(Luke)
Probudio sam se uz neizdrživo tutnjanje glave spustivši pogled na djevojku koja je spavala u mome krilu.
Prošao sam rukom kroz kosu tek tako da se uvjerim da mi je na mjestu kada mi je polumokra krpa spala sa glave.
Podigao sam je sa dva prsta bacivši je na drugu stranu kada sam ugledao Taylora kako spava izvaljen preko našeg kreveta. Izgledao je ko crkotina i nije davao nikakve znakove života.
Lagano sam se ustao pridržavavši se za kvaku pazeći pritom da Jennie nježno položim na pod. No ona je osjetila moj dodir i naglo otvorila oči ustavši se dok sam se ja još uvijek pridržavao pokušavajući ostvariti minimum ravnoteže.
-Znači budan si-pogledala me pomalo ljutito i podigla onu krpu te ju odnijela u kupatilo.
Koje sam sranje napravio sinoć da je još ljuta? Znam da se nisam trebao napiti ali nije to razlog da se ljuti na mene. Uostalo nije ni ona bila ništa bolja neku večer.
Izašla je iz kupatila i dalje bez komentara sakupljajući papiriće i ostalo smeće koje je ležalo na podu.
-Zašto si ljuta?-napravio sam par koraka i onda mi se naglo zavrtjelo tako da sam sjeo na pod.
-Nisam-nije me ni pogledala već se ustala i otišla do koša pritom ne podižući pogled sa poda.
-Nemoj molim te. Gledaj,žao mi je što se dogodilo sinoć i oprosti ako sam napravio neko sranje ali to nije razlog da ne razgovarš samnom.-
-Nije razlog? Otišao si jučer sa tim kretenom ne znam gdje i došao mrtav pijan dok se nisi ispovraćao i zaspao na podu jer te nisam mogla dignuti. I onda mi sada kažeš da to nije ništa.-ljutito se okrenula ne skrečući pogled sa mene.
-Oćete začepit oboje.Glava me ubija a vi se derete.- Taylor je zarotirao cijelo tijelo i legao na drugu stranu.
-Ti neku večer nisi bila ništa bolja tako da nemaš pravo komentirati.-
Auč. Zašto sam to rekao? Očito da mi je jutros jezik brži nego inače.
-Zato što sam se ja napila prekjučer znači da i ti to trebaš napraviti? Pa ti si uvijek razuman,ja sam ona koja radi gluposti sjećaš se? Otkada si došao ovdje više te ne prepoznajem. Piješ,psuješ i ponašaš se kao on.-pokazala je u smjeru Taylora koji je zabio glavu u jastuk i podigao joj srednjak.
-To što inače ne radim takve stvari ne znači da ne mogu. Ne moraš ti uvijek biti u centru pozornosti.-
Luke zašuti molim te. Vidio sam žar u njezinim očima i shvatio sam da sam pretjerao. No očito da mi se svađalo jutros a i ona votka od sinoć još je uvijek djelovala.
-Ja sam uvijek u centru pozornosti? E pa hvala ti na iskrenosti. Obećavam da se više neće ponoviti.-navukla je šorc i krenula vezati starke dok joj je jedna suza kapnula niz obraz.
-Samo ću te pitati tko je Lily? Ma znaš što,zaboravi.-
Kvragu nisam li valjda nju spomenuo sinoć? Čini se da jesam. Htio sam joj reći kako je Lily samo obična kurva koja mi se uvalila sinoć,kako joj nije ni do koljena,kako je volim i kako više nikada u životu neću napraviti ovakvo sranje. Ma ako treba više nikada neću okusiti ni kap alkohola.
-Netko treba poslužiti Harryja jel je zvao poslugu već po 3. put-Lissa je uletjela u sobu bez kucanja i zatekla mene na podu,Jennie kako plače i Taylora i dalje mrtvog pijanog na krevetu.
Jennie je pogledala mene pa nju a onda je meni puknuo film pa sam joj rekao:
-Ajde idi kod njega. Ionako je to što si oduvjek željela. Neka te izjebe i ostavi a onda idi plakat nekom drugom.-
ESTÁS LEYENDO
Just friends
Fanfic''And I do want you to know I'll hold you up above everyone. And I do want you to know I think you'd be good to me and I'd be so good to you. I would.''