Keď sa dvere predomnou ani po treťom zvonení neotvorili, rozhodol som sa to vzdať. Vedel som, že Shannon nepatrí medzi ženy, ktoré trávia piatkový večer zavreté samé v byte, no predsa len som dúfal, že dnešok bude výnimkou. Nebol. A tak mi v tej chvíli neostávalo nič iné, len sa otočiť a stráviť túto noc sám. Samozrejme, tiež som mohol počkať kým sa Shannon vráti. Našťastie, nie som až tak zúfalý aby som sedel pred jej bytom hodiny, len aby som mal kde zasunúť.Cestou po schodoch som znova vytočil číslo môjho šoféra. Som si istý, že ma najskôr preklínal, keď som mu oznámil aby sa po mňa vrátil. Veď ani nie pred pol hodinou som mu povedal, že ho dnes viac nebudem potrebovať. Žiaľ, chlap mieni, žena mení a ja sa musím dostať domov. A pešo to teda nepôjde.
Vyšiel som von a zapálil som si cigaretu. Nezvyknem fajčiť, ale priznávam, občas si dám. Hlavne pri alkohole. A toho dnes teda nebolo málo. Opretý o stenu som vdychoval a potom zase vydychoval husté oblaky dymu.
,, Kian? " otočil som sa za známym hlasom. Vôbec som si nevšimol prichádzajúci párik, držiaci sa za ruky. ,, Čo tu robíš?"
,, Vlastne som s tebou chcel niečo prebrať. "
,, Aha," prehrabávala sa v kabelke z ktorej vytiahla malý zväzok kľúčov. Ten podala vysokému chlapovi vedľa nej, ktorého som doteraz vnímal len veľmi okrajovo. ,, Počkaj ma hore, hneď som tam." Nevyzeral nadšený a niekoľkokrát si ma nedôverčivo prezrel. Nakoniec sa ale otočil a otvoril hlavné dvere.Máš pravdu chlapče, mne nie je dobré veriť. Dvere sa za ním nestihli ani zabuchnúť, no Shannon už moje telo úplne priklincovalo k stene. Moje pery dopadli na jej krk a ona s výdychom zaklonila hlavu.
Po pár sekundách ale zrušila moje plány, keď ma od seba prudko odstrčila.
,, Čo si chcel preberať, Kian? " jej hlas bol rázny.
,, Tvoje telo zo všetkých strán," chcel som sa k nej priblížiť opäť, zobrať ju hore a užiť si s ňou ďalšiu z tých nocí, kedy sa nespí. Videl som, ako zalapala po dychu. Neváhal som, v sekunde som bol pri nej a môj jazyk skúmal jej ústa.
,, Nie," odtiahla sa a snažila sa vymaniť z mojich rúk. ,, Stačilo, Kian. Nechcem viac v tomto pokračovať. Som tvoja sekretárka a tam to končí. Na osamelé noci si nájdi inú zábavku."Skôr, než som vôbec stihol zareagovať ma obišla a môj nechápavý pohľad sa stretol už len so zatvorenými dverami. Fajn, tak dnes predsa len nič. Nasadol som do auta, ktoré naozaj neviem kedy zastavilo pred vysokým panelákom. Pôvodný plán bol ísť domov. Ale ten sa zmenil hneď po tom, ako ma poslala do riti Shannon. Očividne mala zase svoje dni. Chcela sa hrať na silnú a nezávislú ženskú. Chcela si niečo dokazovať. A možno by som jej to aj zožral, no dobre viem že o pár dní bude sama prosiť o to, aby som večer strávil s ňou a urobí pre to čokoľvek.
Šofér mi zastavil pred barom, z ktorého som dnes už raz odišiel. Pri bare som si objednal dvojitú whiskey, za ňou ďalšiu a ďalšiu. Hádzal som do seba plné poháriky a spomedzi žien som si vyberal tú, s ktorou strávim zbytok dnešnej noci. Popritom som si chtiac nechtiac uvedomoval skutočnosť, že pred očami som celý dnešný večer mal len tú prekliato sexy inšpektorku s ľadovým pohľadom.
...
Boli sobotné rána, kedy som vstával o šiestej, dal som si hodinový tréning vo fitku a potom som si bol ešte zabehať. Dal som si výdatné zdravé raňajky, sprchu a celý deň som sa venoval buď práci alebo tomu, čo som práve uznal za vhodné.
