7.Bölüm-Kadın çorabı

43 3 2
                                    

Medya: Gökalp(Francisco lachowski)

Keyifli okumalar.....

Sabah yüzümde aptal bir sırıtışla uyandım.Beni yanağımdan öpüp iyi geceler dilemişti.Aptal gibi elim yanağımda salak bir sırıtışla uyumuştum ve o pozisyonda da uyandım.Yatağın sağ tarafından kalkıp cama baktım.Güneş ışığı ilk başta gözlerimi eritti sanki ama sonra normale dönmüştü.

Gökalp'i aradım ama bulamadım sadece o Ecrin dediği yellozu gördüm.Sahilin bir köşesinde de Eslemimle Doruk'u gördüm.Birşeyler anlatıp gülüşüyordular.Onları öyle tatlı tatlı görünce bende istemsizce gülümsedim.2 senedir çıkıyorlar ve aşkları ilk günkü gibi değil daha çok her geçen gün dahada artıyor sevgileri ne güzel öyle birisi karşımıza çıkmaz ki nerde odun var anca o çıkar ben odunlarla lanetlenmişim.

Eslem 5 yaşından beri arkadaşım aynı semtte oturduk.Küçükken beraber oynardık.O zamanlarda kova,elek,kürek takımı vardı kovayı alıp kadın ince tül çorabı giydirip kum elerdik çok eğlenceliydi sonra annelerimiz kızardı çoraplarını araklıyoruz diye ama tül çoraplar daha ince ve güzel eliyordu.Sonra çamur yapardık tırnaklarımın arasına çamur kaçmasından nefret ederdim ama yine de oynamaya devam ederdim.

Keşke hep küçük kalsaydık o zamanlar çok mutluyduk.Bu salak küçükken kafama patlıcan atmış hatırlamıyoruz ikimizde annesi anlattı bende ağlayarak gidip annesine şikayet etmişim demekki ondan patlıcanı sevmiyorum kafamda arada bi gelip geliyor hepsi Eslem'in suçu ama onu yine de seviyorum.

Doruk'la 2 sene önce tanıştılar birkaç ay normal arkadaş gibi konuştular sonra da 2 ocak 2013 de çıkmaya başladılar.Kıskanılası ilişkileri var.

Banyoya doğru yöneldim.Yatağın etrafından dolaşıp gidecekken karşıma açık çorap çekmecem çıktı.Bende kapatmak yerine üstünden ayağımı halının üstüne koydum tam geçicekken halı kaydı ve ayak bileğim çekmecenin kenarına sürttü ve dizim cekmeceye girdi acıyla inledim yataktan güç alarak ayağa kalktım ve yatağa oturdum tabi sövmeyi aksatmadan çok acıyor kesin moraracak.

İlk defa normal insanlar gibi etrafından dolaşayım dedim ondada düştüm.Buda bana ders olsun yatağımın üstünden geçicegim hep banyoya girip elimi yüzümü yıkayıp çıktım.Altıma dar siyah pantalon ve üstüme siyah kolu yarım açık bluz.

Altıma dar siyah pantalon ve üstüme siyah kolu yarım açık bluz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saçlarımıda maşa yaptım.Siyah kocaman sırt çantamı alıp içine önüme ne gelirse tıktım son olarak da göz kapaklarıma eyeliner çekip odamdan çıktım.kahvaltıyı dışarda Borayla beraber yapmak için sözleşmiştik bir taksi çevirip gideceğim kafenin adresini verdim.

Taksi durunca kafeye geldiğimizi anladım ücretini ödeyip taksiden indim.Kafeye girip Bora varmı diye etrafı taradım orta masalardan birinde oturan bir adet Bora gördüm.Masanın üstüne kafasını koymuş uyuyordu.Kıyamam ya çok tatlı duruyordu yanına gidip bir sandalye çekip oturdum.Fotoğrafını çekip dürtükleyerek uyandırdım.

İlk mal mal baktı sonra kendine gelip"Naber kız"dedi ve yanağımdan makas aldı genelde ölümüne sıkarlardı yanağımı neyseki Bora öyle yapmadı.

"İyiyim sen"

"İyiyim ee hadi sipariş verelim çok acıktım sen gelmeden başlamak istemedim uyursam geçer belki açlığım diye kafamı masaya koymuştum uyuyu vermişim"bu dediklerine kıkırdadım.Garsonu çağırdı siparişleri verdik.

Siparişlerimiz gelene kadar bütün olanları anlattım.Sonra sırıttı ve bunun beni mutlu ettiği için mutlu olduğunu söyledi.Siparişlerimiz gelince ikimizde tabaklarımıza yumulduk
çabucak bitirip kalktık.Kolunu omzuma attı ve taksi durağına doğru yürüdük bana komik anılarını anlatıyordu ve gülerek durağa ulaştık bir taksiye binip otele geldik.

İçimi biraz endişe kapladı Gökalp'le karşılaşınca nolucağını merak ediyordum.Biraz da endişeleniyordum  nasıl bir tepki vereceğini bilmiyordum.

Lütfen voteye basın ve bana güzel yorumlar atın canlarım:)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 02, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

💓BENİM ODUNUM💓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin