(Lissa)
Ležala sam potpuno gola u naručju tamnoputog dečka s kojim ne znam kako sam se spetljala večeras.
Ovo mi stvarno nije trebalo. Iako je sex bio porilično dobar osjećam se prazno,neispunjeno. Probala sam sam se izmigoljiti iz njegovog snažnog zagrljaja no bezuspješno. Nakraju sam samo okrenula glavu i zagledala se u u to predivno anđeosko lice koje nisam voljela. Izgledao je predivno čak i dok spava. No u mislima mi je bljesnuo Taylor.
Što li sada on radi? Čeka li me u sobi ili se kurva vani kao i obično? Boljelo me je to. Zaboljelo bi me svakog puta kada bi pogledao neku drugu iako sam znala da se nikada neće promijeniti. On je to što je a ja ga volim. Glupača koja se zaljubila u kretena.
Kada li sam se samo zaljubila u njega? Vjerojatno onog dana kada sam ga prvi put ugledala,savršenog sa predivnim osmijehom koji me je odmah osvojio. Možda i on osjeća nešto za mene,možda mu se sviđam a možda sam mu samo igračka dok ne pronađe neku bolju? Sve su to moja pusta nagađanja.
-Zayn,jel spavaš?-lagano sam ga pomilovala po desnom obrazu na što je on ispustio tihi uzdah.
Glupo pitanje. No morala sam razgovarati sa nekim jer će me oluja mojih misli uprotivnom progutati.
-Mmmmm-promrmljao je i jače me stisnuo te sam ostala zarobljena ispod njegova snažna tijela.
Super. Spavam sa predivnim dečkom samo iz osvete dok mi se misli na onog još ljepšeg neprestano vraćaju. Gorit ću u paklu.
-Zayn,ustaj! Uskoro ćemo se uputiti prema pristaništu-smeđokosi dečko plavih očiju upao je bez kucanja nimalo iznenađen onime što vidi.
-Što?-Zayn je promrmljo i protrljao oči i dalje me pritiščući svom svojom težinom. Pokušala sam se pokriti plahtom no i dalje je većina moga tijela bila izložena strančevom pogledu.
-Kažem ustanite se. Oluja je vani,moramo se vratiti.-slegnuo je ramenima i uputio se prema vratima.-I molim vas,obucite se-
Zayn je prevtio očima i naglo ustao dok sam se ja podižući plahtu za sobom primaknula prozoru i pogled mi je zastao na sivim oblacim iz kojeg je bljesnula munja a zatim se začuo snažan grom.
Mrzim grmljavinu.
-Mislim da sam ionako sve vidio tako da nema potrebe za tim- Zayn se nasmijao obližući usne dok mu je pogled prelazio preko moga tijela koje sam ja bezuspješno pokušavala pokriti onom tankom plahtom.
Slabašno sam se nasmijala i dohvatila haljinu koja je ležala na podu kad je udario još jedan snažan grom.
Poskočila sam na što se Zayn nasmijao uhvativši me oko struka.
-Neboj se!- utisnuo mi je snažan poljubac i ja sam mu ga uzvratila ne znam zašto.
Vjetojatno zato što se ljubio tako dobro i zato što je bio tako prokleto zgodan.
-Čini se da je uništena-zasmiuljio se dok je povukao onu haljinu koja je bila poprilično razderana.
Tek sam to sada shvatila.
-Ti si kriv-zakolutala sam očima prošavši rukom kroz kosu koja je bila zamrsita. Neću li valjda morati uokolo hodati gola?
-Obuci ovo- dobacio mi je crnu majicu i crni šorc koji su imali mirs po njemu.
Navukla sam što sam brže mogla i izgledala sam poprilično šlampavo no nije bilo tako loše.
-Ljepše ti stoji nego meni-poljubio me je u obraz i povukao za ruku-Dođi,idemo-
-Moram pronaći prijateljicu-sjetila sam se zvrckave brinete koju sam tako olako ostavila. Tko zna što ona sada radi?
-Pronaći ćemo ju kasnije. Ionako će biti tamo gdje su svi-
Neočekivano brzo sam se složila sa njime misleći kako se Liam vjerojatno dobro pobrinuo za nju.
Ispreprela sam prste sa njegovim i zajedno smo izašli iz sobe.(Jennie)
Gdje je pobogu? Nisam li ga valjda izgubila?
Nisam prestajala mahati rukama dok su ogromni valovi imali jednu jedinu zadaću-potopiti me.
Mišići su mi se polako grčili od hladnoće no nisam marila.
Ti si spasilac Jennie. I tvoja zadaća je spašavati živote makar svoj vlastiti dovela u opasnost.
Još jedan val me zapljusnuo i ovog puta iskašljala sam popriličnu količinu vode no nastavila sam plivati dalje.
Ona bijela haljina također mi to nije olakšavala no sada je bilo prekasno da ju skinem.
Ugledala sam ga nedaleko od sebe.
Bespomoćno je mahao rukama trudeći se svim silama što duže održavati na površini.
