Megfordultam mögöttem állt Liam,a kezembe nyomott egy ezüst Mancs fomáju nyakláncot.
-Most rajtad a sor!Vezeds a falkát-mondta,nagyon megrémültem.
-Árny farkasok!-szólította Liam a falkát.
-Most Daniella lesz a vezetőtök,ő dönti el mikor változunk át és mikor támadunk.-folytatta Liam én csak álltam ott és néztem magam elé,hirtelen a lábamnak dőlt egy nagy szőrös pamacs.Lenéztem és láttam hogy River van ott,ekkor elkezdtem érezni hogy nem félek sőt megbátorodtam.Felnéztem a falkára és elmosolyodtam ekkora már igazán szakadt az eső.Richárd lassan térdre ereszkedett és meghajtotta a fejét,követte a falka végül már mindenki meghajlotta a fejét csak Liam nem.Liam megsimogatta a kezemet és ő is követte a többieket.Tudtam hogy amit csinálnak az az alfa iránti bizalom jele.
-Köszönöm.-mondtam a térdre ereszkedett embereknek,ekkor anya aki nem volt a meghajolott falka között oda ment hozzám.Rámutatott egy 20 cm-es kőre és így szólt.
-Nyújtsd ki a kezedet és gondolj arra hogy ellököd.-még anya alig mondta ki de én már kinyújtottam a kezemet a kő pedig elég erőteljesen hátra repült.Anya rám mosolyodott és megpaskolta a vallámat.
-Mivel te vezeted a falkát a farkas énedre is szükség lesz,ha ezt fölveszet a tudatodnál leszel még farkasként is.-mondta anya és a kezembe adta a végtelen medálos nyakláncot.Ekkor az erdő felől kiáltozásokat hallottam ekkor a falka felállt és mindenki arra nézett.Megjelent a Triász, Triászban körülbelül 50-en voltak míg mi Árnyak csak 40-en.Hirtelen elkezdett nagyon erősen verni a szívem.Megkelent Rose a vezető,csak most realizáltam hogy 40 embernek az élte a kezemben vagy.Leblokkoltam,ekkor rémülten tekintettem a két melettem álló kutyára,akkik vadul figyelték az ellenséget egy csepp félelem sem volt a szemükben.Megfogtam River fejét és kezemben a nyakláncal határozottan kinyújtottam a kezem Rose hátra esett.Ezt még párszor elismételtem a Triász többi tagjával,és közbe lassan elengedtem River fejét.
-Változzatok át most,és támadás!-kiáltottam,a falka eggyesével átválozott.A legtöbbjük szürke farkas volt,de volt két fekete és kettő fehér farkas.
-Liam-mondtam magamban a kissebik fekete farkasra
-Richárd-mondtam a nagyobbik feketére
-Sofi-mondtam a kicsike fehére
-Tímea-mondtam a nagy fehér farkasra,őt még az első nap ismertem meg egy 30 éves kedves szőke béta.A farkasok előre özönlöttek én még egy ideig boszorkány erőmmel küzdöttem de elkezdtem érezni ekkor vettem észre hogy a kezemben egy karkötő helyett kettő van egy ugyanolyan mint Liamé csak bronz rószaszín színe volt.Gyorsan bedugtam a zsebembe,és elővettem a karkötőt.Felcsatoltam és egyik pillanatról a másikra farkas lettem.Mindent másképp láttam gyorsabb voltam viszont minden vadabbanak tűnt.Ekkor megláttam a Triász egyik tagját minden tagját támadta ember csak őt nem.Hirtelen nagyon nagy késztetés éreztem arra hogy megöljem,de megpróbáltam uralkodni magamon így csak földre terítettem de nem bántottam.Ekkor hátra néztem észrevettem hogy a bal oldalamon anya küzd egy farkassal,a jobb oldalamon pedig apa.Oda rohantam anyához és farkasként rávetődtem az ellneségre.Épp beleakartam mélyezteni karmaimat az ellenségbe de anya hátra rátott.A hátam nagyot csapódott a talajon,ekkor vissza válotztam emberré.Ránéztem anyára tekintete előre meredt és könnyes volt a szeme.Én is előre néztem és elállt a lélegzetem és úgy éreztem menten elájulok.Láttam az imént kitartóan küzdő szürke nagy farkast holtan és véresen feküdni a földön.Apa volt az.Oda akartam rohanni egyenesen az ellenség kezébe,de egy kéz megragadt.Hátra kaptam a fejem nem láttam már olyan jól mert könnyek lepték el a szememet.Kinyújtottam a másik kezemet és elég erősen ellöktem az illetőt .Csak akkor jöttem rá hogy Liam volt mikor tovább futottam.Már majdnem ott voltam az ellenségnél de ekkor elég erősen megszorította Richárd mindkét kezemet.Elkezdtem rángatni a kezemet a szorításból.Nem sikerült,továbbra is rángattam a kezemet elkeztem toporzékolni és sírógörcsöt kaptam.
-Ne!Ne!Nem!-üvöltöttem,elmosodottan még láttam ahogy a Trász elviszi apát és Elizabethet is.Még erősebben ütni a lábammal a talajt.A szememből patakban folyt a könny.Mikor már a Triász eltűnt Richárd lassan elengedte a kezemet.Térdre rogytam és elkezdtem zokogni,ekkor oda ment hozzám River. Belenyomtam az arcomat River szőrébe és a kezemmel megszorítottam River szőrét.Elkezdet szétoszolni a falka,mindenki bement a saját szobájába.Én is fölálltam és bementem a szobámba a faház ebédlő részében nem volt senki csak Abigél meg Star.Abigél könnyes szemmel kuporgott a sarokban Star pedig mellette feküdt.Én mi előtt felmentem volna a lépcsőn vetettem rájuk egy szomorú pillantást és tekintetünk pont egybetévedt egyikünk se szólt egymáshoz.Végül fölmentem a lépcsőn befeküdtem az ágyba és lehunytam a szemem,nem sokkal később ajtó kaparásra ébredtem.Tudtam hogy River az ezért nem keltem fel mert ő ki tudtam nyitni az ajtót.River befeküdt mellém az ágyba és úgy aludtam el hogy simogattam.
YOU ARE READING
Segítség tanú lettem!
WerewolfTe mit tennél ha tanúja lennél egy eléggé nem hétköznapi rablásnak. Persze hogy hívnád a rendőrséget. Farkas Daniella Angyal is így tett. Csak éppen akkor ő még nem tudta hogy rengeteg bonyodalmat okoz magának. Vajon Daniella is bír ezekkel a termés...