Medya: Bora(Yusuf aktaş yani reymen)
Keyifli okumalar...
Bara girdiğimizde herkes dans ediyordu ve içki icip kafa buluyordular.Ama öyle kötü bi havası yoktu.biraz diplere doğru olan masaya geçtik.Doruk bize içecek birşeyler almaya gitti.Eslem"bu akşam somurtmaya yemin mi ettin hani biliyim de bende somurtayım somurtma yarışı yapalım ne dersin?"dedi.Bende ona "bu hangi dünyanın kafası söylede biliyim" bakışı attım.
Doruk geldi ve içeceklerimizi masaya koydu bana vişne suyu Eslem'e portakal suyu kendine ise bira almış.Vişne suyumdan bir yudum aldıktan sonra masaya geri koydum.Etrafıma bakınmaya başladım.Bir masada çok kalabalık grup vardı baya eğleniyor gibi gözüküyordu.Birkaç masada çiftler vardı.Ve en dip köşede de Gökalp ve o iskelede beraber oturduğu kız vardı.sinirle önüme geri döndüm.
Vişne suyunda bi yudum daha aldım.Eslem'le Doruk dans etmek için gittiler.Bende telefonumla oynamaya başladım.Yanıma birisinin geldiğini hissettim Eslem veya Doruk'tur diye bakmadım ama yalandan öksürme sesi gelince baktım.
Sarışın yapılı ve çekici bir çocuk karşımda gülümseyerek bakıyordu."Merhaba"dedi.Bende "Merhaba" dedim.Ve telefonuma bakmaya devam ettim.
"Benim adım Bora" dedi.Telefonumu bırakıp Bora'ya baktım.
"Benim kisi de Mira" dedim.Ve gülümsedim.Bora'da gülümsememe karşılık verdi.Yaklaşık 3 saat konuştuk çok iyi birisi Bora.Eslem'le Doruk bir saat önce gittiler.Ben kalıp Bora'yla vakit geçirmek istedim.Gökalp'le birkaç kez göz göze geldik ama hemen başka tarafa baktım.Bora odama kadar beni bıraktı ve yarın sahilde saat 10 da buluşmaya karar verdik.
Odaya girdiğimde kendimi direk yatağa attım biraz yattıktan sonra kalktım.Banyo yapmaya gittim.Banyo yaptıktan sonra aynanın karşısına geçtim ve şaçlarımı kuruttum.Yarım yamalak kurudu sonrada ördüm ve pijamalarımı giyinip rahat yatağıma yattım.
Aklıma Gökalp geldi yüzüm asıldı.Sonra tekrar gülümsedim ve hiçbir şey düşünmeyip uyumaya karar verdim.Tam gözümü kapatmışken telefonumdan mesaj sesi geldi elime alıp tuş kilidini açtım ve mesaja baktım .
Kimden:Bora
İyi geceler mavişim
Kime:Bora
İyi geceler sarışın
Yazdım ve telefonu yatağımım yanındaki komodinin üstüne koydum ve gözlerimi kapattım.
Umarım beğenmişsinizdir yorumlarınızı bekliyorum......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💓BENİM ODUNUM💓
ChickLitben seni deli gibi sevdim sen beni deliyim diye sevmedin seni unutmak için Sevmedim Ama niçin sevdiğimi unuttum