Medya:Mira(Bensu Soral)
Keyifli okumalar.......
Biraz yüzdükten sonra ben sudan çıktım Gökalp hala yüzüyordu.Şezlonguma yatıp güneşleniyordum ki soğolsun yüzsüz arkadaşım Eslem dibimde bitti.
"Kim di o yakışıklı"
"Bir insan"
"İnanmam ciddi misin ben uzaylı sanmıştım."Dedi ve şaşırmış gibi gözlerini büyütüp ağzını da o şeklinde açtı bende sadece gözlerimi devirdim.
"Bunu sakın kaçırma bak sonra evde kalırsın"
"İyi işte ne güzel annemlerede turşu masrafı olmaz benim turşumu kurarlar." Dedim.Ve denizde Gökalp'e baktım denizde yok sahilde de yok nereye gitti ki
"O çocuğa mı bakıyorsun"
"Onun bir adı var adı Gökalp" dedim Eslem de göz devirdi tabi onun ki göz devirmekten çok çarpılmaya benziyordu.
"İskelede" dedi.Hemen iskeleye baktım.bakmamla hayal kırıklığı yaşamam bir oldu.Sarışın bir kızın omzuna koluna atmış oturuyordular.Niye üzülüyordum ki tabiki de sevgilisi olur taş gibi çocuk.
O sırada Doruk geldi Eslemle ortamıza oturdu.Kolunu boynumuza dolayıp ikimizi de kendine çekip"Nasılsınız prenseslerim"dedi.Eslemle aynı anda iyiyiz dedik.Sonra zor da olsa kurtulabildim kollarından allah sabır versin Eslem'e tuttu mu bırakmıyor insanı bu çocuk.
Eslem bana dönüp"akşam bara gitcez itiraz istemiyorum."Dedi.Tam ağzımı açtım itiraz edecektim ki eliyle ağzımı kapattı.
"Hadi odana git elbisemi alıp bende geliceğim yanına"dedi.Kafamı salladım sonra elini ağzımdan çekti ve gitmeme izin verdi.Yavaş adımlarla otele doğru gittim.Asansöre binip odamın olduğu kata çıkıp odama girdim.Yatağıma yattım ve tavanla olan flörtümüze geri döndük çok özlemiş canım yaaa
Kapı gergedan gibi yumruklanınca kapıyı açmak zorunda kaldım.Ve kapıyı yumruklayan gergedan üstüme atladı.Yere düştüm ahhh popom acıdı yüzümü buruşturup üstümden kalkması için ittirdim.Üstümden kalktı sonra da siyah saçlarını savurup kıyafetlerini düzeltti.Dolabımı açıp gri simli dar dizimin bir karış üstünde biten elbisemi alıp yüzüme fırlattı.
(Mira'nın makyajı ve elbisesi)Elbiseyi alıp banyoya girdim.Çabucak üstümdekilerden kurtulup elbiseyi giydim.Çıkardığım kıyafetlerimi de alıp banyodan çıktım.Ardımdan da Eslem banyoya girdi.Elektrik mavisi yakası,büzgülü sırt dekolteli bir elbiseyle çıktı.Saçlarımızı yapmaya başladık Eslem'in saçlarını düzleştirip at kuyruğu yaptım.
Sıra benim saçlarıma geldiğinde ne kadar bişey yapmamıza gerek yok tarasam yeter desem de maşa yaptı.Makyajlarımızı da yapıp dışarıya çıkmak için kapıyı açtığımızda Doruk'ta kapıya yaslanıyormuş ve biz kapıyı açınca yere düştü bende hunharca güldüm demek isterdim tabi ama diyemiyorum çünkü duvara yaslanmıştı "Tam 48 dakikadır sizi bekliyorum" diyip surat astı.Eslem dudaklarına öpücük kondurunca enerjisi yerine geldi.
Bara doğru yürümeye başladık...
Umarım beğenmişsinizdir. Beni vote ve yorumlarınızdan mahrum koymayın lütfen.......(takip etmeyi unutmayın)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💓BENİM ODUNUM💓
ChickLitben seni deli gibi sevdim sen beni deliyim diye sevmedin seni unutmak için Sevmedim Ama niçin sevdiğimi unuttum