Körülbelül 4 órája utaztunk mikor megérkeztünk Stonewall-ba. Útközben anyáék elmagyarázták hogy miért kellet ennyire sietni azt mondták hogy ma lesz telihold és átfogok változni.Az új folyamán a szemem volt zöld,kék,barna is.Apa megfejtette fogy mikor milyen szìnű a szemem.Mikor arany ideges vagyok,mikor kék sírok,mikor zöld a mikor félek.Megérkeztünk kinyitottam az a kocsi ajtaját,egy tavat láttam mellette sok kis fa házìkót. Igazából a házak nem voltak a leg trendibb házak de nekem tetszett.
- Ezt leveszem róldad-szólt hozzám anya a karkötőmre mutatva mikor kiszáltunk a kocsiból.Ekkor ugrott ki River a kocsiból felraktam rá a pórázt és megsimogatam.Ekkor egy szőke középkorú férfi lépett ki a telek ajtaján.
-Szia! Angyal Richárd vagyok az alfa te meg Farkas Daniella -szólt hozzám, nagyon meglepődtem hogy ő is Angyal.
-Szia. -köszöntem,gyere körbe vezetlek és legyintett a fa házak felé.
-A mi falkánkban úgy szokás hogy a fiatalok és az idősebbek különböző falkába rendeződnek.Mindkét falkának van egy alfája de az idősebbik alfára mindenki hallgat azaz rám.-mondta Richárd és rám mosolygott.
-Ott van a másik alfa,a fiam- mondta és legyintett a fiúnak
-Will gyere ide!-mondta és a fiú meg fordult és oda futott hozzánk
-William! Daniella! Daniella!William!-mutatott be Richárd Williamnek
-Csak Ellla......-mondtam volna tovább de William elkezdett beszélni
-Apa kérlek!Liam vagyok-nevett és nyújtotta a kezét.
-Ella- mondtam miközben egymás kezét ráztuk.
-Nekem most mennem kell Will vezesd körbe Danelit-mondta Richárd és ravaszul nézett.
-Várj mielőtt elindulnánk neked milyen színű a szemed?-nézett Liam értetlenül
-Nekem tudom!Te milyennek látod?-kérdeztem tavaszán
-Három színű?-kérdezte
-Na Gyere!-mondta Liam.Liamnek kék szeme volt és Szőkéd barna haja volt és 15éves,első ránézésre rendes srácnak tűnik.Miután megmutatott Liam mindent,bementünk a legnagyobb faházba.
-Most itt van mindenki a falákból kivéve a picik.-Mondta Liam és leültümk egy kanapéra.
-Mindenkinek van védője?-kérdeztem Liamtől
-Nem csak azoknak akik távol élnek a falkától és fiatalok.-Mondta Liamés rám nézett valószínűleg észrevette hogy zöld a szemem
- Mitől félsz?-kérdezte Liam
- Honnan tudod?-kérdeztem szomorúan
-A szemeid elárulnak nekünk farkasokkal csak csak aranybányájáról tud izzani a szemünk,de apa sokat mesélt rólad.-mondta Liam és átölelt .Nagyon megilyedtem
-Ella átváltzással van a baj?-kérdezte Liam én csak bólintott
-Segítek,ott leszek veled-mosolygott rám Liam
-Köszi Liam-mondtam hálásan.Hirtelen egy hang szakìtott ki ebből a pillantból
-Szia Ella!-köszönt Abigél boldogan
-Szia Abigél! Star hol van?-kérdeztem.De erre már nem tudott válaszolni a Abigél,mert megszólalt Richárd ezzel egy ütemben egy csomò kisgyerek özönlőtt be.
-Egy kis figyelmet kérek!-mondta torkát megköszörülve Richárd.Hirtelen csend lett.
-A farkánknak van egy új tagja,Ella.-mondta
-Elláról már sokat meséltem neket -folytotta,egy ideig még beszélt de nem tudtam Richárd beszédére koncentrálni
-Ha Liam nem akar még valamit akkor végeztünk.- Mondta Richárd és legyintett nekem hogy jöjjek,még hallottam ahogy Liam mond valamint beszél aztán bementünk egy szobába és Richárd becsukta az ajtót.Épp ültünk volna le mikor kaparást hallottunk az ajtón Richárd felállt és kinyitotta az ajtót River rohant be és rögtön be ugrott az ölembe.
-Látom jól kijöttök!-mondta Richárd én csak bólintotam
-Gondolom tudod hogy ma este át fogsz változni?-kérdezte Richárd
-Igen tudom-feleltem és megint zöld lett a szemem.Hiretelen Richárd szétnyitotta a kezét és átölelte.Furcsa érzéz volt hogy az emberej tudják hogy mit érzek. Richárd elengedett és intett az ajtó felé.
-Gyere lassan fent lesz a hold!-mondta és én utánamentem.Furcsa volt Richárd közelsége mert kívülről egy kemény határozott embernek látszott.Bevezetett Richárd egy egy picéhez hasonlò helyre ,azon belül volt széltében egy rács.A rács egyik oldlára bementem én és Ricárd,Liam a másik oldalán anya.Vártunk.....unalmamban a az újjamat húzogattam a mellettem heverő porban.Közben Liam kinyitotta a rácsot és átment hozzám,mellém ült és átkarolt.Egy ideig ültünk így mikor Richárd megszálalt.
-Kezdődik!-mondta Richárd.Liam vissza ment a rács másik oldarára.Innentől minden homályos volt láttam egy fekete farkast vagy talán kettőt és utána sötétség.....100 megtekintés nagyon köszönöm mindenkinek ❤❤
KAMU SEDANG MEMBACA
Segítség tanú lettem!
Manusia SerigalaTe mit tennél ha tanúja lennél egy eléggé nem hétköznapi rablásnak. Persze hogy hívnád a rendőrséget. Farkas Daniella Angyal is így tett. Csak éppen akkor ő még nem tudta hogy rengeteg bonyodalmat okoz magának. Vajon Daniella is bír ezekkel a termés...