15.fejezet

33 7 0
                                    

Már három napja itt vagyok az Árny gyülekezetnél,jól érzem magam.Megtudtam hogy az Árnyak tagja Farkas Zoltán a nagybácsim.Ma fog hazajönni mert eddig a szülővárosában kereste a Éjek könyvének IV.fejezetetét..Egyébként a Farkasok közül csak 4-en élünk.Anya a nagybácsim én és valami nagyon távoli rokon akit örökbe fogadott Zoltán mert árva volt.Annyit tudtam meg Zoltán fogadott gyerekéről hogy Florentinának hívják,Amanda a legjobb barátja és vörös haja van és 13 éves.A könyvekben való kutakodás során megtudtam hogy a Farkas családnak tilos kihalni a vérvonalának,ezért nem szabad átvennünk a férjünk nevét.Most éppen a kicsiknek segítek ebédet főzni mert ezzel akarják meglepni Zoltánt és Florenitát akit úgy becéznek hogy Flo.
-Mályva!-mondtam a kislánynak aki kétségbeesetten próbált rendezet tenni a gyerekek között
-Honoria!-mondta egy 6 éves kislánynak
-Bence!-mondtam egy oldalra fésült hajú kisfiúnak
-Dávid!-mondtam egy vörös hajú kisfiúnak
-Mandabell!-mondtam a legfiatalabb kislánynak aki mindössze 4 éves volt
-Jacob!-mondtam egy 7 éves kék szemű fiúnak
-Ariella!-mondtam a legidősebb,8 éves volt
-Kiraella!-mondtam egy félős kislánynak
-Leon!-mondtam végül egy 6 éves belevaló kisfiúnak.Nagyon büszke voltam magamra hogy három nap alatt megtanultam az összes Árny boszorkány nevét még a felnőttekét is igaz hogy csak 3 van.Zoltán,Natália és Natália testvére Szilvia
-Engem bíztak meg hogy ne gyútsátok fel a konyhát szóval én irányítok.-mondtam mosolyogva és megsimogattam Jacob fejét.
-Szóval mit szeretnétek csinálni?-kérdeztem
-Palancsitát-mondták a kis boszik egyszerre és én kiosztottam nekik a feladatukat.
Még a palacsinta készült mikor kopogást halottam az üvegház ajtaján.Zoltán volt,Amanda nyitott neki ajtót.A palacsinta sütő szobából kilépve Zoltánhoz siettem,Zoltán elkezdett felém futni felkapott és átölelt.
-Már vagy 13 éve nem láttalak Daniella -mondta miközben magához szorított,nem gondoltam volna hogy Zoltán ennyire fog örülni nekem.Zoltán letette az öléből és gyalogoltunk.Zoltán mindekit egy sziával üdvözölt miközben mellette gyalogoltam.Ekkor kijött Honóra a egy tányérral amin a palacsinták toronyban álltak,az egyik palacsinta nagyon a szélén volt a toronyban.Elkezdett nyúszni a palacsinta és már zuhant mikor varázslásra nyújtottam ki a kezemet.
-Ernto!-hadartam a varázsigét és a palacsinta megállt a levegőben  és visszament a tányérra.
-Ügyes reflex!-mondta Zoltán miközben bólintott egyet.
-Kösz.....-mondtam mikor megfordultam és megláttam Flolrenitnát.Gyönyörű volt. Szőkésvörös egyenes mellig érő haja volt. Bár a szeme barna volt tökéletesen illett a hajszínéhez. A ruhája laza stílusos volt. Egy fehér haspólót viselt és egy világoskék farmert.Ehhez képest az én öltözözetem kevésbé volt divatos,egy fekete cicanadrág és egy ujjatlan spagettipántos lila virág mintás póló.Ruháimat mióta megjöttem Amandától kapom mert nem hoztam magammal ruháimat és Johanna ruhája nem volt jó rám.Flo nem látszott mintha bármennyit is csalódott volna a ruhámon mert ő is csodálkozva nézett rám.
-Daniella!-mondta Flo mosolyogva
-Florentina!-mondtam, egymáshoz futottunk és megöletük egymást.
-Gyönyörűen nézel ki!-mondta Flo miközben ölelt.
-Á...,hozzád képest semmi.-mondtam mikor elengedtük egymást.
-Gyere megmutatom a szobámat-mondta Flo miután mindenkinek köszönt. Bementünk Flo szobájába hasonló volt mint a miénk Johannával,francia ágy,fürőszoba konyha,szekrény és egy asztal amiről megtudtam hogy azon szoktak varázsolni.Nem volt senki a szobába mikor becsuktam Flo az ajtó felvetette neki egy kérdést.
-Miért hív engem mindenki Angyalnak?-kérdeztem
-Ez egy hosszú sztori amiről nem igazán szoktunk bezsélni.-mondta miközben mutatta hogy üljek le az ágyra és Flo is mellém ült.
-Mikor megszülettél ezt a nevet mi javasoltuk,még pedig azért mert 10 éve még eggyütt voltak az éjek és az árnyak, csak össze vesztek egy fekete angyalok nevű  gonosz gyülekezet  legyőzésén.-mondta miközben néha engem néha a padlót nézte
