Suca ucieszyła się na wieść o tym że Bella ma nowego chłopaka. Zapytała o jego imię i nazwisko aby wystalkować go na Facebooku natomiast Bella uznała że nie teraz, ponieważ bała się reakcji matki na to, iż jest on księdzem i ma 50 lat. Bella nie wiedziała również że miał on przelotny romans z jej matką i ją dupczył (i to bez gumki:o).
Kilka miesięcy, kilkaset stosunków później okazało się że Suca jest w ciąży. Wiedziała że ojcem będzie Darek gdyż kilka lat wcześniej Steve (ksywa big dick) przestał tryskać a raczej jego członek po prostu nie tryska spermą, zwykle jej nie ma nie wiadomo z jakich powodów. Suca napisała do Dariusza aby wpadł do niej na chwilę bo musi mu coś powiedzieć, ksiądz niechętnie, ale się zgodził i po godzinie już był w domu Dickensów. Ich rozmowa wyglądała tak:
Darku, muszę ci coś powiedzieć..
- Szybciej Suko bo marnujesz mój czas który mógłbym poświęcić na oglądanie gejowskiego porno.
Jestem w ciąży.
-Spierdalaj, tylko męczyłaś swoim ciasnym cipskiem mojego bydlaka i podczas tego 24-godzinnego seksu doszedłem tylko raz. Masz tutaj 10 tysięcy na aborcje i kup sobie lepsze ciuchy bo wyglądasz jak żona rolnika.
JESTEM SUCA DICKENS. JESZCZE MNIE POPAMIĘTASZ
Dariusz gdy usłyszał jak Suca ma na nazwisko zrozumiał że jest to matka Belli, spanikowany uciekł z ich domu.
____________________________________________________________
Oburzona postawą Dariusza Suca od razu wydała te marne grosze z tacy z kościoła na diamentowe dildosy, gdyż 20 cm Steve'a jej nie zadowala.
NIEDZIELA
Suca oznajmiła Belli że idzie na msze, a gdy Bella otworzyła zmęczone oczy, ujrzała sms od Dariusza aby wpadła do kościoła do jego pokoju bo Ksiądz Mateusz go zastępuje na mszy. Od razu 'wróciła do żywych' i ubrała seksowną bieliznę i pobiegła do kościoła. Weszła tylnim wejściem i wbiegła do pokoju Darka. Ruchali się tak mocno że Bella wypadła z okna, ale szybko wdrapała się na kutasie Dariusza i weszła przez okno. Mocno zaniepokojeni ludzie tym, że sufit zaczyna pękać zaczęli wołać o pomoc, ale ksiądz Mateusz powiedział żeby się uspokoili i że nic się nie dzieje tylko po prostu muszą dać tysiąc na tace i nowy sufit sobie jebną. Ludzie się uspokoili, a ksiądz Mateusz zaczął śpiewać te religijne gówienka, aż nagle razem z sufitem i łóżkiem spadli Dariusz z Bellą prosto na księdza Mateusza. Mina matki Belli była bezcenna, gdy zobaczyła jak 15-stu ministrantów próbuje wyciągnąć penisa Dariusza z Belli który się zaklinował, gdyż Dariusz wkładał tak mocno że zaklinowały się jądra. Suca widząc swojego ex kochanka i ojca dziecka wkładającego swojego penisa w jej córkę była tak zła że rozjebała głowę ministrantowi chcąc rzucić krzesłem w Darka ale niestety nie ma cela. Gdy członek Dariusza wyszedł z Belli a wręcz wystrzelił z niej - trafił w oko ministranta. To było krwawe doświadczenie.
CZYTASZ
Niegrzeczny Ksiądz
Romance16-letnia Bella Dickens - słynna na wsi córka Suci Dickens i Steve'a Dickens'a (Big dick) marzyła zawsze o księciu na białym koniu, natomiast spotkała polaka cebulaka - Księdza Dariusza i zamiast księcia na białym koniu, posiada białego konia (człon...