2019.04.25. /Csütörtök/
Ma reggel fél 7-kor keltem fel a szaros órára. De ahogy felkeltem megláttam Dominikot. Fasza most hajnalok hajnalán miattam vezetett haza.
-Oh csipkerózsika méltóztat felkelni végre.-mondta gúnyosan.
-Dominik kérlek.-mondtam
-Igen Zara hallgatlak?-mondta. Sosem hív Zarának még a szüleink előtt se. Tudtam tényleg haragszik rám.
-Kérlek most had készüljek az iskolába és utána mindent megbeszélünk.-kérleltem láttam, hogy megenyhűlt egy puszit nyomtam szájára és indultam öltözni.Aztán mentem a fürdőszobába elvégeztem a rutinom és raktam fel egy kis szempilla spirált majd indultam is a konyhába. Mint látom mindenki jelen van Ádámék is.
-Jó reggelt.-modtam.
-Neked is.-hallottam vissza.
-Dominik ha szeretnél velem jönni akkor gyere.
-Kislányom reggelizz kérlek!-kérlelt anya.
-Anya nem vagyok éhes.-mondtam.
-Kedd vacsora óta semmit sem ettél.-mondta idegesen Dominik.
-Kérlek te ne kezd.-néztem a szerelmemre kérlelően.
-Zara kurvára felbasz, hogy mi nem mondod el mi a rák bajod van legalább, hogy segíteni tudjuknk és az nem megoldás ha nem eszel.-mondta Dominik mikor rájöttem komolyan felidegesítettem nem igazán szokott káromkodni föleg a szüleim előtt ne, hogy azt higyjék rossz hatással van rám.
-Hugi ezt elbasztad Dominik nem szokott így beszélni.-mondta Ádám.
-Tudom.-súgtam magam elé és mivel majdnem elsírtam magam így elindultam kifelé. A suliba érve úgy szintén csak magamra maradtam. Tudtam, hogy ez lesz. Dominikot is megbánotottam azt akit a világon a legjobban szeretek. A mai nap feleltünk Töriből ami a nehézségem és persze, hogy engem feleltetett a tanár épp hogy összekapartam a 2est. Ezt is csak úgy, hogy a többiek súgtak. Tesin ma erősítettünk mindent úgy csináltam ahogy kellett és direkt csúnyán beszéltem, hogy kapjak plusz fekvőt.
-Ne hajtsd túl magad.-szólalt meg Reni melőllem.
-Ne szólj már bele.mondta majd ott hagyva futottam tobább. 8. óra után mentem haza. Éreztem, hogy Dominik vár jól hittem😭
Felmentünk a szobába. Lepakoltam.
-Halljam mi a baj?-kérdezte.
-Dominik megesküszöm, hogy semmi bajom nincs amúgy meg rám fér a fogyókúra legyek én is jó focista barátnő.-mondtam.
-Nincs mit fogynod. És nekem így kellesz és leszarom milyen a többi nekem te kellesz és így vagy tökéletes ahogy vagy.-mondta lágy hangon minden szava szívemig hatolt.
-Szeretlek.-mondtam.
-Én is szeretlel.-mondta majd megcsókolt.
-Na és indulás enni.-mondta. A kedvéért ettem egy minimális adagot ami szintén nem tetszett neki, de legalább ettem valamit. Evés után elmentünk pár osztály és évfolyam társammal a parkba egy csomót röhögtünk. Reni egyszer sem jött oda Dominik fel is hozta, de mondtam neki, hogy hallani se akarok róla. Megértette mikor hazaértünk tartottunk egy kis családi beszélgetést is. Majd vacsofáztunk ahol nekem szintén ennem kellett sajnos. Vacsora után megnéztünk egy filmet. Elmentünk fürdeni felvettem a pizsamám ami mára szokássá vált Dominik póló és bugyi. Bekapcsoltuk a tvt, de Dominik átölelt így én nem sokára el is aludtam.Bocsánat, hogy rövid lett!!
Szintén szomrú történet. Sorry. Szar napom volt ma is.
A helyesírási hinákért ne haragudjatok!
Remélem tetszik a 14. rész. Nemsokára jön a következő!❤
YOU ARE READING
Szerelmes lettem a bátyám csapattársába
RandomEz a történet Szalai Zara Zilléről egy 16 éves lányról fog szólni aki szerelmes lett a báttya csapattársába akit először egy születésnapi buliban ismert meg, de hamar kiderült, hogy látta már. -Trágár szavakat fellelhetőek lesznek. -18+os jelenetek...