10.BÖLÜM

91 14 2
                                    

Buse'den
Ben kapıyı açmaya gittiğimde umutta benle gelmişti kapıyıyı açtığımda karşımda Samet'i gördüm ve ufak çaplı bir şok yaşadım. Umut'un hemen sinirleri atmıştı. Umut;
-Ne işin var lan burda? Dedi sinirli bir şekilde.
-Senin için gelmedim merak etme!! Buse için geldim. Dedi Samet
-Şimdi ben senin için gelicem dedi Umut
-Çekilirsen Buse ile konuşucam. Dedi Samet
-Buse'nin senle konuşucak hiçbir şeyi yok def ol !! Dedi Umut.
-Sanene çık çabuk Samet ile konuşucam dedim.
-Sana onu savunmamanı söylemiştim!! Geç çabuk içeri dedi Umut.
Ben Umut'u dinlemeyip Samet ile konuşmayı kabul ettim. Bahçeye çıktık. Samet lafa girdi. "Buse ben se-"dediği anda sözünü kestim. "Bak Samet eğer konu sevmekse hic oralara girmeyelim. Ben seni hiç diğer türlü görmedim. Lütfen konuyu kapatalım. Burayada boşuna gelmişsin"dedim. Afalladı, bana bakmaya devam ederken ben yürümeye başladım. "Onu mu seviyorsun? "dedi. Kimden bahsettiğini anlamamıştım. "Ne demek istiyorsun? Açık konuş"dedim. "Umut. Onu seviyorsun değil mi?"dedi. Ona cevap vermeden eve doğru ilerledim. Kapıyı açarken birden kolumdan tuttu. Canımı yakıyordu. "Sana bi soru sordum!!! "dedi. "Bu seni ilgilendirmez!!"dedim bağırarak. "Kolumu bırak!!"dedim. Birden Umut geldi. Samet'in elini kolumdan çekti. "Duymadın mı lan?!!"dedi. Samet Umut'a kafa attı. Tam o sırada Emir ve Melisa geldi.

Yıllar yıllar önce

"Anne Buse ile çıkıyoruz"dedi Melisa. Onun annesi vardı ben ise yalnız başıma. Ne annem var,ne babam. Yalnızlık zor geliyordu. Melisa olmasa ben ne yapardım bilmem. Melisa ile dostuz. Ama biz birbirimizi kardeş olarak görüyoruz. Melisa ile birlikte alişverişe çıktık. Melisa en sevdiği filmin sinemasına gitmek istediğin için sinemeya gittik.
Film bitti ve Melisa ile birlikte kafedeyiz. Melisa ile birlikte kahve iciyoruz. O sırada Melisa'nın telefonu çaldı.
"Efendim anne."
...
"Evet anne geziyoruz."
...

"Tamam görüşürüz öptüm."

Konuşmayı bitirince bana döndü. "Kalkalım mı? Dedi." Bende onu onayladım. Kafeden çıktık ve sahilde dolaşıyoruz.
Melisa ile o gün birbirimize söz verdik." Asla birbirimizi bırakmayacağız. Biz kardeşiz"diye. Sımsıkı sarıldık hiç bırakmayacasına. O gün yemin ettik.

Kavgadan devam Buse'den
Samet ile Umut kavga etmişlerdi. Ben elimde pamuk ile Umut'un kaşını temizliyordum. Samet ise kavgadan sonra defolup gitmişti. Emir Umut'a söyleniyor. Melisa ise hala şaşkındı. Emir " Ya sen niye kavga ediyorsun kardeşim"dedi. "Boşversene kavgacı olduğunu biliyorsun zaten"diye Umut'a söylendi. "Tamam başım şişti aq"dedi. Melisa telefonda konuşuyordu. Emir ise onu dikkatle dinliyordu. Daha sonra Melisa konuşmasını bitirmiş olmalı ki yanımıza geldi. Emir"Kimdi? "Dedi. Melisa ise bana baktı. Daha sonra" Bi arkadaşım boşverin "dedi. " Adı ney?" dedi Emir. "Seni ilgilendirmez Emir"dedi Melisa ve odasına çıktı. Umut Emir'in haline gülüyordu. Emir ise " Kimdi acaba ya? Yoksa Melisa'yı seviyor?"dedi. Bende dayanamadım ve gülmeye başladım. Sonunda Umut'un kanını temizlemiştim. Melisa yanımıza geldi. " Buse konuşabilir miyiz? Özel "dedi. Birlikte yan odaya geçtik. Melisa konuya girdi. "Buse bana kötülük yapan o Eren varya işte . Beni aradı. Benimle konuşmak istiyormuş. Benim seninle konuşucak birşeyim yok dedim ama dinlemedi. Üzgünmüş, her sabah beni Emir ile görüyormuş. Bende o benim sıkı dostum. Nasıl böyle düşünürsün dedim" dedi Melisa.