A potom tu boli sobotné rána, ako to dnešné. Vlastne, ráno ako ráno. Zobudil som sa tesne pred obedom. S ukrutnou bolesťou hlavy a len matnými spomienkami na to, ako som sa vlastne dostal domov. Vyhrabať sa z postele bolo ťažšie ako zvyčajne. Ale pohár plný studenej vody bol tak lákavý, že som sa nakoniec prekonal.
Celým bytom sa ozval hlasný zvuk zvončeka. Karma mi niečo veľmi kruto vracala.
Snažil som sa čo najrýchlejšie dostať k dverám, len nech ten prekliaty zvonček nezazvoní ešte raz.Len čo som dvere otvoril, videl som vysmiatu tvár Jaydena. Bez pozvania, či pozdravu sa popri mne prepchal do môjho bytu. ,, Jasné, poď ďalej. " Moje šomranie nepočul, keďže už bol dávno v kuchyni s hlavou strčenou v mojej chladničke. Bol tu ako doma, nad tým som sa už ani nepozastavoval. Kým on si robil raňajky, ja som len s hlavou v rukách sedel pri kuchynskom pulte.
,, Dáš si aj ty? " otočil sa na mňa popri tom ako krájal nejakú zeleninu.
,, To by asi nebol dobrý nápad." Jayden sa z chuti zasmial na mojom výraze mučeníka.
,, Vyzeráš hrozne. " Hm, dík. Bez teba by som to nevedel.
,, Už v živote nepijem."
Môj dobrý kamarát ma len ironicky vysmial. ,,Bráško, opakovaný vtip už nie je vtip. To by si už mohol vedieť."
Pokrútil som hlavou. Jemu bolo dnes očividne dobre a mne bolo príliš zle. Nechal som ho samého, kým som sa rozhodol pre studenú sprchu, ktorá by mi mohla pomôcť....
Ešte s mokrými vlasmi, bosými nohami, len v teplákoch a mikine som sa vrátil za mojim kamarátom. Z kuchyne sa presunul do obývačky. Rozvaľoval sa na veľkom gauči a na veľkej telke sledoval futbalový zápas. Bol to len záznam, pôvodne to hrali už včera, ale my sme si to, pochopiteľne, pozrieť nestihli. Zo stolíka som si zobral hrnček s kávou a prisadol som si k nemu.
,, To je moja káva. " Ozval sa bez toho aby na mňa čo i len pozrel.
,, Viem, " dopil som ju a hrnček som položil naspäť. ,, Ďakujem." Len sa zamračil a bez slova sa ďalej venoval futbalu.Predtým ako Jayden odišiel do Afriky sme mávali takéto chlapské víkendy pravidelne. V piatok párty, ženy, alkohol. V sobotu futbal a dospávanie. A v nedeľu sme už boli ako tak schopní ísť si aj zacvičiť. Vyzerá to tak, že sa vraciame do starých koľají.
Cez polčas som mal konečne šancu zistiť kde skončil včera večer, keďže sám sa nemal k ničomu.
,, A čo včera? Zabodoval si? " Nebol som si úplne istý, či chcem počuť jeho odpoveď.
,, Ak sa ma pýtaš na tú sexi blondínu, tak sa ani nepýtaj. Fakt som si myslel, že skončíme v jej byte. V mojej hlave už bola nahá a ja som mal tú bohovskú postavu celú noc pod sebou, na sebe a vedľa seba. A vieš čo ona? " so zdvihnutým obočím som čakal na pokračovanie príbehu.
,, Poďakovala mi za to, že som ju odprevadil domov." Vybuchol som do smiechu, na čo si Jayden zašomral, že som idiot. Takže som nebol jediný odmietnutý. Zrazu som pochopil prečo sa hneď nepochválil ako zvyčajne. Nemal sa totiž čím a ja som sa na tom dobre bavil.
Nerád som si priznával, že som bol za to aj celkom rád.Dúfame, že vám novou kapitolou trocha spríjemníme víkend. Užívajte si nedeľu a potešíte nás každou hviezdičkou, či komentárom. 🖤
YOU ARE READING
SYSTÉM KLAMSTVA
RomanceAvšak, akonáhle sa dotkla mojej tváre, prehral som. Ona vyhrala súboj. Zabila ma. Nie však naozaj. Tým spôsobom, že som bol celý jej.