-Az volt a baj hogy a falka azt akrata hogy támadjunk a bázisukra,míg a boszorkányok a menekülést javasolták mert a fekete angyalok erősebbek.Addig fajult a veszekedés míg külön váltak az éjek és az árnyak,de már legalább 4 éve készen állunk az egyesítésre.Azért kaptad ez az utónevet mert ha a fekete angyalok szedtek szét minket akkor Angyal egyesítsen minket.Egyébként mi éjjel már születésedkor tudtuk hogy, szuperalfa vagy.-fejezte be Flo és felnézett a padlóról.
-Gyönyörű szép szemed van-monda kicsit irigykedve
-Van olyan szituáció mikor a te szemedbek sokkal jobban örülnék-mondtam mosolyogva.
-Egyet mondja mert nekem nincs ötletem se.-mondta Flo,nagyon élveztem Flo tásaságát hasonlóan mint Johannáét.
-Hát mikor nem tudok beszélni valakivel mert csak a szememet nézi és ne figyel rám.Meg mikor lemegyek gördeszka parkba gördeszkázni és a padon ülő öreg bácsik úgy megbámulják a szememet hogy még gördeszkázni is elfelejtek.Meg mikor van egy barátom a suliba csak a szemem miatt.-mondtam és a bácsisrésznél Flo elnevett magát.
-Ilyen az élet ha valakinek átkozottul szép szeme van-mondta és ravaszul.Flo kiment a szobából én mondtam neki, hogy később megyek utána.Egyedül ültem egy csodaszép szoba.
-Ha nem lettem volna tanú sose tapasztalom ezt.-mondtam suttogva magamnak
-Csodálatos emberekkel vagyok körülvéve csodálatos helyen.-sutogtam tovább
-De apa te kellesz nekem!-mondtam még a suttogásnál os halkabban. Majdnem elkezdtem szírni,de ekkor gyorsan felpattantam és kimentem a szobából.már Mindenki ette a palacsintát mi is gyorsan odamentünk.Evés közben eszembe jutott valami,mikor reggel megnéztem reggel a naptárat feburár 19.-e volt.Az rémlett hogy ez valaminek a dátuma volt de nem jutott eszembe.Betudtam annak, hogy valamelyik dilis osztálytársam szülinapja.Hirtelen eszembe jutott, Jézusom a felvételi ma van.Végigfutott a fejembe ahogy nem megyek el és egy egyszerű csöves lesz belőlem.Ekkor eszembe jutott hogy egy csomó velem egy korúval ülők egy szobába,Olivér,Johanna,Amanada.
-Ti nem írtok felvételit?-kérdeztem furcsán nézve Amadától Olivértől Johannától akik pár székkel arréb ették a palacsintákukat
-Nem,de a farkasok se-mondta Amanda és most már ő is furán nézett rám
-Vannak barátaink akik elintézik ezt-mondta Olivért és rám mosolyogott egyet,gondoltam megjutalmazom Olivért egy ravasz mosollyal.Vacsora után kimentem a kert melletti fenyőerdőbe és leültem egy kidőlt fára.Elkeztem először dúdolni később már énekeltem az Uncovert,amit Zoé, Izabella,Sofi énekeltek.Egész jól megjegyeztem a szöveget.Énekeletem egy ideig mikor faágak recsegését hallottam az erdőből,elhallgattam.A következő pillanatban egy aranyan izzó szem villanást láttam,az én szemem is akraratomon kívül megvillant.Pár perc múlva Abigél sétált ki az erdőből és folytatta az uncovert ahol abba hagytam.Nagyon meglepődtem nem tudtam hogy nem alfa farkasok is megtudják vilantanani a szemüket.
-Szia!-mondta lágy hangon Abigél
-Szia,hiányoztál!-mondtam
-Nekem is.-válaszolt Abigél azaz Aby
-Tudod hogy itt nem látnak szivesen, hamarosan mennem kell.-mondtam,mivel Aby vérfarkas.Aby bólintott.
-Aby te hogy tudod megvillantani a szemedet?-kérdeztem Abytól lágy hangon.Aby elnevette magát.
-Még sokat kell tanulnod,minden farkas tud ilyen-mondta Aby.
-Mi van otthon?-kérdeztem Abigéltől
-Hát William minden áron el akart menni hozzád,de én nem engedem neki.-mondta Aby.
-Köszi itt nem merek beszélni vele.-mondtam és ez így volt,mindig az járt a fejembe hogy mi van ha ide jön Liam.
-Az anyukád viszont kibékült Richárddal és nagyon jóba lettek.-mondta Aby.
-És hogy-hogy nem keresnek engem?-tettem fel a kérdést a hetek óta csak fontolgatott gondolatomra.
-A boszorkányok rövid levele az ágyadon maradt és abból elég egyszerűen rá lehetet jönni.-mondta Abigél és felhúzta a fél szemöldökét. Ekkor a ház mellett megjelent Josy (Johanna)és épp felénk nézett.Abigél beugrott a kidőlt fa mögé amint ültünk,én felálltam.
-Daniella téged keres Flo!-mondta Josy és ráébredtem hogy a nézésem kicsit támadó.
-Aby?-szólt újra Josy
-Szia-mondta bátortalanul Aby és a fa mögött felállt.Pár másodpercig néma csendben álltunk és néztük egymást,Josy csak kedvesen pillantott hol rám hol Abyre,Aby félenken állt futásra készen, én meg bámultam a falat.
-Gyere-mondta Josy szinte alig hallhatóan.Hátrafordultam megöleltem Abyt és elindultam Johanna felé.Még hátam mögül hallottam ahogy Abigél elfut.
400 megtekintés♥️♥️

Segítség tanú lettem!Onde histórias criam vida. Descubra agora