2.3

2.2K 55 1
                                    

2019.04.24./Szerda/
Ma reggel fél 7-kor keltem fel. Full karikás szemekkel és nyúzott fejjel. Igazabol kurvara leszarom elhataroztam megvaltozok és nem leszek olyan mint régen az egyetlen ami meg fog maradni a régi életemből a szüleim a báttyáim és Dominik. Kikászálodtam az ágyból bevetettem majd felöltöztem.

 Kikászálodtam az ágyból bevetettem majd felöltöztem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Bementem a fürdőbe elvégeztem a rutinom. A hajam felfogtam sminknek a táskáimat tűntettem csak el. Mostantól leszarom a kívűl állókat. Írtam gyors Dominiknak.

Babám❤👑: Jó reggelt! Nagyon szeretlek!❤ Indulok suliba. Puszi❤

Focistám❤👑: Neked is jó reggelt! Én is nagyon szeretlek!❤ El ne kész miattam!😂 Puszi❤

Lementem. Anya a konyhába volt.
-Kislányom gyere enni.-mondta
-Nem vagyok éhes.-mondtam. És el is indultam az iskolába. A suliba beérve találkoztam pár osztálytárssal láttam, hogy Reni felém tart, de semmi kedvem nem volt hozzá. Bementem a terembe leültem a padomba és direkt magam mellé raktam a táskám és bedugtam a fülhallgatót és láttam akkor lép be felém jött volna, de inkább bedugtam a fülem. Az egész napot szószerint végig szenvedtem. Tesin kiadtam magamból a nehézségeket néha becsúztam vagy ilyenek csak, hogy fájjon a lábam. Tudtam rossz ötlet hisz így is mindig nagyon fáj a térdem, de főképp nem érdekelt. Tesi után egyedül gyalog akartam haza indulni, de jött utánam Reni.
-Ne haragudj.-mondta.
-Oks. Ennyit szerettél volna mert szeretnék menni.-mondtam flegmán.
-Igen.-mondta lesütött szemmel tudta, hogy jó magasról leszarom amit mondott így otthagyott és indultam is hazafelé. Nem ettem ma semmit direkt úgy se lesz bajom. Hazaérve tanultam egy kicsit majd mikor anya hazajött és látta, hogy nem ettem semmit. Felháborodottan nézett és tudtam, hogy nem állja meg szó nélkül és a bicegésem is ládta.
-Első sorban Szalai Zille miért bicegsz másodszor pedig miért nem ettél?-kérdezte
-Anya csak fociztam és fáj a térdem és nem voltam éhes.-mondtam.
-Egész nap. Kislányom ne akard, hogy szóljak Dominiknak.-mondta tudja, hogy kivel tud megilyeszteni.
-Hagyd ki ebből őt és meccse lesz nem szeretném, hogy emiatt idsgeskedjen. Anya ezt meg sem hallva tárcsázta Dominik számát ó bazdmeg.
-Szia Dominik nem beszéltél ma a kislányommal. Miért nem eszik és mi van a lábával.-mondta neki anya nem hallottam mit mond Dominik, de tudtam, hogy másodperceken belül a telefon az én kezemben lesz.
-Tessék?-szóltam bele ingerülten.
-Mi az, hogy nem eszel és mivan a lábaddal?-kérdezte és mondta egyszerre.
-Ahj Dominik hagyjál már te is ezzel a sablon szöveggel amúgy nem vagyok éhes és csak fociztam.-mondtam
-Ez nem sab.......-mondta volna Dominik, de beleszóltam.
-Szeretlek Dominik szia.-mondtam.
-Ezzel elérted holnap haza megyek. Én is szeretlek szia.-mondta. Leraktuk a telefont anyára néztem.
-Kössz.-mondtam maj felmentem a szobámba néztem egy filmet majd elmentem fürdeni felvettem egy kényelmes pizsamát és 10 körül elaludtam.

Bocsánat, hogy rövid lett!

Szerintem az elkövetkező pár rész ilyen szomorú lesz. Sorry.

A helyesírási hibákért neharagudjatok!

Remélem tetszik a 13. rész! Nemsokára jön a következő!❤

Szerelmes lettem a bátyám csapattársába Where stories live. Discover now