Shuri:
„Takže ten mladý muž tady zůstane až do konce těch, jak se to řekne... letních prázdnin?" zeptala se matka počas snídaně.
Nadechovala jsem se k odpovědi, ale bráška mě přerušil: „Ano. Podle Shuri by transport nepřežil."
„Dobře. Už mu byli přiděleny komnaty?"
„Ne, na co? Spali i se Starkem v hosťovské místnosti. Může tam zůstat do konce stáže," konečně jsem se dostala ke slovu a odpověděla jí.
„Ale to je tak malá místnůstka! Co bychom to byli za hostitele, kdybychom ho tam nechali spát?" Otočila se na služebníka stojícího v rohu místnosti.
„Připravte mu komnatu v některém z nižších pater hlavní části paláce."
„A na co, sakra? Vždyť je to jen pitomý kolonizátor, co -"
„Především," přerušila mě znovu, „je to host. Tak se k němu tak chovej. Co ti na něm vlastně tak vadí?"
„No," začal bráška a já jen převrátila oči a čekala, co zas vysype. „Podle mě Shuri vadí ty zvěsti o jeho inteligenci. Bojí se, že už nebude nejchytřejší..."
„Cože?! To není pravda!"
Jak si může myslet, že je ten kolonizátor chytřejší než já?!
„Vážně? Tak proč se tak chováš?"
„Vy dva jste fakt strašní!" vykřikla jsem.
„A dost, mladá dámo. Budeš se chovat slušně. Jak k nám, tak k tomu klukovi. Ještě dnes ho provedeš po paláci!" naštvala se matka.
Vztekle jsen zařvala a odešla pryč.
„Puberta," slyšela jsem ještě T'Challu.
*****
Vběhla jsem do laboratoře a sedla za monitor. Musím se nějak odreagovat.Proč tu sakra musí zůstat?
„A nebyl to tvůj nápad?" ozval se protivný hlas v hlavě.
To ano. Ale myslela jsem, že bude jen v hostitelském křídle, a nebo že mu dám plány vynálezů, on si je projde a pak je dá Starkovi. A ne tohle.
Začala jsem programovat nový špionážní dron, jenže jsem se vůbec nesoustředila.
„Máš tam chybu," ozval se za mnou hlas.
Zase on.
„Hele, co kdyby sis hleděl svýho? Já tam žádnou chybu nemám."
„Ale máš."
„Ne, nemám."
„Tak schválně. Nech ho vzlétnout..."
„Fajn."
Dron vzlétl, ale skoro hned zase spadl a rozbil se na kousky.
„Sakra," klekla jsem si a začala kousky sbírat.
Klekl si taky a pomáhal mi sbírat.
„Říkal jsem to. Zapomněla jsi naprogramovat jednu z vrtulí." Podal mi sesbírané kousky.
Všechny jsem je položila na stůl a začala skládat.
„Chceš pomoct?"
„Ne!" vyštěkla jsem. Snažila jsem se soustředit, ale nešlo to.
Bože!
Vtom mi přišla zpráva. Matka.
Běž závést Starkova syna do jeho komnaty. Je na stejném patře jako ta tvoje. Víš která, jsou tam jen dvě. A ujisti se, že mu tam nic nechybí.
Jako fakt? Teď mu ještě dá pokoj hned vedle mě. O co jí sakra jde?
Zhluboka jsem vydechla a odložila kousky dronu. „Pojď, ukážu ti tvůj pokoj."
*****
Peter:Šli jsme zpět do paláce. Postupně jsme prošli všechna patra. Bylo to tam vážně krásné. Malby na zdech, sochy na podstavcích... Jen jedna věc mi byla dost divná.
„Hele, proč jsou na každém z pater jen dvoje dveře?"
„Na každém patře jsou totiž jen dva pokoje. Ale zato obrovské."
„Á-ha.""
„Tady je tvůj," přešla k jedněm dveřím.
„Nad tebou je T'Challa a matka. A já jsem támhle naproti," ukázala na protější dveře.
Bože, takže teď ji budu muset snášet 24/7?
„Tak pojď," přerušila moje myšlenky, otevřela dveře a já vešel za ní dovnitř.
No páni.
Pokoj byl obrovský. A samozřejmě lazený do wakandského stylu.
V nejvzdálenějším konci pokoje byla masivní postel z tmavého dřeva. Nejblíž zase sedací souprava před velkou televizí. V rohu otevřené dveře, přes které bylo vidět do koupelny. Celá jedna stěna byla prosklenná a doplňky jako koberec nebo závěsy kolem postele byly lazeny do zlatomodra.
„Copak? Nikdy si nebyl v tak luxusním?" ušklíbla se.
„Spíš bych řekl, že proti Stark Toweru je to poněkud, hmm... staromódní," ušklíbl jsem se nazpět.
„Dostane jeden z nejlepších pokojů a stejně není spokojený..." mumlala si pod vousy.
Normální člověk by to neslyšel, ale když máte pavoučí smysly.... „Já tě slyšel."
„Grrrr." Se zavrčením vyběhla z pokoje a práskla za sebou dveřmi.
Co proti mně sakra má?
Anabeth se nám trošku opozdila.😅 Trošičku jsem nestíhala nóó😅
Příští díl skusím vydat na čas. A v pondějí se těšte na Lovce.
Vaše Anabeth😘
ČTEŠ
Love from Wakanda
FanfictionPeter Parker....Spider-man Shuri....princezna z Wakandy Po tom co Petera postřelí, dostává se do Wakandy kde se ho podaří zachránit. Jeho zranění jsou ale tak vážná že je nucen zůstat po celé prázdniny ve Wakandě a při tom spolupracovat se Shuri na...