megszoktam.
-Szakíts vele.-mondja
-Majd. De hallod keressük már meg a báttyáimat.
-Rendben.
A buli alatt nagyon sokat beszélgettünk Dominikkal mint láttam Ádinak is jobban tetszett mint Bence. Megbeszéltünk egy randit és azt, hogy Bencével ez így már nem jó. Tehát még az este folyamán szakítottam vele. Nem is erdekelte ahogy már engem se. Nem igazán ittam max egy pohár pezsgőt a köszöntőnél és ennyi. Majd olyan 11-kor haza jött a család. Lemostam a sminkem lefürödtem és felvettem a pizsamám.Majd éjfélkor dőltem be az ágyba és még felmentem instára.
szoboszlaidominik kéri, hogy követhessen.
Elfogadtam a kérését és én is bekövettem. Ezután letettem a telefonom és 10 perc múlva elaludtam.
A helyesírási hibákért ne haragudjatok!
Remélem tetszik az első rész. Nemsokára hozom a következőt!❤
YOU ARE READING
Szerelmes lettem a bátyám csapattársába
RandomEz a történet Szalai Zara Zilléről egy 16 éves lányról fog szólni aki szerelmes lett a báttya csapattársába akit először egy születésnapi buliban ismert meg, de hamar kiderült, hogy látta már. -Trágár szavakat fellelhetőek lesznek. -18+os jelenetek...