Zdrada

325 16 2
                                    




Bella bardzo długo szukała syna aż w końcu stwierdziła że skończy poszukiwanie. Dariusz wyjechał na kilka dni w poszukiwaniu mebli do nowego sex-room'u. Belli zachciało się skosztować pysznej spermy Dariusza więc zajrzała pod łóżko gdzie było pełno zużytych prezerwatyw. Wylizała wszystkie, a następnie postanowiła wyrzucić stertę kondomów.

W środku znalazła Marcinka który dławił się spermą, niestety zmarł po raz drugi, ponieważ Bella nie umiała mu pomóc. Zapłakana Bella zadzwoniła do Dariusza, który niestety nie odbierał bo był zajęty wybieraniem sex-mebli. Po kilku dniach Bella dowiedziała się że jest w ciąży, nie uprawiała seksu z Dariuszem od kilku miesięcy przez odwiedziny Marcinka i w ogóle. Nie wiedziała więc kto jest ojcem dziecka, nie zdradziłaby Dariusza. Bella udała się do ginekologa, który potwierdził, że Bella jest w ciąży - znowu. Bella postanowiła że zrobi aborcje aby Darek się nie dowiedział, niestety nikt nie chciał dokonać aborcji. Postanowiła że zachowa tą dziwną informację dla siebie. Po powrocie Darka, razem postanowili że urządzą sex-room. Wyglądał jak w Grey'u.

Po złożeniu wszystkich mebli, postanowili że przetestują wszystko - od łożka do blatu. Darek wsadzając swoje bydło w Belle poczuł coś dziwnego a więc zapytał:


Bella, coś czuje w tobie.. Coś dziwnego, tak jakby.. ahh nie wiem.. nie wiem ale zaraz się spuszczę..

- eeee to pewnie musg kotecku, bo masz takie wielkie bydlo ze czulam jak przejezdza przez jelita

- spusc mi sb na balony a nie w cipe kutasiarzu pierdolony

He he masz racje bo jeszcze urodzi się kolejny spedalony Marcinek

- a wlasnie znalazlam Marcinka pod lozkiem, niestety udusił się przez tw sperme

Przynajmniej apokalipsy kolejnej nie wywoła, chcę abyś tylko ty miała moją spermę w ustach.

- Dariuszku, już chyba wszyscy ją mieli w gębie

hihihihihihi





Po ostrym ruchańsku Belli strasznie urósł brzuch. Szybko uciekła do auta i pojechała do ginekologa, a Dariuszowi przez telefon powiedziała że jedzie po podpaski bo tak ją wyruchał że aż krwawi. Bella zapytała się dlaczego ma taki wielki brzuch skoro jest w trzecim miesiącu a wygląda na 9, na co lekarz odpowiedział że dziecko najadło się spermy i już jest w pełni wyrośnięte i za niedługo Bella będzie musiała urodzić syna.

Bella wróciła do domu a Dariusz ze zdziwieniem zapytał co się stało z jej brzuchem, odpowiedziała że ona sama nie wie. Gdy Bella poszła spać, Darek postanowił zrobić jej sex-usg gdzie zobaczył jakieś grube dziecko, zezłościł się bo wiedział że to nie jego, ponieważ bachor znajdujący się w jej brzuchu miał małego kutasa.

Po wykwitnym śniadaniu Dariusz osądził Belle o zdradę z Mirkiem. Bella zaprzeczyła i powiedziała że do niczego nie doszło.. Wyjawiła mu również że wie o ciąży od  miesiąca i nie wie kto jest ojcem i że nigdy by go nie zdradziła. Dariusz nie wiedział co zrobić i czy jej ufać.


3 dni później

Dariusz spał w osobnym łóżku, aż w nocy usłyszał krzyk Belli. Bella krzyczała z bólu. Dariusz wiedział że rodzi, więc pojechali do szpitala. Urodził się dziwny gruby chłopiec, którego nazwali Albertinospermusosmalldickwieśniakbachorusssaczoarabomus a w skrócie Albert. Dariusz czuł że jest on podobny do Marcina, pogodził on się z Bellą tylko dlatego aby mieć dostęp do Alberta, któremu może zrobić dziurę. Dariusz jednak prowadził własne śledztwo - czyim synem jest Albert. Pojechał do mieszkania grubasa gdzie zobaczył ruchających się Gibrzdylkę i Mirosława.

 Pojechał do mieszkania grubasa gdzie zobaczył ruchających się Gibrzdylkę i Mirosława

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

^^^^ gibrzdylka

Dariusz szybko zabrał kilka włosów Łysego Mirosława i poleciał do laboratorium gdzie zrobił testy na ojcostwo. Za kilka dni Dariusz ma otrzymać wyniki.



Pozdrawiam Bellunia-  super b4b4 i w ogóle wchodźcie na jej profil super książeczki!!!!

Niegrzeczny KsiądzOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz