1.bölüm-Şezlong

57 5 3
                                    

Medya: Eslem(Burcu Özberk)

"Eslem seni geberticem."

Sabahın dokuzunda beni ne diye uyandırıyorsun ki üstelik buz gibi suyla!

"Plaja gideceğiz hadi Mira,Doruk bizi bekliyor."

"İyi sen git sevgilinle." dedim.

Eslem'de kapıyı arkasından hızla çarparak gitti.Ona ne oluyorsa soğuk suyla uyanan benim.

Söylenerek banyoya doğru ilerledim.

Ilık suyla duş alıp hemen çıktım.

Üstüme siyah bikinimi giydim bikinimin üstüne de kot şort ve bol  salaş bir tişört giyip plaj çantamı alıp odadan çıktım.

Plaj çok doluydu hemen gözüme bir  şezlong kestirip ona doğru yürümeye başladım.

Tam şezlonguma çantamı koyacakken bi anda şezlonguma başkası yayıldı.

"Bu şezlongu ben kaptım kalkar mısınız?"

"Bakayım kapabilmiş misiniz maalesef  kapamamışsınız" diyip ukalaca gülümsemeye başladı.

Bu tavrı üzerine çok sinirlendim.

Hemen mini bara gidip soğuk su aldım.

Tam o şahısa doğru gidiyordum ki Eslem'i gördüm.Muzipçe sırıtmaya başladım.Bugün şezlong o çoçuğa kalabilirdi.koşarak Eslem'in yanına gittim ve üstüne atlayıp yere yatırdım.

Sonra şişenin kapağını açtım üstüne hunharca soğuk suyu döktüm.Ben gülmekten ölürken o bağırıyordu.

O sırada Doruk geldi ve beni belimden tutup kaldırdı.Ne kadar debelensemde çok güçlüydü.Bildiğin kas yığını o yüzden hiçbir işe yaramadı.

Ben de kahkahalarla çantamı aldım ve koşarak odama çıktım.Yatağıma atladım ve telefonumla oyun oynamaya başladım.

Bir yerden sesler gelmeye başladı.Bir baktım ki benim minik midemden geliyormuş.Otelin açık büfesine gidip tabağımı güzelce donattım.

Yemek yemek gibisi varmı şu dünyada.

💓BENİM ODUNUM💓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin