Herkese iyi okumalar❤
Melisa'nın Ağzından;
Ne diyecektim?Aklımı kaçırıcam! Ben Emir'i seviyor muyum? Offf bilmiyorum. En iyisi ona bir şey söylememek. Ona döndüm."Emir boşver zamanı değil,hem neden merak ediyorsun ki?"diye sordum.Beni kendine doğru çekti ve yüzüme yaklaştı. "Güzelim kimi seviyorsun! Söyle !"dedi. Kafamı hayır anlamında salladım. "Melisa sinir etme beni! Söyle artık,söyle yoksa ben öğrenirim!"dedi. "Öküzz"diye bağırdım ve tokat attım. Aman allahım! Ben naptım!!! Emir'in yüzü yana düştü. Off kıpkırmızı olmuş yüzü :( Kapıyı açtım salona Buse ve Umut'un yanına geçtim. "Canım bi sorun mu var ?" diye sordu Buse. "Yok canım ben biraz alïşveriş yapsam iyi olur. Senin için sorun yoksa yanlız gidebilir miyim?"diye sordum. "Tabi canım sorun yok. Umut'lar eve gidecek bende biraz uyurum,başım ağrıyor"dedi. Buse'yi öptüm ve Umut'a tebessüm ederek evden çıktım.Buse'nin Ağzından
Umut ile yan yana koltukda oturuyorduk. Emir nerede acaba? Melisa ile ne konuştular ki? Off bu kızda hiç bir şey anlatmıyor ya pofff. Odadan Emir yüzü kızarmış bi şekilde salona geldi. (Artık Melisa nasıl bir tokat attıysa :)) ) Ne olmuş yüzüne ya? Ben düşünürken Umut lafa girdi. "Ne oldu olum yüzüne? Ne bu hâlin? "dedi. "Bir şey yok kanka ben sana evde anlatırım sonra "dedi Emir. Kafasını salladı Umut. Çocuklara da ayıp oldu ya Eren'in buraya gelmesi , kavga falan. "Kahve yapayım mı? Sizede ayıp oldu ya cidden kusura bakmayın"dedim. "Yok ya ne ayıbı. Hak etti Eren midr nedirse işte. Sağol başka bi zamana artık. Bizde gidelim ders falan yaparız, ev çöp içinde "dedi gülümseyerek. Bende tebessüm ettim. "Valla çook yardım etmek isterdim. Ama uyucam malesef " dedim ve güldüm. "Uyumasan zaten kesin yardım ederdin ya zaten. Neyse geç Emir. Görüşürüz buse "dedi. Gülümseyerek el salladım. Odaya geçtim. Melisa'ya bi bakayım ne yapıyor. Rehbere girdim ve mesaj gönderdim. Anında geri yanıt verdi.
Siz: Canım hava birazdan kararıcak. Geç kalma ❤
Balım: Tamam canım geç kalmam. Yaptım alışveriş geliyorum birazdan❤
Siz: Kızzzz ne aldınnn?
Balım: Tişort,şort falan kanka ya çok bir şey değill.
Siz: Güzel mi ?Foto attt.
Balım: Meraklı :) eve gelince gösteririm.
Balım: Güzel ben beğendim.
Siz: Tamammm.
Siz: Bekliyorum hemen gel. Evde tek başıma korkuyorum. Daha bana olayları anlatacaksınnnnnn 😂
Balım: Öffff tamam. Geliyorum. Byss❤❤
Siz: Byss❤❤Olayları tek tek ayrıntılı öğrenmem gerekli. Ben yapacağım onların arasını ya.(oyyy iyilik meleğimmm) Maşallah bana akıl fışkırıyo. Amannn en iyisi biraz uyuyayım, zaten Melisa'da anahtar var. Yatağa uzandım ve yavaş yavaş gözlerim kapandı.
(1 saat sonra)
Melisa'nın Ağzından Devam
Alışverişimi bitirdim ve eve geldim sonunda. Zile bastım. Off neden açmïyor bu kïz? Ah! Evet dinleneceğini söylemişti. Bende anahtar var zaten neden zile basıyorsam? Hemen kapıyı açtım. Odama gittim aldığım kıyafetlerimi dolabıma astım. Rahat bişeyler giyip banyoya yöneldim. Elimi ve yüzümü yıkadım,saçımı topuz yaptım. Mutfağa inip meyve kasesinden elma alıp televizyonun karşısına oturdum. Rastgele bi film açtım izlemeye başladım.▶▶▶▶▶45dk sonra◀◀◀◀◀
Gözlerimi açtığımda koltukda yatarken buldum kendimi. Film izlerken uyuya kalmışım ve akşam olmuş. Buse'ye bakmak için odasına yöneldim, tam kapıyı tıklayacaktım ki Buse açtı kapıyı."Canım bende sana bakmaya geliyordum uyandın mı diye"dedim. Gülümsedi "anladım kuzum yeni uyandım. Başım ağrıyor da bende ilaç içeçektim"dedi. Kafamı salladım ve birlikte mutfağa geçtik. Buse ilaç içerken bende masadan sandalyeyi çekip oturdum. Sessiz bir şekilde duruyorduk ki birden "Ee anlat artık ne oldu bugün çabuuuukkk" dedi. "Oof iyi tamam "dedim. Anlatmaya başladım.
...
"Ya sana inanamıyorum! Çocuğa nasıl tokat atarsın Melisa ya!?" dedi. "Oda bana bağırmasaymış! Hem ona ne oluyo? Allah allah ya üstüme geliyo"dedim. "Ya çocuk sana aşık. Of of bi sana bakışı var üffff" dedi ve kahkaha attı. "Seni varya seni! Beni deli etme!!"dedim ve kaseden elma alıp ona attım. Elmayı tuttu ve güldü. Yemeye başladï. Yanına gectim ve "Sen bana diyosun da ama seninle Umut'u da biliyoruz yaniiii" dedim gülerek. "Lannn yok öyle bir şey!!"dedi. Dil çıkardım ve merdivenleri koşarak çıkmaya başladïm. "Lan elma boğazımda kaldı! Sanki seni yakalayamayacağım"dedi. Yav heeee. "Zıkkım yeeee. Hatta Umut yedirsin sana elmayı "dedim güldüm. Koşarak merdivenleri çıkmaya başladı. Alllah geliyoo. Banyoya gidip kapıyı kilitledim.
...
Birbirimizi gıdıklamaktan pekmezimiz çıkmıştı artık. Koltuğa yığıldık.Buse bana bakıp"canım bence Emir'e bir özür borclusun. Bi hediye al yarın, özür amaçlı verirsin. İstersen bende gelirim seninle yarın"dedi. Offf haklı sanırım! Ayıp etmiştim. Haklı bi özür borcum var. "Tamam canım haklısın. Yarın gideriz birlikte bana hediye seçerken yardımcı olursun"dedim. Gülümsedi ve tamam dercesine kafasını salladı. Birlikte dağıttığımïz ortalığı toplamaya başladık... Oh sonunda bitirdik. Buse uykusu olduğu için odaya uyumaya gitti. Bende onun ardından odama çekildim. Yatağıma yattım. Yarın Emir'e hediye alıp ondan özür dileyecektim. Düşünürken uykuya daldım.
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOSTLUK
Teen Fiction" Sen benim hem kardeşim hem dostum oldun." Onu çok seviyorum,ona inanıyorum. Birden kardeş çıkmamız çok garip? Beni bırakıp giden o adama asla baba demeyecektim. Melisa hep dostum olmuştu. Aslında kardeş gibiydik, Ona nasıl kardeşim derim ki? O b...