1. √

1.2K 69 28
                                    

Peter:

„Anthony Stark."

„C-cože?" nevěřil jsem. Nechápavě jsem se na něj obrátil. „Pane Starku?"

,,Mary. Já věděl, že to jméno znám."

„Tony, nechceš nám něco říct?" poznamenala Pepper.

„Dobře, s tvou matkou jsem nejspíš spal."

„Jak nejspíš? Určitě!" vykřikl jsem.

„Já, ona... Byli jsme opilí. Byl to omyl!"

„Takže i já jsem omyl?"

„Ne! To jsem nikdy neřekl."

Trochu moc informací na tak krátkou chvíli. „Odcházím!" otočil jsem se a šel k výtahu. Nejdřív teta zemře a teď zjistím, že můj otec není můj otec. Co přijde příště?

„Petere, počkej! Poslouchej mě!"

Už jsem zase skoro brečel. „Fajn. Poslouchám..."

„Ona mi o tobě neřekla. Kdybych to věděl, byl bych s tebou od mala. Petere, dovol mi to napravit."

„A jak?"

„No... Už vím! Ještě nejsi dospělý, že? Je ti jen šestnáct. Ty dva roky budeš bydlet tady! Aspoň na tu dobu budu tvým tátou, dobře?"

Mlčel jsem. Nevěděl jsem, co na to říct.

„Prosím." Počkat. On prosí? Velký Tony Stark prosí!

„D-dobře."

„Obejmout?" zeptal se rozpačitě.

„Jo."

Vtáhl si mě do obětí a já mu položil hlavu na rameno. „Díky pane Starku," zamumlal jsem.

„Říkej mi tati."

Překvapeně jsem se na něj podíval. „Cože?"

„Podle mě bude lepší, když mi tak budeš říkat. Teda jestli to nevadí."

„Ne, v pohodě. Tati."

„Fajn. Teď musíme zařídit spoustu věcí. Tvůj pokoj, škola a taky se musím zapsat jako tvůj zákonný zástupce."

„D-dobře." Rozpačitě jsem se usmál.

„Takže teď jsme rodina," shrnula to Pepper.

„Vypadá to tak, slečno Pottsová."

„Pepper. Jen Pepper."

„Dobře. Pepper."

*****

Tony:
Mám syna. Já Tony Stark, génius, vynálezce, miliardář, playboy a filantrop mám syna. A k tomu ještě kluka co je polopavouk a já ho trénuju pro Avengers.Bože!

„Omluvte mě." Vypadl jsem z místnosti a nechal Petera s Pepper.

„Friday?"

„Ano pane?"

„Kontaktuj Rhodeyho."

„Ano, pane."

Došel jsem do své kanceláře.

Vzápětí se z reproduktorů ozval jeho hlas: „Tony? Co se děje?"

„Čau. Potřeboval bych pomoct s papíry."

„A na co?"„Rhody, já mám syna!"

*****

Peter:

Už uběhl půl rok od toho, co jsem se dozvěděl, že jsem Tonyho syn. A můj život se o dost změnil.

Tony je teď oficiálně zapsaný jako můj otec a i já jsem teď Stark. Ne Peter Benjamin Parker. Ale Peter Zayden* Stark. A změnil i mě. Už nejsem takový introvert, jsem víc společenský a tak. A nenosím ty strašné flanelky a svetry, co jsem nosil. Když je totiž Tony viděl, všechno vyhodil a nakoupil mi nový šatník à la Tony Stark.

Táta už mě představit všem Avengers a pár týdnů nato zvolal tiskovou konferenci, kde mě oficiálně představil jako svého syna. Měli jste vidět ty titulky v novinách. Normálně skandál století. Tony Stark má syna. Teď jen aby nezjistili, že jsem Spider-Man.

Můj život je teď skoro dokonalý. Proč skoro? Už totiž nejsem na Middtownské střední, ale táta mi zajistil místo na MIT. A většinu času navíc trávím s tátou v laborce. To ani tak nevadí, problém je v tom, že jsem to neřekl kamarádům ze střední.

Nedovi a MJ jsem nechal krátký dopis, ale to je asi tak všechno. I když teď už všichni nejspíš vědí, co se stalo. Ne nejspíš, určitě. A nenávidí mě. Měli jsme s Nedem stejná trička „Science bro" - a to jeho jsem před pár dny dostal poštou společně s papírem s nápisem zrádce. Takže jsem jaksi bez kamarádů. Pokud se tedy nepočítají sociální sítě.

„Co se děje, že mě tak honíte?" zeptal jsem se zvědavě, když jsem vešel do obýváku, kde byli táta s Pepper.

„No Petere, dostal jsem nabídku na spolupráci s Wakandou."„

To je ta strašně bohatá země, co se vydává za chudou?"

„Jo, přesně ta," souhlasil. „Ta, co má zásoby vibránia a nejvyspělejších technologiích na světě. A já dostal nabídku, jakožto nejlepší vynálezce našeho světa, spolupracovat s jejich princeznou, která je nejchytřejší člověk světa. Máme se s nimi sejít v Evropě a chci, abys mě ty doprovázel. Souhlasíš?"

Nejlepší technologie? Nejchyřejší holka na světě?

,,Kdy vyrážíme?"

*Vím že Zayden není jeho jméno, ale když jsem hledala, vyskočilo mi, že se tak jmenuje syn Tonyho a Pepper, tak proč ne?

Je tu dalši kapitolka, tentokrát z Love from Wakanda. No, nebudu to okecávat. Doufám že se vám kapitolka líbí.

Vaše Anabeth😘


Love from WakandaKde žijí příběhy. Začni objevovat