Skupila sam zadnji atom snage i zaplivala prema njemu te ga ovog puta uhvatila na vrijeme prije nego što nas je ogroman val prekrio.
Ja sam na vrijeme udahnula što nije bio slučaj za Harrya i uskoro je počeo iskašljavati.
-Hajde drži se-pokušavala sam ga pridržavati što sam bolje mogla.
No bio je pretežak za nekog poput mene.
-Pomozi mi-uhvatio se za moja ramena i skoro me je potopio zajedno sa sobom.
Ne znam koliko ću još moći ovako izdržati.
Ne baš dugo.
Ugledala sam mali gumeni brodić nedaleko od nas privezan za onu veliku jahtu sa koje smo skočili.
Bože,hvala ti.
-Harry izdrži još malo-povukla sam ga i nekako ga uspjela pomaknuti pritom održavajući sebe na vodi.
Nije bilo lako i ne znam kako no nekim čudom upjeli smo mu se približiti i sada mi je trebala ogromna snaga da ga povučem unutra.
Srećom bio je donekle pri svjesti pa je i sam napravio nekoliko pokreta. Bili su jako slabašni ali barem od neke koristi.
Upao je unutra i ja sam iscrpljena legla pokraj njega.
Samo nekoliko minuta. Samo nekoliko minuta da povratim snagu i onda ću odlučiti što dalje.
Nebo je bilo prekriveno sivim oblacima. Grom bi svake pola minute udario i tek sada sam se sjetila koliko zapravo mrzim grmljavinu.
No to je bila najnevažnija stvar o kojoj bih trenutačno trebala razmišljati.
Pomaknula sam mu kosu sa čela i slušala njegovo neujednačeno disanje.
Nije bio dobro.
Okrenula sam se prema rubu čamca i pratila tok užeta koje nas je povezivalo za jahtu.
Sve će biti dobro ako ovako ostane. Samo da naš gumenjak izdrži.
-Još malo i sve će biti dobro-poljubila sam ga u čelo i uskoro su mi se usne zažarile toplinom njegove kože.
Gorio je. A istom tom jačinom gorila sam i ja iznutra.
Polako je otvorio oči i slabašno se nasmješio.
Čvrsto me je uhvatio za ruku i upravo u tom trenutku jahta je zapičila ogromnom brzinom tako da smo umalo oboje ponovno završili u moru.
No našoj nesreći tu nije bio kraj.
Uže je od prevelike brzine puknulo i uskoro smo bili prepušteni na milost i nemilost valova.
Izbezumljeno sam gledala za jahtom koja se sve više odaljavala dok ju naposlijetku nisam izgubila iz videokruga.
-Ovo se ne događa!- vrisnula sam i potrčala na kraj čamca.
-Nema motora!-uhvatila sam se za glavu i zamalo iščupala pramen kose.
-Umrijet ćemo! Koliko još možemo ovako izdržati? Ocean će nas progutati i naša tijela nikada neće pronaći....-počela sam paničariti dok me je Harry uplašeno gledao.
-Pazi!-povukao me je na vrijeme i prekrio nas platnenim pokrivačem koji je ležao pokraj njega dok nas ogroman val nije zapljusnuo.(Lissa)
-Ovi su zadnji!- gledala sam u zaljubljeni par dok su ih zaštitari izvodili sa jahte.
Gdje je Jennie dovraga?
Zayn je kružio uokolo vjerojatno u potrazi za onim smeđokosim dečkom koji nam je upao u sobu.
-Jesi li možda vidio smeđokosu djevojku u bijeloj haljini?-
-Jesi li ti vidjela čupavog kretena u poderanoj košulji?-podigao je obrvu.
Odmaknula sam glavu i stala tražiti po masi ljudi koja se kretala u svim smjerovima.
A onda sam negdje u svoj toj gužvi ugledala Liama i potrčala prema njemu povukavši Zayna sa sobom.
-Ah tu ste-Liam je pridržavao polupijanu brinetu koja očito nije bila Jennie.
-Gdje je ona?-upitala sam Liama a panika mi se polako prepoznavala u glasu.
-Tvoja frendica je negdje nestala i otada je nisam vidio. Izvoli njezinu torbu-slegnuo je ramenima i pružio mi njezinu torbicu te se okrenuo dok ga Zayn nije snažno povukao.
- Gdje je Harry?-
-A otkud da ja znam?-maknuo je ruku i ostavio nas same povlačeći onu djevojku sa sobom.
-Gdje je pička mu materina?- Zayn je sada bio već pomalo ljut te sam ga ja zagrlila pokušavajući ga smiriti.
Ovo se ne događa. Jače sam stisnula onu torbicu. Jennie nikamo ne ide bez nje.
Ljudi su se polako razilazili,neki su imali besplatan prijevoz hitnom jer nisu mogli stajati na nogama a Jennie nigdje ni traga ni glasa.
Naposlijetku smo ostali Zayn,Liam,onaj smeđokosi što se zove Louis,još neki plavi dečko i ja.
