Na wstępie chciałam powiedzieć że jest to ostatnia część Niegrzecznego Księdza i chciałam pozdrowić wszystkie paruwy które przeczytały tę książkę do końca - i te osoby z traumą po przeczytaniu i te bez. Zachęcam do zaobserwowania mnie, ponieważ za niedługo wyjdzie kolejna 'książka' i jeżeli chcecie ją przeczytać to zachęcam tak jak wyżej napisałam do zaobserwowania mnie.Przepraszam was również za to że w niektórych miejscach są przecinki, a w niektórych nie ma, ale piszę je sporadycznie.
Dariusz opowiedział całą historię Belli po czym stwierdziła że biała czekoladka nie pasuje do gorzkiej czekoladki (kolor skóry Dariusza). Dariusz był załamany ale przypomniał sobie o czarnych znajomych których poznał na wycieczce do lasu. Postanowili zrobić czarną orgie. Było cudownie - przynajmniej tak twierdzili czarnoskórzy znajomi. Natomiast Dariusz twierdził inaczej, niby mu się to podobało, ale jednak on woli seks z Bellą.
Bella strasznie dziwnie się zachowała i wszyscy twierdzili że coś ją opętało - dosłownie. Dariusz postanowił ją śledzić i pewnego dnia zobaczył jak Bella wykopuje zmarłe dziecko - Bożydara. Dariusz postanowił ją śledzić dalej i zobaczył jak Bella huśta Bożydara na placu zabaw itp. To go zaniepokoiło.. Ponieważ mieszkali nadal razem, Dariusz widział wszystko co robi z Bożydarem w domu, karmiła go, zwaliła mu konia nawet. Dariusz spał na kanapie w salonie i gdy obudził się w nocy widział przed sobą stojącego na nogach Bożydara. Wystraszył się. Pobiegł do sypialni gdzie widział jak Bella lewituje. Obserwował ją, ponieważ wyglądała seksownie. W pewnym momencie Bella spadła na podłogę i zaczęła jeść surowe mięso - najprawdopodobniej ludzkie co jest do niej niepodobne. Nagle zmarły Bożydar ugryzł Dariusza w nogę i zaciągnął go do pokoju. Bożydar zniknął.
Dobrze że zamontowałem te kurewskie kamery - pomyślał Dariusz.
Dariusz zobaczył co dzieje się w sypialni - nie mógł uwierzyć własnym oczom..
Bella uprawiała seks z duchem. Dariusz zadawał sobie pytania dlaczego widzi duchy i jak to jest możliwe, ale po kilku minutach stwierdził że ma darmowe porno i postanowił walić konia do tego nagrania po czym poszedł spać. Następnej nocy Dariusz siedział na kompie grając w zboczone Anime do czasu gdy usłyszał pisk - pisk Belli. Pobiegł natychmiast do sypialni i zobaczył że nie ma w niej Belli. Wrócił na kompa obejrzeć nagrania i zobaczył tam jak duch porywa Belle. Dariusz stwierdził że nie wie co z tym zrobić i był trochę schlany i urwał mu się film. Następnego dnia Bella była w sypialni a na brzuchu miała wyryte szatańskie znaki. Bella powiedziała wszystko Dariuszowi i postanowili w nocy porozmawiać z duchem przez tabliczkę Ouija. Dowiedzieli się że jest to zmarły ojciec Belli i to on ją gwałcił. Niestety zapomnieli się pożegnać podczas sesji przez co każdej nocy byli nawiedzani przez duchy i np. ściągali kołdrę z łóżka czy samych ich wyrzucali przez okno, Bella była przyzwyczajona bo przeważnie uprawiając seks gdy była na górze to ona wypadała z okna.
Ale pewnego dnia Dariusz miał już tego dość i powiedział STOP. Wziął tabliczkę Ouija i się pożegnał, lecz było za późno - coś opętało Belle. Coś mocnego - możliwe że sam szatan. Dariusz postanowił przywiązać Belle do łóżka i wykonać egzorcyzm. Wypowiadał różne słowa, zdania których za chuja nie rozumiał ale tak było napisane na zapytaj.onet . Podczas egzorcyzmu nagle przez okno wbił Mirek z pretensjami że policja go ściga, ponieważ Oliwia nie jest jeszcze legalna. Mirosław chciał zabić Oliwię, ale nagle przez okno wbił superbohater Wiktor R. i uratował Oliwię. Dariusz kazał wypierdalać bo właśnie odprawiał egzorcyzm, ale Mirek chciał pobić Dariusza i nie wyszedł. Na szczęście Dariusz był czarny i zlał się z tłem i Mirek nie wiedział gdzie jest Darek. Nigga wyrzucił Mirka przez okno i dokończył egzorcyzm. Bella wyznała w trakcie że jest opętana przez szatana, ponieważ w wieku 17 lat podpisała pakt z szatanem za spodnie z lumpeksu.
IQ3000 - pomyślał Dariusz.
Niestety Belli nie dało się uratować i zmarła podczas egzorcyzmu....
Dariusz postanowił odnaleźć ich syna Alberta którego adoptowała rodzina D. Znalazł go, ale bardziej oczarowała go jego przyszywana siostra - Amelia. Amelii również spodobał się Dariusz. Amelia miała 12 lat, ale nie przeszkadzało to im. Dariusz zrobił jej fałszywy dowód na którym pisało że ma 18 i przeprowadzili się do meksyku. Wiedli tam szczęśliwe życie. Pewnego dnia poszli odwiedzić mamę Amelii do psychiatryka gdzie zobaczyli... Belle masturbującą się książką "krucyfiks". Dariusz podbiegł do niej i zapytał się jak to się stało. Okazało się że nie zmarła, ale Darek tak myślał i zostawił ją na tym łóżku. Stworzyli trójkąt i Dariusz zaciążył je obie. Po 9 miesiącach Bella urodziła chłopca którego nazwała Kunegundzior a Amelia nazwała swojego chłopca Aksel i od małego ich łączyli i kazali im być razem. Żyli razem długo i szczęśliwie a w dalekiej przyszłości Aksel i Kunegundzior adoptowali dziecko i nazwali je Oliwier.
KONIEC
dziękuje wszystkim którzy to przeczytali tak jak napisałam wyżej i to chyba najdłuższy rozdział i no buziaki widzimy sie(?) w nastepnej ksiazce XDDD
a i wielkie pozdrowienia:
POZDRAWIAM bellunie za pomoc przy tym rozdziale
no i wszystkich czytajacych dzieki
CZYTASZ
Niegrzeczny Ksiądz
Romansa16-letnia Bella Dickens - słynna na wsi córka Suci Dickens i Steve'a Dickens'a (Big dick) marzyła zawsze o księciu na białym koniu, natomiast spotkała polaka cebulaka - Księdza Dariusza i zamiast księcia na białym koniu, posiada białego konia (człon...