~1 hónappal később~
2019.04.21. /Vasárnap/
Ma reggel már korán 6kor fent voltam mert Ádám visz ki Dominikhoz Salzburgba mert ma lesz a meccsük az St. Pölten ellen és jó lenne újra látni meccs közben meg amúgy is. (Tegnap voltam körmösnél és nagyon meg vagyok vele elégedve ilyen lett)Gyorsan kikászálódtam az ágyból és kényelmesbe öltöztem. Illetve elvettem a kulacsom és a tartalmát amit az utra ragtam félre.
Mivel a meccsre a ruháimat illetve a holnapi napit az utazó táskámba helyeztem. Átmentem a fürdőbe és elvégeztem a rutinom majd csak egy kis szempillaspirált raktam fel. Gyorsan megreggeliztem majd elköszöntem a szüleimtől majd gyors beültem Ádi mellé és 7:17-kor elindultunk az út alatt ami 4,5 órás volt 1 szer megáltunk wcre nagyon sokat hülyéskedtünk meg zenét hallgattunk. Mikor megérkeztünk Dominik már várt. Ádám is kiszált, de most nem foglalkozva vele Dominikot a nyakánál fogva magamhoz rántottam és szenvedélyesen megcsókoltam ő is visszacsókolt.
-Gyerekek áljatok le.-szól egy ismerten hang angolul, de mikor kicsit elgondolkodtam és rájöttem ki az, de a bátyám már szól.
-Ah Frederik nekem a legjobb ezt a nyalakodást végignéznem.-szólt Ádám szintén angolul bár ők ketten illetve Dominik németül is tudnak.
-Dominik vigyázz a hugomra mert kinyirlak ha bármi baja lesz.-mondta Ádám Dominikra nézve.
-Vigyázok rá nagyon.-mondta Dominik és hátulról átölelt. Még megvártuk míg Ádám elmegy és bementünk.
-Gyere baba enni mert utána nekem mennem kell és gondolom te meg készülődni szeretnél még.-mondta rám mosolyogva.
-Eltaláltad.-mondtam. Megebédeltünk majd Dominik már ment a kulcsát és a telóját nálam hagyta én elkezdtem átöltözni.Majd sminkeltem egy kicsit.
És megcsináltam a hajam igazából csak elől felkontyoltam. Ezután becsuktam Dominik teloját beraktam a tatyómba aztán becsuktam a szobáját és megindultam le. Dominik mikor észrevett a kispad mögött egyből oda szaladt és megcsókolt néhány osztrák csajszika szitkozódott na jó ennyit én is értek ezen egyszerre kellett felnevetnünk.
-Hajrá bébi ügyes legyél.-mondtam.
-Köszönöm és megpróbálok.-momdta majd egy utolsó puszit nyomot ajkaimra és ment a pályára. 14:30-kor elkezdődött a meccs, de sajnos a harmadik percben már ki is állítottak egy Salzburg játékost a 17es mezszámban játszó Andreas Ulmert tehát 10 emberrel folytatták, de a vezetést így is megszerezték a 33. percben igaz csak egy 11es kiharcolásával, de betalált a 11es mezben játszó Smail Prevljak. A félidőben nagy boldogság volt Dominik most is felszaladt egy puszit adni amin az idősebb játékosok csak mosolyogtak páran pedig azt mondták neki, hogy látszik mennyire szeret engem. Ennek nagyon örültem viszont sajnos a második félidőben kaptunk mi is egy gólt szintén büntetőből. A végén Dominik tiszta idegesen jött le és hiába akartam megpuszilni vagy oda menni hozzá inkább ott hagyott és bement az öltözőbe. Bevallom nagyon rosszul esett, de kicsit megértem.
-Hé mi ütött belé?-kérdezte angolul Albert.
-Hm. Miért gondolod, hogy baj van velünk?-füllentettem.
-Látszott a szándék, hogy szeretted volna megcsókolni, de elhúzódott és hiába akartál közel maradni hozzá ő inkább bement és itt hagyott.-mondta és sajnos teljesen igaza volt.
-Ideges a meccs miatt és így próbálja levezetni, de nem haragszom rá.-mondtam neki.
-Ez nem mentség igen is kéne.-mondta.
-Nem tudok.-mondtam ki azt a szót ami a gyengém az, hogy nem tudok rá sokáig haragudni.
-Látszik, hogy nagyon szereted.-mire kimondta kijött Dominik és felindult mire eszébe jutott mindene nálam van így oda jött.
-Ideadnád a cuccom?-kérte ingerülten.
-Nem.-mondtam.
-Ne idegesíts mégjobban.-mondta szinte kiabálva.
-Csókolj meg.-néztem íríszeibe vágyakozván. Megtette amit kértem és most ő sem volt az a finom hanem erősen csókolt mintha ezzel merítette volna ki a dühét.
-Köszönöm.-suttogta ajkaimra én pedig válaszul szájára adtam egy puszit. Albert végig mosolyogva nézett ránk én pedig vissza mosolyogtam és mivel tudtam Dominik mire gondol és én is vágytam rá. Így a szobába érve becsukta az ajtót és nekem esett. Lekerültek a ruhadarabok Dominik először a számat majd a nyakamat és ezután meg a melleimet kezdte csókolgatni miután rám vigyázva belém hatolt. Ettől egy nagyot nyögtem amivel a tetszésemet mutattam ki.
-Dominik gyorsabban.-nyögtem a szájába. Rám hallgatva egyből gyorsított és nem sok kellet, hogy elmenjek.
-Ahhhw Dominik.-mondtam mikor végre elmentem. Neki sem kellett több két lökéstől és ő os elélvezett.
-Huh ez jó volt.-mondta mellém dőlve.
-Nekem is tetszett-mondtam majd megcsókoltam majd rájöttünk, hogy mennünk kéne vacsorázni ami után megnéztünk egy filmet és elmentünk fürdeni. Felvettem a pizsamám. Ami Dominik pólója és egy nagyon rövid nadrág. Befeküdtünk az ágyba megnéztünk még egy filmet és 00:23-kor elaludtunk.Bocsi, hogy rövid lett!
A helyesírási hibákért kérlek ne haragudjatok!
Remélem tetszett a 10.rész. Nemsokára hozom a következőt!❤
YOU ARE READING
Szerelmes lettem a bátyám csapattársába
RandomEz a történet Szalai Zara Zilléről egy 16 éves lányról fog szólni aki szerelmes lett a báttya csapattársába akit először egy születésnapi buliban ismert meg, de hamar kiderült, hogy látta már. -Trágár szavakat fellelhetőek lesznek. -18+os jelenetek...