-Ovo nije dobro-Louis se uhvatio za glavu a Zayn je nervozno šetao amo-tamo.
-Gospodo morate ovo vidjeti-obratio nam se jedan od zaštitara i uskoro smo ga slijedili prema kraju broda.
Knedla mi je zastala u grlu kada sam vidjela Jennine štikle kako leže na podu.
-Ovo uže je prekinuto te gumenjak nedostaje. A gospodin Styles i djevojka se nisu pojavili tako da možete zbrojiti dva i dva-oštro nas je pogledao čekajući reakcije.
-Znači Harryju nije dovoljna jahta već se mora jebati i u gumenjaku-onaj plavokosi je prevrtjeo očima i uhvatio se za rub ograde.
-Niall dosta tvog sarkazma-Zayn ga je ljutito prekorio-Hoćete reći da njih dvoje sada plutaju negdje usred oceana????-
Izgledao je vrlo,vrlo opasno tako da sam se i ja odmaknula nekoliko koraka no on me je uhvatio i privukao sebi.
-Ne možemo vam ništa sa sigurnošću reći. Nažalost oluja nije gotova tako da ćemo potragu morati započeti tak za nekoliko sati.-
-Nekoliko sati????!!! Harry Styles je nasred oceana tako da ste odmah
pokrenuli te svoje lijene guzice i ne zelim čuti ni riječi-mahnuo je rukom te me povukao prema hotelu dok su nas Niall i Liam šutke slijedili.
Louis je još nešto raspravljo sa zaštitarom i policajcima koji su upravo stigli a zatim se ljutito uputio za nama.
-Zayn ako se njoj nešto dogodi ja.....-zaplakala sam u pol rečenice na što me je on snažno privukao sebi.
-Ne brini,ništa im se neće dogoditi. Obećavam ti-kratko me poljubio a zatim uzeo u naručje jer su moje noge polako otkazivale.(Luke)
Zagrlio sam bocu koja je stajala pokraj mene dok su Miranda i Taylor plesali oko mene.
Ima neke kemije među njima ili to samo votka progovara iz mene.
Koga ja zavaravam. I ova ce biti samo jedna od onih koje Lissi nisu ni do koljena.
Nisam o Jennie razmišljao već sat vremena. Rekord za moj jadni,isprani mozak.
-Lukeiću ajde plesat samnom-Miri me povukla i uskoro smo nas dvoje plesali iako sam ja prilično loš u tome.
No trenutno me nije bilo briga. Nakon nekoliko sekundi i Taylor nam se pridružio te smo svo troje sada izgledali prilično očajno. No unatoč tome mi smo se super zabavljali.
Zaboravio sam sva sranja koja mi je ta cura prouzročila i zaboravio sam koliko ju zapravo mrzim.
A ona je također zaboravila koliko bi utjecalo na njezin status da ju vide kako pleše sa očajnim štreberom što je bio moj svakodnevni nadimak.
-Nema više pića-Miri je napravila tužnu facu dok je istresala zadnje kapi iz one boce.
-Nema problema-Taylor je zateturao izavši iz sobe krećući se dolje niz hodnik.
Ja i Miri smo ga slijedili mada nismo bili u ništa boljoj ravnoteži.
Ček otkada ja njoj dajem nadimke??
Provalili smo u Taylorovu sobu i on je stao vrpati pritom ne pazeći koje stvari i kako baca.
-Aham znao sam da je tu-nasmijao se i mahnuo bocom blakyja dok je Miri zadovoljno pljesnula rukama.
I u taj tren vrata su još jednom tresnula te smo se nas troje našli oči u oči sa Lissom i tamnoputim dečkom koji ju je držao oko struka.
Taylor ga je ljutito odmjerio no Lissa ga je prostrijelila pogledom prije nego što je išta stigao napraviti.
-Mogla sam i misliti da ste ovakvi-protrljala je oči i sjela na krevet dok ju je onaj isfrizirani pratio u stopu.
-Ček jel to njegova majica??-Taylor se bijesno okrenuo i prijeteći pogledao Zayna na što mu je ovaj još bijesnije uzvratio.
-Da moja je. I da joj nisi prilazio jer ćeš imati posla samnom-jače ju je stisnuo na što mu je Lissa sa odobravanjem dopustila.
Ček Liss šta to radiš?
-Ubit ću te majke mi...-Taylor je bacio bocu i nasrnuo prema Zaynu dok se Miranda smijuljila zadovoljna predstavom koja se odvija.
-Stanite obojica-Lissa se postavila između njih tako da sam se ja pripremio maknuti je ako stvari izmaknu kontroli-Imamo važnijih problema-
Taylor se namrštio,Zayn se odmaknuo,Liss je obrisala suzu a ja sam skužio da nešto ne valja.
-Svađate se tu zbog gluposti a Harry i Jennie su nestali-
YOU ARE READING
Just friends
Fanfiction''And I do want you to know I'll hold you up above everyone. And I do want you to know I think you'd be good to me and I'd be so good to you. I would.''