2019.04.29./Hétfő/
Ma reggel 9-kor keltem persze Dominik még aludt. Egy puszit nyomtam szája sarkára amit nem érzékelt vagy is csak hittem a következőnél amikor alkalma nyílt nyelvével megnyalta a szám és elhúzódott.
-Menj a picsába Szoboszlai Dominik.-mondtam.
-Na most mér'. Amúgy máskor is kelthetnél így.-mondta.
-Ahj adj már egy rendes csókot.-mondtam neki mire magához húzott és csókcsatába kezdtünk mikor csak arra lettem figyelmes, hogy kopogtatnak az ajtón ami már nyílt is és mi egyből szétrebbentünk.
-Bocsánat fiatalok.-mondta Dominik anyukája.
-Nem baj.-mondtam.
-Öltözzetek fel és gyertek enni.-mondta. Ezután kiment mi meg gyorsan felöltöztünk.Aztán bementem a fürdőbe és elvégeztem a rutinom majd raktam fel egy kis szempilla spirált. Majd mentünk is reggelizni. Reggeli után elmentünk a városba és egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy pittyeg a telóm.
Bae😍😂:Kérlek ne haragudj.
Dominik látta amit irok és meggyőzött, hogy ne haragudjak rá.Bae😂😍:Nem haragszom csak máskor ne legyen ilyen.
Bae😍😂:Megigérem. Am mizu?
Bae😂😍: Dominiknál vagyok Salzburgba.
Bae😍😂:Ja akkor azért nem voltál ma. Holnap jössz?
Bae😂😍: Aha. Sajnos muszáj mennem.
Bae😍😂:Akkor nem zavarlak sziaa
Bae😂😍: Sziaa
A beszélgetés után még fagyiztunk és visszamentünk mert lassan indulnunk kell. 3-kor megindultunk lefelé Dominik először a hugától és a szüleitől búcaúzott el aztán jött oda hozzám.
-Hiányozni fogsz bébi-mondtam mikor pipiskedve átkulcsoltam a kezem a nyaka körül.
-Te is hiányozni fogsz nekem baba.-mondta majd a derekamnál fogva mégközelebb húzott magához. Ebben a pillanatban már nem tudtunk uralkodni magunkon ő csókolt meg először és csak faltuk egymás ajkát.
-Már megint csókolóznak.-mondta Szofi mi pedig megint elnevettünk magunkat.
-Szeretlek.-mondtam majd megcsókoltam.
-Szeretlek.-mondta majd ő is megcsókolt. Ezután beültünk a kocsiba és elindultunk hazafelé 4,5 óra múlva hazaértünk elköszöntünk Dominik szüleitől majd bementünk kipakoltam majd lementem vacsorázni majd beszélgettünk egy kicsit megnéztem egy filmet és 11-kor elmentem fürdeni. Felvettem a pizsamám a szokássá vált Dominik póló. 23:46-kor feküdtem be az ágyba. Felmentem még a messengerre.Babám❤👑:Hazaértünk szeretlek puszi!❤😍
Focistám❤👑:Rendben. Szeretlek puszi!❤😍
A beszélgetés után leraktam a telefont és kicsivel utána el is aludtam.
Bocsánat, hogy rövid lett!!
A helyesírási hibákért neharagudjatok!!
Remélem tetszik a 16. rész. Nemsokára jön a következő!❤
YOU ARE READING
Szerelmes lettem a bátyám csapattársába
RandomEz a történet Szalai Zara Zilléről egy 16 éves lányról fog szólni aki szerelmes lett a báttya csapattársába akit először egy születésnapi buliban ismert meg, de hamar kiderült, hogy látta már. -Trágár szavakat fellelhetőek lesznek. -18+os jelenetek...