21.√

692 55 16
                                    

Peter:

„Hele, Stephene, mohl bys dostat skupinu pryč portálem? Nechci, aby došlo k úrazům," poprosil táta.

„Neřekl jsi mi čáryfuku. Udělám to."

„Ale co prohlídka?" zeptal se Harrington.

„Už je stejně u konce."

Stephen otevřel portál a nahnal do něj skupinu. Jakmile se za nimi zavřel portál, všichni se obrátili k T'Challovi.

„Slyšel jsem správně?" zavrčel na mě potichu. „Ty a moje sestra?"

„Hele, T'Challo..." začala Shuri.

„Nepleť se do toho. To je mezi námi dvěma."

„Nechápu, co ti vadí," řekl jsem mu.

„Vy dva k sobě nepatříte."

„Patříme. Máme stejné znamení," znova se ozvala Shuri a přiložila ruku k mojí. Znamení se rozzářila.

„Už jsem ti jednou řekl, aby ses do toho nepletla. A ty," otočil se na mě, „je mi jedno nějaké znamení. Ty nejsi hoden mojí sestry."

„Jak to myslíš, že není hoden?" zeptal se táta naštvaně.

„Peter je víc než hoden," přidala se Tasha. „Je to úžasný kluk."

„Chytrý, milý..." začal Bruce.

„A taky vtipný," doplnil ho Clint a Sam se Scottem přikývli.

„To je mi jedno. Okoye, vezmi princeznu. Jedeme domů."

Holohlavá velitelka Dor popadla Shuri a táhla jí pryč. „Ne! Pusť mě!" bránila se Shuri a pokoušela se jí vytrhnout. T'Challa se mezitím otočil k odchodu.

„Co musím udělat, abych byl hoden?" zakřičel jsem na něj. Všichni se na mě podívali.

„Porazit mě v souboji," odpověděl a otočil se.

„Co prosím?! Ty že chceš bojovat se sedmnáctiletým klukem?! Kde jsi nechal rozum?" vybuchla Pepper. Táta ji musel držet, aby se na něj nevrhla a nezmlátila ho.

„Dobře," řekl jsem směrem k T'Challovi. „Když vyhraju, nebudeš se mně a Shuri plést do vztahu. Když vyhraješ ty, odejdete."

V místnosti zavládlo ticho.

„Petere, ne..." přerušila ho Shuri.

„Budu v pořádku," usmál jsem se. „Porazím ho."

„Přijímám tvou výzvu, umfana wesigcawu."

*****
Shuri:

Idiot. Vážně se chce poprat s bráškou? Je sice hezké, že brání náš vztah, ale tohle nemůže vyhrát...

Seděla jsem na tribuně narychlo sestavené v tělocvičně. Kolem mě seděli všichni Avengers kromě Visiona, který se vznášel ve vzduchu, a Tonyho se Stevem, kteří připravovali Petera. Bráškovi pomáhala Okoye.

Bráška totiž trval na tradičním souboji. Od pasu nahoru nic než malůvky, beze zbraně, jen tělo na tělo.

Dveře se otevřely a vešel bráška. Na hnědé kůži měl nakreslený stejný zvířecí vzor jako při svém jmenování na krále. Byl boso a na nohou měl fialové, po kolena dlouhé kalhoty.

Postavil se na stranu místnosti a čekal, než se objeví Peter.

Tony se Stevem vešli dovnitř a posadili se na tribunu. Ruce měli upatlané od barvy.

Pak se objevil Peter. Na rozdíl od brášky zvolil dlouhé tepláky, ale taky byl bosky. Tělo mu zdobily modročervené vzory pavučin.

„Sešli jsme se," promluvil Vision, „abychom rozsoudili spor mezi králem T'Challou, Black Pantherem, a Peterem Stark Parkerem, Spider-Manem."

Peter Stark Parker? Jak to, že mi nikdy neřekl, že se tak jmenuje?

„Pokud vyhraje Peter, nebude král bránit jeho vztahu s princeznou. Pokud se vítězem stane T'Challa, princezna odejde zpět do Wakandy. Zbraně nejsou povoleny, tělesná vylepšení ano. Začněte."

Kroužili kolem sebe jako dvě kočky. Teda, kočka a pavouk. Pak bráška udělal první výpad. Peterovi se povedlo vyhnout. Další ránu zastavil rukou a sevřel T'Challovu pěst v té jeho. Přehodil ho přes rameno a chtěl ho zakleknout, ale bráška vykopl nohama, zasáhl Petra do žaludku a odhodil ho do zdi.

Ozvaly se vyděšené výkřiky, hlavně od ženské části Avengers. Peter byl jejich miláček.

Peter se rychle vzpamatoval. Použil své pavoučí schopnosti a vyšplhal na strop místnosti. Bráška se rozběhl proti zdi, odrazil se od ní, a když letě vzduchem, chytl Petera za kotník. Strhl ho dolů. Peter se při pádu převrátil a přistál bráškovi na ramenou.

Peter sice nevážil zrovna sto kilo, ale i tak T'Challu převážil a ten spadl. Peter ho popadl za zápěstí a zkroutil mu ruce za zády.

Bráška se kroutil, skoro Petera shodil, ale ten se ho držel.

Vision začal odpočítávat: „10, 9, 8, 7, 6, 5, 4..."

Peter už ho držel z posledních sil.

„...3, 2, 1! Peter vyhrál!" oznámil Vision a celá místnost vybuchla, odevšad se ozývaly gratulace.

Peter omámeně slezl z T'Chally. Chvíli stál, ale pak se mu zavřely oči a spadl k zemi.

Anabeth vydala kapitolu uprostřed noci. Jejíí!

To jste rádi co?😂

Anabeth 🌖

Love from WakandaKde žijí příběhy. Začni objevovat