Chapter 6-Hangover

307 12 0
                                    

(Jennie)

Mislim da sam nekoliko minuta pokušavala otvoriti oči dok su se kapci neumorno spuštali protiv moje volje. No te sunčeve zrake koje su se probijale kroz prozorsko staklo tako su me iritirale. Pomaknula sam glavu samo nekoliko centimetara i ubrzo požalila. Oštra bol presjekla me je i ja sam se smirila na trenutak uhvativši se za glavu.

Na drugoj strani krevata Luke je ležao polugol,nogama isprepletenim sa mojim. Trebalo mi je nekoliko sekundi da shvatim kako ni ja nisam ništa bolje obučena. On je nešto promrmljo okrenivši se prema meni i snažno me obuhvativši rukom privukao sebi. Bila sam zarobljena ispod njegovog tijela i nisam se mogla pomaknuti ni da hoću.

No kada su se njegove plave oči naglo otvorile i susrele sa mojima oboje smo skočili i vrisnuli u isto vrijeme.

Koji kurac se sinoć dogodio?

Ja sam se zamotala plahtom koja nije previše pokrivala a Luke je zgrabio majicu koja je ležala na podu.

-Oprosti mi-Luke se pomalo histeričnim tonom ispričavao dok je navlačio onu majicu.

-Oprosti ti meni- pokušavala sam izravnati plahtu no samo sam se još više upetljala u nju.

-Samo mi reci što se sinoć desilo?-pogledala sam ga pomalo uplašeno i sjela na krevet.

O Bože nismo li valjda spavali zajedno? I to pod spavali ne mislim na spavali.

-Stvarno se ne sjećaš ničega od sinoć?- prošao je rukom kroz kosu i uvijek bi to činio kad je nervozan.

Pa nije da se ničeg ne sjećam. Plesala sam,popila nekoliko pića i onda mi je ostatak noći u magli.

-Pa i ne baš-

-Vau ta tekila je stvarno opasna. Pa recimo da si popila malo više nego što treba i onda si radila neke poprilično nesvakodnevne stvari za tebe ali hej živa si i zdrava tako da ne brini-nabacio je slabašan smješak i krenuo kuopati po torbi.

-A kako sam završila polugola u krevetu? Nismo li valjda?-spustila sam posramljeni pogled.

-Ne!!! O Bože ne!!-viknuo je malo pre više glasno i izvadio onaj šorc što ga je tražio.

O hvala ti. Bar nisam napravila to sranje.

Uzdahnula sam i nervozno izustila:

-Luke stvarno mi je žao zbog svega-

-Nema problema-zgrabio je ručnik i nestao u kupaonici dok sam ja nastavila sjediti na krevetu.

Kako mi je neugodno.Zašto sam se morala toliko naroljati? -Glupava tekila-lupila sam se po glavi.

Auč.Loša ideja. Jedina stvar koja me veseli u ovom trenutku je to što je to bio Luke koji će zaboraviti za par dana i koji me poznaje i zna da trijezna to nikada ne bih učinila.

Iako mi je žao što sam ga sinoć obrukala više nego što mi to želi priznati.

Začula sam kucanje i Taylorovo deranje na vratima. Super samo mi je još on trebao.

Mrzovoljno sam otvorila vrata i on me je dočekao toliko vesel da ga nisam mogla prepoznati.

-Pričekaj trenutak- uletio je u sobu bez dopuštenja i zgrabio dezić koji bi trebao predstavljati mikrofon.

-I got a hangover,wo-oh!

  I've been drinking too much for sure

  I got a hangover,wo....

-Taylor glava me ubija,napravila sam sinoć dosta sranja i ti si trenutno zadnja osoba koju želim vidjeti. Zato začepi jer ću ti gurnit taj dezedorans u grlo sa takvim zadovoljstvo.-rekla sam mu to sve u jednom dahu i iščupala mu dezić iz ruke.

Just friendsDove le storie prendono vita. Scoprilo ora