Bella Dickens to szesnastolatka, która z pięknego Londynu przeprowadziła się do Polskiej wsi za namową jej ojca połowicznie Polaka który wychował się właśnie tutaj. Suca Dickens - matka Belli i żona Steve'a preferuje luksusy, które miała w Londynie, natomiast tutaj ma tylko krowy i świnie. Kilka lat wcześniej przyjechali tutaj gdzie Suca poznała Dariusza Chrybka. Spędziła z nim noc ale stwierdziła że to był tylko szybki numerek i więcej się nie powtórzy, ponieważ kocha swojego męża. Natomiast Dariusz miał wobec niej wielkie plany ale szybko zapomniał.
Pewnego dnia, Bella przechodząc obok sex-shopu ujrzała bardzo przystojnego mężczyznę - tak, był nim Dariusz Chrybek. Szybkie poznanie i polecieli w ślinę skończyło się na tym że stojący w spodniach członek Darka szybko przebił spodnie nie tylko swoje ale też Belli. Bella musiała szybko wrócić do domu, ponieważ miała sporą dziurę w kroku. Po powrocie zobaczyła że ktoś napisał jej wiadomość - tak, to Dariusz. Dariusz przeprosił za wyczyn jego członka i zaprosił ją do siebie.
2 dni później:
Dariusz podał Belli swój adres więc Bella szybko umyła psiochę i pobiegła pod wskazany adres. Gdy ujrzała co się znajduje pod wskazanym adresem - kościół - szybko napisała do Dariusza czy aby na pewno jest to prawidłowy adres. Dariusz szybko odpowiedział jedną ręką bo drugą miał zajętą sprawami intymnymi że jest to prawidłowy adres. Bella weszła niechętnie i ujrzała tam przystojnego ministranta - był nim pewdiepie. Bella się z nim przeruchała, gdy nagle do konfesjonału gdzie działy się dzikie rzeczy między Bella a pewdiepie wszedł Darek. Darek zalany łzami postanowił się zemścić na swej 16-letniej miłości i również ją zdradzić. Na swój cel wybrał Suce która jest łatwą zdobyczą.
Suca włączyła telefon i ujrzała wiadomość:
696 969 696: Call me baby ;33333
Wiedziała już że to Dariusz i cała mokra zadzwoniła do niego:
Dariuszek, czy to ty (odgłosy niczym z jakiejś orgii w tle)
- Tak, to ja - odparł Darek
- Wpadnij do mnie dzisiaj skarbie, adres to: krzaki przy kościele.
Oh, już biegnę!!!
Dariusz liczył na to że Bella zobaczy jego zdradę, ale nie wiedział że Suca to jej matka, ponieważ nie znał nawet jej nazwiska. Niestety nie stało się tak jak Dariusz chciał, Bella wyszła tyłem kościoła i nie zobaczyła jego igraszek z Suca.
Bella żałowała tego co zrobiła więc pogodziła się z Dariuszem i wróciła do domu opowiadając rodzicom o jej nowym chłopaku.
CZYTASZ
Niegrzeczny Ksiądz
Romance16-letnia Bella Dickens - słynna na wsi córka Suci Dickens i Steve'a Dickens'a (Big dick) marzyła zawsze o księciu na białym koniu, natomiast spotkała polaka cebulaka - Księdza Dariusza i zamiast księcia na białym koniu, posiada białego konia (człon...