2019.03 21. /Csütörtök/
Ma reggel sajnos már mennem kellett suliba így korán kellett kelnem. Fel7-kor indultam a fürdőmbe elvégeztem a rutinom. Felölöztem.Majd sminkeltem.
Plusz még egy kis szájfényt is raktam fel. Ezután reggelizni mentem a konyhába. Senki nem volt itthon anyáék dolgoznak Ádi meg már szerintem korán reggel óta edzenek és Blanka meg elkisérte. Írtam gyors Dominiknak.
Babám❤👑:Jó reggelt! Délután találkozunk puszi szeretlek❤
Focistám❤👑: Jó reggelt!Rendben puszi. Én is szeretlek❤
Csináltam magamnak egy szendvicset és miután megettem felvettem a cipőm.
És elindultam a suliba ami 20 percre van tőlünk gyalog igy 7:40re beértem és kimentem az udvarra ahol a legjobb barátnőm és pár haver kint ált, de mikor jobban megnéztem a srácokat megláttam köztük Bencét.
-Sziasztok skacok. Ez mit keres itt?-kérdeztem Bencére mutatva.
-Szeretnék veled beszélni.-mondta.
-Nem gondolod, hogy ezzel kicsit elkéstél mondjuk 9 hónapot?-kérdezem.
-Mit eszel azon a Szoboszlai gyereken csak hírneve van és semmi tudása.-mondta.
-Hogy mondod?-kérdeztem.
-Jól hallottad.-mondta.
-1 Szerintem neve is van. 2 sokkal jobban megbecsul mint te. 3 nekem nem a hírneve számít hanem az, hogy mennyire szeret 4 szerintem milliószor jobban fociznik nálad és a nyomába se érhetsz.-válaszolok bunkón majd Reni kezét megfogva egészen a teremig húztam. Beszélgettünk egy kicsit a tegnapról meg úgy mindenről majd elkezdődött az umalmas óra. 7. óra után végre mehettem haza. Renivel megbeszéltük, hogy ő is eljön velem a meccsre titkon tetszik neki Nagy Dominik, de nem meri bevallani. Otthol ettem amiután 1 órát még laptopoztam majd fel4-kor elindultam átöltözni.És ujra sminkeltem magam.
Majd fel 5re jött Reni és elindultunk anyáékkal. Mikor odaértünk már háromnegyed 8 volt az őrök engem és a szüleimet megismerve egyből nyitották a kaput. Mikor bementünk Dominik szülei már ott voltak és mikor Szofi a huga meglátott elengedte anyukája kezét és őrült módjára szalad felem mire én felkaptam megpörgettem és puszit nyomtam arcára.
-Szia törpe.-mondtam.
-Szia Zarus (mindig így hív) Domi már nagyon várt nézd ott van.-mondta a bátyára mutatva.
-Mindjárt oda megyek hozzá csak köszönök a szüleiteknek.-mondtam. Majd megpusziltam az anyukájukat majd az apukájukat. Ezután meg megfogtam Reni és mondtam neki, hogy huzás befele köszönni a fiúknak. Én először Dominik ajkára leheltem egy csókot ami számára kevés volt így vissza húzott mégegyre majd oda mentem a bátyámhoz megpusziltam bajd Balázst meg megöleltem. És ezek után vissza mentem Dominik mellé ahol ott volt a bátyám és Blanka mikor megláttam, hogy Reni Nagy Domival beszél elvigyorodtam és Dominik oldalát kezdtem el bökdösni mire meglatta mit nezek o is mosolyogni kezdett. Ezek után mi Renivel és Blankával lementünk a pályáról és hagytuk a fiukat. 20:45-kor elkezdődött a meccs, de Dominik nem volt a kezdőbe csak az 55. percben lépet pályára és sajnos kikaptunk 2-0ra, de a srácok megköszönték a szurkolóknak a biztatást és öltözni mentek. Mikor Dominik kijött látszott rajta, hogy szomorú így én csak oda mentem hozzá és megöleltem ő a nyakhajlatomba furta a fejét.
-Ügyes voltál bébi-mondtam neki és megpusziltam a fejét. Ő nem válaszolt csak szorosabban ölelt. Mikor a bátyám is kijött ő dúlt-fult látszott, hogy mérges hozzá is odamentem megöleltem és elmomdtam neki is azt hogy ügyes volt. Dominiknak mennie kellett haza, de megbeszéltük, hogy holnap feljön és bejön velem suliba. Hazaértünk majd elmentem fürdeni felvettem a pizsamám.És 01:36-kor elaludtam.
A hekyesírási hibákért ne haragudjatok!
Remélem tetszik az 5. rész! Nemsokára hozom a következőt!❤
YOU ARE READING
Szerelmes lettem a bátyám csapattársába
RandomEz a történet Szalai Zara Zilléről egy 16 éves lányról fog szólni aki szerelmes lett a báttya csapattársába akit először egy születésnapi buliban ismert meg, de hamar kiderült, hogy látta már. -Trágár szavakat fellelhetőek lesznek. -18+os jelenetek...