2.1

2.6K 58 1
                                    

2019.04.22./Hétfő/
Ma reggel 6-kor keltünk mert megyünk haza összeszedni néhány cuccot és két napra elmegyünk csak ketten welnessezni. Sajnos mivel nekem már szerdán suli így csak két napig lehetünk na meg Dominiknek is jönnie kell vissza. Kikászálódtunk az ágyból bár először lehetetlennek tűnt mert Dominik folyton vissza rántott és csókolgatott meg csikízett.
- Dominik kérlek fejezd be mert lassan indulnunk kéne és mi még fel sem öltöztünk. - mondtam neki mire jó gyerek módjára elengedett és ő is elkezdett öltözni ahogy én.

Majda fürdőbe mentem elvégeztem a rutinom és csak egy kis szempilla spirált raktam fel

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Majda fürdőbe mentem elvégeztem a rutinom és csak egy kis szempilla spirált raktam fel. Meg reggeliztünk és már háromnegyed 7 volt így már indultunk is. Először Dominikéknál mentünk Székesfehérvárra. Mikor odaértünk körül belül olyan 10 óralehetett. A lakásba beérve Dominik húga rögtön futásnak eredt mikor meglátott és nem a bátyához hanem hozzám szaladt először . Megölelt, megpuszilt majd odaadtam a bátyának, hogy meg ne sértődjön én addig a szüleiknek adtam puszit. Dominik is megpuszilta anyukáját apukájával pedig kezet fogott. Összepakolt párcuccot majd elköszöntünk a szüleitől és Szofitól.
-Vigyázzatok magatokra és egymásra is. -mondta Dominik anyukája.
-Rendben vigyázzunk. -mondtam. Megpusziltuk őket újra majd elindultunk Pestre ahova körülbelül olyan fél 12-re értünk oda. Összepakoltam én is néhány cuccom, de anya ebéd nélül nem engedett el minket így megebédeltünk. Ádám és Blanka is otthon volt így beszélgettünk még egy kicsit aztán elköszöntünk. Ádám persze megszólalt.
-Vigyázz a húgomra. -mondta.
-Vigyázok rá. -mondta Dominik. Ezek után újra beültünk a kocsiba és már úton voltunk Eger felé 3-kor értünk oda és teljesen beborult az idő míg ide értünk szinte végig esettaz eső. De Dominik akart képet a kis kocsijával mikor megcsináltam róla engem is mellé állított, hogy kirakhassa ezzel a szöveggel „a két szerelmem". Megkaptuk a szobánkat az első emeleten volt felmentünk és kipakoltunk.
-Nagyon szép hely. -mondta Dominik.
-Igazad van. -mondtam közelebb lépve hozzá.
-Mint mindig. -mondta majd megszüntette a köztünk lévő helyet és megcsókolt. Heves csókpárbajba kezdtünk amit a levegő hiány miatt szakítottunk meg. Ezután persze lementünk a medencékhez persze előtte átöltöztünk fürdőruhába. Míg leértünk sokan megnéztek minket és pár kisfiú oda jött Dominikhez aláírásértért illetve képért. Kicsit beszélgettünk velük, de menniük kellett úgy, hogy mi is mehettünk tovább. Ezután egy olyan 13-14 éves körüli lány jött oda majd először tőlem kért engedélyt, hogy csinálhasson Dominikkel 1 képet nagyon kis cuki volt. Olyan félóra múlva végre odaértünk a medencékhez nagyon jó volt sokat nevettünk és még arra is rá vett, hogy csúszdázzak vele. Ezután elmentünk vacsorázni, megfürödtünk felvettem a pizsamám ami Dominik pólója és egy nagyon rövid nadrág volt. Megnéztünk egy filmet és olyan 23:30 körül elaludtunk.

Bocsánat, hogy rövid lett!

Ne haragudjatok a helyesírási hibáért!

Remélem tetszett a 11. rész. Nemsokára jön a következő!❤

Szerelmes lettem a bátyám csapattársába Where stories live. Discover now