A suli végén haza gördeszkáztam pontosabban River haza húzott. Bementem a házba beraktam a fülembe a fülhallgató beindìtottam a kedvenc zenémet és beraktam a sütőbe a pizzát. Lehuppantam a kanapéra és mellém ült River.Úgy 10 pert múlva River elkezdte kaparni a combomat.
-River hagyd abba-mondtam neki,és kivettem a fülemből a fülhallgatót.Ebben a pillanatban elkezdtem hallani olyasmi hangokat mintha valaki elkezdenék nagyon nagy erővel tépni a zárta,mivel bezárta nehezére esett.Nagyon megijedtem ezért bemásztak a kanapénk mögé,River is utánam ugrott. Innét pont rá láttam a a nappaliban lévő nagy tükörre ahogy megpillantottam az aranyosan világító a szememet össze rezentem nem tudtam mi történik. Eközbe kint az ajtó előtt valami féle kántálás hallottam.Kicsit arrébb csúsztam innen mindent láttam,hirtelen kinyílt az ajtó anélkül hogy valaki berúgta volna. River oda akart rohanni de vissza rántottam,és valószínűleg hallotta,hogy milyen gyorsan ver a szívem ezért itt maradt és hozzá bújt.
-Tiszta- hallottam egy idegen férfi hangot
-Ez az a ház,farkas szagot érzek valaki nem régi itt járt- mondta egy szőke hajú nő. Megpróbàltam River lefektetni de nem igazán akarta. Belenéztem a tükörbe és még mindig aranyan izzott a szemem.
-Szòval mit keresünk?-kérdezte egy idős férfi hang.
-Bármit ami a lányé,vagy a lány védőjét?
Egy fiatal barna hajú fiú elég furcsàn nézet.
- A védője a kutyàja te nagy okos-üvölött a nő a fiúra,ebben a pillanatban elkeztem még jobban megszorìtam Rivert. Ebben a pillanatban van kicsordult a könnyen és a szeme sarkából láttam hogy most szinte ciánkék a szemem.Az emberek hirtelen eltüntetni csak azt vettem észre hogy az emberek a nappaitòl a konyháig minden dobálják szét a cuccokat.A szìven nagyon gyorsan vert.Ekkor jutott eszembe hogy szòlni kéne a rendőrségnek de nem tudtam mert a telefonom a kanapén volt becsúszva 2 párna közé.Csak ültem ott és vártam hogy elmenjenek. Keresgéltek még kb.5 percig aztán hirtelen egy felkiáltást hallomtam a nőtől.
-Változzatok át!Ìgy semmire sem megyünk. Nem értettem mi történik egyszerre az összes ember farkas lett kivéve a nő még egy mellette állò feket hullámos hajú kislány aki az egész alatt egy szòt sem szòlt.A szemem meg megint szìnt váltott zöld lett.Hirtelen minden farka a szobám felé vette az irányt mint ha tudták volna mit keresnek.
-Megvan,...végre.....,azt hittem sosem lesz meg..... -hallottam az emeletről
-Ez biztos közel áll hozzá-mondta a nő.
Lerohanták a földszintre és láttam hogy a a családi öröségünket amit Anya rám bìzott azt a saját kézzel készített dobozokat viszik el. Nem értettem honnan tudták hogy az egész házból ez a legfontosabb nekem. Kimentek megint hallottam ugyan az a kántálást az ajtò vissza zárt kulcsra és ők elmentek mintha mi sem történt volna.
Vártam pár másodpercet és lassan előbújtam rögtön a telefonhoz nyúltam és hìvtam a rendőrséget.Mindet elmondtam nekik amit láttam(szerintem azért nem nézetek hülyének mert halhatò volt a hangomon hogy mennyire félek).Amint leraktam a telefont anyáék jöttek be.
YOU ARE READING
Segítség tanú lettem!
WerewolfTe mit tennél ha tanúja lennél egy eléggé nem hétköznapi rablásnak. Persze hogy hívnád a rendőrséget. Farkas Daniella Angyal is így tett. Csak éppen akkor ő még nem tudta hogy rengeteg bonyodalmat okoz magának. Vajon Daniella is bír ezekkel a termés...