2.bölüm-Bu yaşta anne

52 4 3
                                    

Medya:Doruk(Serkan Çayoğlu)

Sabah uyandığımda dün gece telefonla oynarken uyuya kaldığımı fark ettim.Tavanla biraz flört ettikten sonra kalktım ve banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım.Odaya girdiğimde telefonumun ağladığını duydum.Eslem arıyordu

"Hııı"

"Sana da günaydın Miracığım."

"Ne oldu."

"Sağol ya ben de iyiyim ne kadar düşünceli sevgi dolu bir arkadaşımsın sen öyle"

Gülümsedim.

"Hadi öğle yemeği yiyiceğiz biraz sonra aşşağıya in suratsız."

"Bakarız." Dedim ve suratına kapattım.

Acıkmıştım tabiki inicem yemeğe sırf hava olsun diye bakarız diyip suratına kapattım.

Bikinimi giyip üstüme ince bir elbise giydim.Sonra da aşşağıya indim.Eslem ile Doruk'a bakındım.Bir masada oturup konuşuyordular.

Yanlarına gidip oturdum.Ben yokmuşum gibi sohbetlerine devam ettiler en sonunda yalandan öksürdüm.Ve ilgilerini çekebildim.Doruk sigara içmeye gitti bizde Eslem'le yemek siparişi verdik.

Eslem bana dönüp"buradan birisiyle çıkacaksın yeter yanımızda sap sap dolaştığın çocuğumuz gibi sürekli yanımızdasın senin yüzünden bu yaşta anne gibi oldum."Dedi ve yüzünü buruşturdu.

Cevap vermek yerine omuz silkip telefonumla oynamaya devam ettim.

Doruk yanımıza geldi.

Eslem'de "bu konuyu sonra konuşacaz." Dedi ve yemeklerde geldi hemen yemeye başladı.

Benden daha çok seviyordu yemek yemeyi

Yemeğimizi yedikten sonra Eslem odasına bikinisini giymeye gitti.Doruk ile aynı odada kalıyorlar ama benim odamın kartı da Eslem'de var.

Doruk ile beraber şezlonglarımıza yerleştik.

Eslem'ede bir şezlong ayırdık ben güneş kremini sürüp yattım.Doruk ta yüzmeye gitti.

Müzik açıp kulaklıkla dinlemeye başladım.

Aniden karnımın üstünde bir ağırlık hissedince gözlerimi kocaman açarak bağırmaya başladım.

Sonra karnımın üstünde bir havlu ve su şişesi olduğunu gördüm.

Sonra karnımın üstünde bir havlu ve su şişesi olduğunu gördüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Gökalp'in ukalaca sırıtışı)

Sonra da yanımda ukalaca sırıtan dün ki çocuğu gördüm.

"Pardon boş gibi görmüştüm." Dedi dalga geçiyor bide ya

"Sen ne yaptığını sanıyorsun" Diye bağırdım.

O ise hiç duruşunu bozmadan gülmeye devam ediyordu.

"Merhaba benim adım Gökalp" dedi.

Yanımızdan meyve suyuyla geçen küçük bir çocuk vardı.Üzgünüm küçük çocuk meyve suyuna yazık olucak.elinden aldım ve Gökalp'in yüzüne attım.

Bu sefer gülme sırası bendeydi.

"Merhaba ben de Mira." Dedim kahkaha atarak.

💓BENİM ODUNUM💓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin