Gledao sam u smjeru kojim se kovrčavi kretao i pratio sam svaki njegov pokret.Zar baš mora flertovat sa svakom jebenom curom koja mu se nasmije? Što Jennie vidi u njemu? Što sve cure vide u njemu? Prevrtio sam očima.Naravno lik je zgodan,bogat,dobro se oblači ali bi na osobnosti svakako morao poraditi.
-Hemmings,danas!-Taylor je vikao sa šanka tako da su se moje noge napokon odledile i nekako sam se dovukao do njega.
-Čini se da imamo goste-mrzovoljno sam promrmljao i bacio pogled u smjeru gdje je stajala hrpa ljudi oko 5 dečkiju koje jednostavno nisam podnosio.
-One Direction.Naši najdraži gosti.Dečki su prilično zanimljivi.A i daju dobre napojnice.-Taylor je prokomentirao i obrisao čašu koju je držao u ruci.
-Dođi-prije nego što sam se snašao povukao me u smjeru kojim definitivno nisam želio ići.
-Gospodine Malik,drago mi je što vas ponovno vidimo.Primite našu srdačnu dobrodošlicu.Ako vam što zatreba tu sam vam na usluzi kao i ostatak osoblja-moj šef se srdačno rukovao sa tamnoputim dečkom crne kose koji nije izgledao previše zainteresirano.
-Max im se uvlači u guzicu svaki put kada dođu.Gledaj,ovo će biti zanimljivo.-Taylor mi je šapnuo i ja sam ga gledao dok se rukovao sa ostatkom benda.To nije onaj isti mrzovoljan čovjek kojega sam upoznao prije sat vremena.
-Trebate li što?-ponovio je sto puta u proteklih 3 minute no oni se nisu previše obazirali.
-Pizza,hamburger,sprite i plavuša na moj račun.-Niall je povukao sponzorušu koja mu se praktički vješala po vratu.
-Hotel časti-Max se nasmijao pokušavajući izgledati što ljubaznije no meni je više izgledao kao da je ugradio botox. Bljuje mi se od tog preseravanja.
-Taylor,Hemmings roba u njihovu sobu-strogo nas je pogledao i mahnuo rukom. Obećavam da ću mu je otkinuti ako mi njom još jednom mahne.
-Mora da se šali-opsovao sam nešto usput dok mi Taylor nije začepio usta.
-Zašuti.Posao nam ovisi o ovome. I meni i tebi.-povukao me je i nevoljko sam uzeo jedan od njihovih kofera.Vjerojatno nose više uređaja za kosu nego Jennie.
-Ajmo brže,nemamo cijeli dan-Max je vikao iza nas i kunem se da nema toliko svjedoka opalio bih ga nečim.
Dovukao sam njihovu robu do sobe pritom ostavši bez daha. Taylor je to radio sa puno više energije i uputio mi je prijekoran pogled kada sam posustao. Ostavio sam kofer trudeći se svim silama da ga ne bacim i krenuo izaći iz sobe kada mi je kovrčavi prišao.
-Sviđaš mi se mali. Ako nešto zatrebam tebe ću zvati-uvalio mi je novčanicu i okrenuo se prije nego što sam mu je mogao strpati u grlo.
Izašao sam iz sobe i tresnuo vratima,malo jače nego što je dopušteno.
-Jebi se i ti i tvoj novac.Imam ga dovoljno,ne moram služiti tebe i primati tvoje jadne napojnice.- iživljavao sam se na vratima kao da su ona kriva.
Mrzio sam ga valjda zato što ga je Jennie tako jako voljela iako ne znam šta vidi u njemu.
Jennie? Sranje. Bojim se i pomisliti što će biti kada sazna da su ovdje.
Spustio sam se dolje još uvijek mrzovoljan gdje me je Taylor čekao za šankom.
-Kad bi svi ovdje bili tako usporeni kao ti gosti bi načisto popizdili-prevrtio je očima i uvalio mi još jednu tacnu sa sladoledom i ostalim sranjima. Skoro mi je ispala iz ruke kada me je nepoznata plavuša obgrlila sa leđa i utisnula mi poljubac u obraz.
-Drago mi je što smo se upoznali.-napokon me je pustila i sjela za šank.
Koji kurac je ovo bio?
YOU ARE READING
Just friends
Fanfiction''And I do want you to know I'll hold you up above everyone. And I do want you to know I think you'd be good to me and I'd be so good to you. I would.''