16. BÖLÜM

31 4 8
                                    

Herkese iyi okumalar💜
Melisa'nın Ağzından;
Ne yapacaktık? Otelde kalsak daha nereye kadar orada kalacaktık ki? Of baba off. Buse ile kalsam evde ne olur sanki! Ellerimizde bavullarla yolda düşünerek yürüyorduk. İsmimi duymamla kafamı kaldırdım. "Melisa?"dedi Emir. Umut ile Emir bize bakıyordu. Ne oldu? Diye sorarcasına baktım. "Bu bavullar ne? Ne oluyo?"dedi Emir. Buse'ye baktım, oda bana bakıyordu. "Ya anlatsanıza,geçin şu banka oturalım"dedi Umut. Kafamızı salladık ve oturduk. Buse sen anlat der gibi bakıyordu bana. Bende anlatmaya başladım. "Sabah babam aradı,ben bayadır eve gelmiyorum Buse ile birlikte yaşadığımız için söylendi. Buse'nin beni kötü etkilediğini söyledi. Bende bağırdım çağırdım. Ev babamın üzerine olduğu için, ve ben karşı gelip Buse'yi savunduğum için evi bugün boşaltmamız gerektiğini söyledi. Bizde otelde kalırız veya bi yer buluruz. Benim kredi kartlarımı iptal ettirmiş. Çalışırız ev almak için, sonrada Buse ile eve geçeriz"dedim. Daha sonra devam ettim. "Ya neden böyle yapıyor ki? Ya biraz sevgi ya ,biraz sevgi istedim ondan. Sürekli hayatıma karışmaktan bıkmadı ya!"dedim ve ağlamaya başladım. Buse gözyaşlarımı sildi. Umut ile Emir birbirlerine baktılar. Daha sonra bize"Bizim evde kalın,zaten bize büyük geliyor iki kişiyiz ne de olsa. Ev arkadaşı olursunuz,canımızda sıkılmaz"dediler. Buse tebessüm etti. "Valla bana uyar evsiz kaldık zaten."dedi gülerek. "Hayır olmaz biz bi yer buluruz. Yinede teşekkürler. Hadi Buse kalk"dedim. Buse çaresizce bakıyordu. "Ya kalın işte, bize rahatsızlık falan vermezsiniz ki. Ya biz evde boş boş duruyoruz zaten"dedi Umut. Kafamı olumsuz anlamda salladım. Bavulları alıp giderken Emir kolumu tuttu. "Melisa ben varım diye mi? Benden rahatsız oluyorsan ben gideyim evden siz kalın. Umut ilgilenir sizinle"dedi. "Saçmala istersen! Boş konuşma Emir,zaten sinirlerim bozuk!"dedim. "Ne ya ne? Gidiyorum ben"dedi. Arkasını dönünce ensesine vurdum. "Tamam. Geçelim eve. Sende saçmalama!"dedim. Güldü. "Gitmeme kıyamadın dimi güzelim?"dedi. Sabır yaaaa! Kulağını çektim. "Düş önüme! Yoksa dayak yiyeceksin"dedim gülerek. Oda tebessüm etti. Umut ile Buse de gülüşerek bizimle beraber ilerlemeye başladılar.
Eve gelince Emir kapıyı açtı. Bize tebessüm ederek"Hoş geldiniz"dedi. Buse ile kafamızı salladık ve eve geçtik. Biraz utanıyordum. "Hadi gelin ben size boş odalardan göstereyim seçin. Üst katta 3 oda boş. Koçum sende salonu topla"dedi Umut. "İstersen ben sana yardım edebilirim. Sonuçta artık evde bizde kalıyoruz. Birlikte yapmamız gerekli"dedim. Buse kıkırdadı. Ne ya! Ah evet! Çocuğa resmen gel birlikte toplayalım demiş oldum!. Emir tebessüm etti ve saçını kaşıdı. "Benim için fark etmez. Üzerinizi falan değiştirin,yemek yeriz,sonra otururz bakarız"dedi Emir. Kafamı salladım. Umut,ben ve Buse merdivenden yukarı çıktık. İlk önce ben seçtim,daha sonra Buse. Odalara çekildik. Dolaba kıyafetlerimi koydum. Çekmecelere de kemerlerimi koydum. Daha sonra çantalarımı koydum dolaba. Üst raftan örtü alıp yatak örtüsünü ve yastık yüzünü değiştirdim. Boşalan bavullarımı bazanın düğmesine basarak altına koydum. Makyaj malzemelerini koymak için olan aynalı komidona parfümlerimi,tarağımı,malzemelerimi,aksesuarlarımı koydum ve kapattım. Son olarak sarj aletimi ve kulaklığımı komidonun çekmecesine koydum. Daha sonra banyoya gidip diş fırçamı ve bornozumu koydum. Raftan yeni havlu alıp değiştirdim. Yatak örtüsünü falan kirli sepetine attım. Dolaptan giysi alıp üzerime giydim ve odadan çıktım. Merdivenden inerken Buse'de odadan çıktı. Tebessüm ettim ve birlikte aşağı indik. Emir ile Umut sohbet ediyorlardı. Bizi görünce "Geçin oturun. Burası hepimizin evi,yabancı gibi davranmayın. Açsanız bir şeyler yiyelim"dedi Umut. "Açız"dedik Buse ile aynı anda. Emir tebessüm etti. "Ne yiyelim? Yada siz yemek yapın"dedi Umut gülerek. "Melisa Umut sana diyo. Kalk yemek yap knk "dedi Buse. "Hayır sana diyo. Kalk Buse"dedim. Emir kahkaha attı. "Tamam tamam ben yaparım bir şeyler. Video izleyeyim yemek tarifleri öğreneyim"dedi Emir. Tebessüm ettim. "Olum kızlar varken biz niye yapıyoruz yemeği? Haaa anladım benn"dedi Umut gülerek. Emir başını eğdi. Utanmış mı yaaa? "Kalk Melisa sende Emir'e yardım et"dedi Buse. Nee? Ben mi? Off! Emir bana bakıyordu,cevap bekliyordu. Buse'de bana gülerek Emir'i gösteriyordu. Off tmm ya! "Şey tamam o zaman. Sonuçta birlikte yaşıyoruz. Ben sana yardım edeyim"dedim Emir'e. Tebessüm etti. "O zaman mantï yapmaya çalışalım,canım çekti. Tarifine bakayım malzemeleri yazarım"dedi Emir. "Aynen. Malzemeleri Umut ile Buse alır. Hadi bizde mutfağa geçelim"dedim. Buse kötü kötü bakıyordu. Öpücük attım ve gülerek mutfağa geçtik Emir ile. Masaya oturdum ve Emir'de yanıma oturdu. Telefondan mantı yapımını açıp,bana malzemeleri ve yapılışını yazmam için kağıt kalem verdi. Yazmaya başladım.

DOSTLUK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin