Wynik był pozytywny. Szybko udała się więc do ginekologa, który potwierdził że Bella jest w ciąży. Poinformowała o tym Dariusza, który był bardzo szczęśliwy i miał cichą nadzieję że to będzie dziewczynka, oczywiście dlatego że chciał zaruchać. Stwierdził również że jeżeli będzie chłopiec to zrobi mu dziurę i również zarucha, oraz jest jeszcze odbyt. Suca pojechała do ginekologa gdzie okazało się że urodzi jej się dziewczynka, Suca była szczęśliwa że dostanie 500+. Suca była już w piątym miesiącu i postanowiła że nazwie dziecko Daria - po Dariuszku oczywiście. Bella bała się powiedzieć o ciąży matce bo przecież nie ma jeszcze 18-stu lat. Ojciec Belli po tym jak wystąpił w rolnik szuka żony rozpoczął nowe życie na wsi ze swoją Amelią - wieśniacką dziewczyną idealną dla Steve'a. Razem mieszkają na wsi i mają własną farmę.
2 miesiące później:
Bella zrobiła badania na których wyszło że będzie miała bliźniaki! Suce zostały jeszcze 2 miesiące do ujrzenia pięknej Darii podobnej do Dariuszka - Suca czuła że będzie ona bardzo podobna do tatusia.
Suca widziała że Belli strasznie urósł brzuch więc Bella wyznała że jest w ciąży z tą samą osobą co ona, a Suca zemdlała. Ocknęła się w szpitalu, na szczęście nic się nie stało ani jej ani Darii.
Suca powiedziała:
JESZCZE MNIE POPAMIENTASZ!11! BENDZIESZ MIALA DZIECKO Z MOJA MILOSCIA???????O TY SZMATO NIEWYCHOWANA MASZ 17 LAT1111!!!!! PORZALUJESZ, DOBŻE RZE NIE JESTESMY W DOMU BO BYS TAKI WPIERDOL DOSTALA ZE PRZEZ MIESIONC BYS NIE USIADLA NA TYM DUPSKU GUWNIARO
- ALE MAMO
RZADNYCH ALE BO JAK CI ZARAZ KOPA ZASADZE TO KURWA NA INNEJ PLANECIE WYLONDUJESZ
- MAMO MOJE DZIECKO MOJ BRZUCH MOJA SPRAWA HELOŁŁŁŁŁŁ
O TY KURWO JA CI DAM HELOŁ JAK CI PRZYPIERDOLE MORZE CI SIE TEN BRZYDKI PO OJCU LEB WYPROSTUJE
-...
Bella po słowach matki stwierdziła iż wyprowadzi się od niej do hotelu "la kurwe de dick" Dariuszek wreszcie nie musiał myć się tylko wtedy gdy padał deszcz (a padał rzadko). Wprowadził się do niej i nawet Darek przyczepił kamerke do swojego penisa i oglądali swoje dziecko bez pójścia do ginekologa.
2 miesiące później:
Wreszcie nastąpił ten dzień - Suca rodzi Darię
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA TY KURWO CYCKA CI NIE DAM ZA TO ZE TO TAK NAPIERDALA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA O TY KURWO DARIA KARE MASZ WYLAZ TYM LBEM AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Przyszło na świat bardzo brzydkie dziecko, a że Darek jest pięknym bad boyem, Suca zmieniła jej imię na Paulina wraaar jak jakaś kocica.
Suca uwielbiała swoje dziecko a najbardziej zarobki z tego dziecka (500+)
5 miesięcy później:
Nadszedł kolejny dzień bólu i cierpienia - poród Belli. Dariusz był przy niej cały czas. Niestety, urodziły się bliźniaki syjamskie i zastanawiali się jak mogli tego nie zauważyć podczas SEKS USG. Dariusz był załamany bo byli złączeni kroczem, a więc nie miał jak wsadzać. Bella postanowiła że jeden będzie się nazywał Bożydar (siwientę rzeby sb odlonczyli ciałami jakosi) a drugiego nazwała Marcin. Marcin bardzo podobał się Dariuszowi więc Darek modlił się żeby tylko szybko się odłączyli jakoś magicznie. A to wszystko przez ten Czarnobyl.
Pewnego dnia Bella przyprowadziła synów do Suci aby poznać ich z Paulinką. Nagle Marcin zaczął wymachiwać rękami, tak jakby tańczył taniec z fortnite - wiedzieli już że jest zakażony gejostwem i głupotą od zmutowanych dziwnych ludzi w Czarnobylu którzy również tańczyli. Podczas tańca nagle Bożydar sam magicznie odczepił się od tamtego - Dariusz stwierdził że pewnie chce być normalny a nie jak upośledzony braciszek. Nagle Bożydar zmarł...
CIAG DALSZY NASTAPI
CZYTASZ
Niegrzeczny Ksiądz
Romance16-letnia Bella Dickens - słynna na wsi córka Suci Dickens i Steve'a Dickens'a (Big dick) marzyła zawsze o księciu na białym koniu, natomiast spotkała polaka cebulaka - Księdza Dariusza i zamiast księcia na białym koniu, posiada białego konia (człon...