Emir'den
Buse ile Melisa'nın konuşmasını dinliyordum. Eren denen o çoçuk sinirimi bozmaya başlamıştı. Melisa'nın yanında beni görünce sevgilisi sanmış. Ama Melisa'nın arkadaşım demesi moralimi bozmuştu. Onları dinlemeye devam ederken birden kapı açıldı. Eyvah!! Yakalandım. Karşımda Buse ile Melisa duruyorlardı. Benden cevap bekledikleri için bana bakıyorlardı. "Şey ben nerede kaldınız demek için gelmiştim" dedim. Buse" Kesin kesin" dedi imalı imalı. Melisa üstelemedi. Melisa mutfağa su almak için gitti. Umut bana dönerek" Yakalandın mı? " dedi. Ben tam cevap verecekken Buse atladı. " Yakalanmak ne demek rezillik dedi". Umut gülmeye başladı....

Hep birlikte salonda film izliyorduk. Korku filmi olduğundan dolayı Melisa ve Buse çarşafın altından bakıyorlardı. . Biz  erkek erkeğe, onlar kız kıza oturuyorlardı. Birden Melisa çığlık attı. "Aaaa kapatın şunu ya! Ya adamı kesiyor ya! " Dedi. Melisa nın bu haline gülümseyerek" Korkuyorsan kapatayım." dedim. " Kapat o zaman "dedi. Kumandayı elime aldım ve kapattım. Salonda büyük bir sessizlik vardı. Ta ki Melisa'nın bildirim sesine kadar. Melisa telefona baktı. Gergindi biraz. Daha sonra Buse'ye " Hani o varya ondan geldi" dedi. Buse telaşlanmışa benziyordu. Bizden saklamaları sinirimi bozmuştu." Ya bizede söyleyin. Aranızda konuşmayın"dedim. Buse" Melisa ile ilgili belki anlatmak istemez"dedi. Bakışlarımı Melisa'ya çevirdim. Gözleri dolmuştu. Daha fazla üzerine gitmek istemedim. " Tamam ya neyse ne. Biz bilmesekte olur" dedim. Melisa"Biz arkadaşız. Sizinde bilmeye hakkınız var"dedi. Arkadaş,biz arkadaşız. Melisa söze girdi. " Buse ile ben 9. Sınıfta bara gitmiştik. Aslında öyle yerleri sevmem. Buse'nin bi arkadaşının partisi vardı barda. Daha sonra orada bir erkekle tanıştım. Adı Eren, ilk defa birini sevdim." dedi Melisa ağlayarak. Hala ağlamaya devam ediyordu. Ben" Daha anlatma istiyorsan"dedim. O beni dinlemedi. Devam etti. " Biz onunla çıkmaya başladık. Onu çok sevdim. Onunda beni sevdiğini sandım. Ama o gün. "dedi duraksayarak. Onu aradım. Telefonu başka bir kişi açtı. Adresi sordum ve oraya gittim. Gitmez olsaydım keşke. Onu başka biriyle yakaladım. O günden sonra aşka inanmıyorum ben! Aşk nedir bilmem! Onun yüzünden ben intar ediyodum be!! Onun yüzünden ben zehirlendim. "dedi ağlayarak. Ve odasına doğru koştu. Benim gözlerim dolmuştu. Nasıl Melisa'ya böyle birşey yapabilir? Melisa az kalsın ölüyormuş. Değer mi? Melisa onun için kendini niye ateşe atıyorsun? Gerçekten sevmiş onu. Daha kimseyi sevemeyecek. Buse " Odada yerde ilaç kutuları ile karşılaştım. Yerde Melisa. Çok korktum onu öyle görünce. Melisa tüm ilaçları içmişti. Hemen ambulansı aradım. Hastaneye yetiştirdik. Melisa 15 gün hastanede yattı. Doktor yaşaması bile mucize. Çünkü, ilaçların ölçüsü çok ağırdı dedi. O günden sonra kimseyi sevmiyor melisa. Kimseye bakmıyor. Bi kere sevdi onda da kül oldu. Ona herkes onun gibi değil dedim ama güven işte bir kere yok oldumu herşey bitiyor. Belki seni sever Emir " dedi Buse. İçimden belki dedim. Ayağa kalkarak Melisa'nın odasına gittim. Kapıyı tıklattım. Ses gelmeyince kapıyı açtım. Melisa yatağın üzerine oturmuş,elleri yüzünde ağlıyordu. Onun yanına gidip oturdum. Ellerini yüzünden çekti ve bana baktı. "Çok berbat gözüküyorum değil mi? " dedi. Ona tebessüm ettim. "Sen her halinle güzelsin"dedim. Gözlerini benden kaçırdı ve teşşekkür etti. Ona " Hepsi benim yüzümden. Eğer üstelemeseydim ağlamayacaktın. Geçmişe benim yü-" demeden Melisa baş parmağını dudağıma bastırdı. Boşver dedi ve elini çekti. Sonra bana" Sana sarılabilir miyim? Bugün ihtiyaçım var"dedi. Onu onayladım. Birden sarıldı. Kokusunu içime çektim. Hala birbirimize sarılırken Melisa geri çekildive çarşafı kaldırıp içine girdi. "Bana masal anlatır mısın? "dedi çocukça. Ona masal anlatmaya başladı...
Melisa sonunda uyumuştu. Elim ile saçlarını okşuyordum. Benim de  uykum gelmişti. Bende mesafe olacak bir şekilde uzandım. Kestireyim sonra giderim. Daha sonra kendimi uykunun kollarına bıraktım.

...
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum
Sevgiyle kalınnnnn💟

DOSTLUK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin