~3 nap múlva~
2019.04.28. /Vasárnap/
Ma reggel 6-kor keltem megyek Salzburgba és a következő hetet ki is hagyom kell egy kis távolság az iskolától és a nem kívánt személyektől persze a 3-om nap alatt semmi sem változott. Kikeltem az ágyból és bevetettem az majd indultam öltözni.Elvégeztem a rutinom aztán raktam fel egy kis szempilla spirált. Lementem a konyhába.
-Jó reggelt.-mondta apa és anya. Ádi németbe van Blankával.
-Nektek is.-mondtam.
Neki láttam a reggelinek mikor apa beszólt.
-Gyere Zara itt vannak Zsoltiék.
-Megyek már apu.-mondtam.
Megfogtam a bőröndöm és megindultam kifelé. Szofi egyből futott hozzám.
-Megyünk Dominikhoz hurrá.-mondta boldogan.
-Úgy bizony.-montam majd puszit nyomtam arcára és leraktam. Anyukáját és apukáját is két puszival üdvözöltem. Majd a saját szüleimhez is oda mentem elköszönni. Majd 7:08-kor elindultunk. Nem is vettem észre, hogy az egész utat végig aludtam csak arra keltem fel, hogy leállt a kocsi. Kiszáltunk és Dominik már várt. Először a huga ment oda hozzá aztán a szülei én direk a végére mentem oda. Egy csókkal köszöntottem, de most neki nem volt elég ennyi így csókolt tovább nekem sem volt ellenemre.
-Fúj ezek csókolóznak.-monda Szofi mire a szüleik nevetni kezdtek hát persze, hogy én is belemosolyogtam a csókunkba persze Dominik is elmosolyodott.
-Na végre, hogy abbahagytátok.-mondta fintorogva Szofi.
-Majd te is megtudod milyen ez hercegnő.-mondtam
-Ahhoz nekem is lesz egy-két szavam.-mondta Dominik.
Elmosolyodtam rajta és arcon pusziltam. Megfogtuk a cuccunkat és má mentünk is fel. Ebéd után Dominiknak mennie kellett hiszen ma meccs Wolfsberg ellen így újra mindent nálam hagyott. Én bementem a fürdőbe és átöltöztem. Majd sminkkeltem.Aztán 2-kor megindultunk lefelé. Dominik még feljött puszit adni. Aztán elkezdődött a meccs. Az első félidőbe megszerezték a vezetést. Dominik a félidőben szomorúan baktatott le hozzánk. Semmivel sem tudtam vigasztalni aztán a második félidőbe gólt rugtunk, de nem sokra rá újra megszsrezték a vezetés és Dominik a 91. percben kapott egy sárga lapot.
-Ügyes voltál éltem.-mondtam Dominiknak.
-A faszt.-mondta ingerülten.
-Dominik, hogy beszélsz.-szólt rá anyukája. Mielőtt megszólalhatott volna elhallgatattam egy csókkal majd megöleltem az anyukája egy "köszönöm" pillantással nézet rá majd felindultak. Dominik átöltözött és mi is mentünk. A meccs után elmentünk város nézőbe majd vacsorára hazajöttünk vacsora után közösen a szülők szobájába néztünk egy filmet aztán mi mentünk Dominik szobájába megfürödtünk felvette a szokásos pizsamát aztán lefeküdtünk éz összebújva aludtunk el.Bocsánat, hogy rövid lett!
A helyesírási hibákért ne haragudjatok!
Remélem tetszik a 15. rész. Nemsokára jön a következő!❤
YOU ARE READING
Szerelmes lettem a bátyám csapattársába
RandomEz a történet Szalai Zara Zilléről egy 16 éves lányról fog szólni aki szerelmes lett a báttya csapattársába akit először egy születésnapi buliban ismert meg, de hamar kiderült, hogy látta már. -Trágár szavakat fellelhetőek lesznek. -18+os jelenetek...