Po úžasnej večeri v mojej obľúbenej reštaurácii som zaparkoval v garáži blízko môjho bytu, vedľa ďalších dvoch tátošov. Autá boli niečo, čo som miloval. Preto v mojej garáži neparkovalo jedno, ani dve.Shannon pri dverách čakala skôr, ako som ja stihol vypnúť auto a vystúpiť. Garážové dvere sa zavreli a o pár minút sa nám otvárali tie od môjho bytu. Nestihol som za nami ani zatvoriť. Na moje pery sa v sekunde prilepili tie, ktoré som za ten čas už dosť dobre poznal. Z úst mi unikol ston a pokračoval som v tom, čo začala. Oplácal som jej bozky s rovnakou vášňou akú do nich vkladala. Naše jazyky viedli vojnu a ani jeden nemal šancu zvíťaziť.
Tešilo ma, že moje sako zostalo v aute a Shannon na sebe taktiež nemala veľa oblečenia. Keď ma zbavila košele, bez zaváhania jej úzke bordové šaty zmizli a odhalili všetko, čo som už toľkokrát videl, ale ešte ma to neomrzelo. Spodné prádlo mala dokonale zladené. Čierna čipka bola niečo, čomu som nikdy nedokázal odolať.
Stonala moje meno, keď som perami a rukami pomaly láskal jej telo. Dostávalo ma to ešte viac do varu a sebaovládanie ma pomaly, ale isto opúšťalo. Chcel som ju a ona chcela mňa. Poznali sme sa dokonale, vedeli sme, čo ten druhý chce.
Takto to vyhovovalo nám obom. Žiadne záväzky, žiadne sľuby. Len uspokojenie a sex. Obom nám išlo o to isté a ja som sa nemusel báť, že ma bude oháňať blbými slovami o láske alebo mi bude niečo vyčítať. Každý z nás mal svoj život. Vo firme sme boli šéf a sekretárka, v súkromí milenci. Vyhovovalo nám to a ani jeden z nás to nechcel meniť.
***
,, Nezabudni, že o druhej máš poradu a po nej ešte jedno stretnutie s pánom Lawsonom. "Toto ráno bolo naozaj hektické. Bolo len desať hodín a ja už som mal za sebou dve stretnutia. A Shannon tu pribehla snáď každú pol hodinu aby mi pripomenula s kým mám to ďalšie.
,, A čo keby som si dal teraz jedno stretnutie s tebou?"
Zasmiala sa a prišla bližšie. Naklonila sa nadomňa a rukami mi prešla po hrudi.
,, To ale nemáš v diári," provokatívne sa usmievala a ja som sa naozaj potreboval odreagovať.
,, Tak to tam dopíšeš. " Skôr, ako som sa stihol bezhlavo vrhnúť na tie plné červené pery sa dvere rozleteli a dnu vstúpil môj otec. Samozrejme, len on nikdy neklope.
,, Ruším? " Byť ním, dám si facku.
,, Ehh... Nie, " Shannon bola mierne vykoľajená, nad čím som sa musel pousmiať. Takto ju často nevidieť. Zmizla z mojej kancelárie rýchlosťou svetla, no aj tak sa môjho otca stihla opýtať, či si niečo dá. Vedel som, za čo ju platím. Vo svojej práci bola vážne dobrá. A nie len v tej.
,, Čo tu robíš oci? "
,, Prišiel som ťa pozrieť, bol som v meste. Tak, ako to ide?"
,, Čo ako? "
,, Ako ide firma Kian. Nepýtam sa na tvoj sexuálny život s tvojou sekretárkou." Teraz som si fakt vydýchol, na čo sa môj otec hlasno zasmial.
,, Všetko v pohode, po starom. A čo doma?"
,, No, mama každý deň čaká, že sa objavíš. Nebol si doma snáď celú večnosť, Kian. "
Cítil som sa za to zle. A teraz, pod karhavýn pohľadom môjho otca ešte horšie. Vedel som, že domov chodím málo a naozaj ma to hnevalo, ale jednoducho nebol čas.
,, Prídem v sobotu, sľubujem. Len mame prosím ťa nehovor, čoho si bol svedkom. Nikoho vám nemám v pláne predstaviť, jasné? "
Síce sa môj otec tváril vážne, jeho oči sa smiali. Náramne sa na mne zabával.
,, Ale mama by sa potešila, to mi ver."
,, No to je síce pekné, ale Shannon je len moja sekretárka. "
,, S ktorou spávaš."
Pretočil som očami a hlasno som si povzdychol. Môj otec už síce nemal dvadsať, ale humor ho nikdy neopustil. Bavil sa na mne a mne sa to vôbec nepáčilo.
,, Ja už pôjdem." Postavil sa a vybral sa k dverám. Postavil som sa tiež, bol som predsa slušne vychovaný.
,, A Kian," už za sebou zatváral dvere, keď sa zrazu jeho hlava znova objavila vnútri,
,, nabudúce zamkni. " Zasmial sa a zatvoril za sebou dvere.,, A ty nabudúce zaklop."
Čo najskôr som sa znova pustil do práce. Vedel som, že dnes sa odtiaľto nedostanem skôr, ako večer. Ležalo predomnou snáď milión papierov a zmlúv, ktoré bolo treba vybaviť a bolo predomnou niekoľko pracovných stretnutí. A to si ľudia myslia, že keď ste šéfom známej firmy, nemáte žiadnu robotu.
YOU ARE READING
SYSTÉM KLAMSTVA
RomanceAvšak, akonáhle sa dotkla mojej tváre, prehral som. Ona vyhrala súboj. Zabila ma. Nie však naozaj. Tým spôsobom, že som bol celý jej.