Emir'den
Burnuma dolan kokuyla gözlerimi açtım.Melisa'nın yanında uyuyakalmıştım.Tuhaf ama mükemmel bir kokusu vardı dayanamadım kokladım.Bildirim sesi ile telonuma yöneldim.Ama sonra farkettim ki mesaj Melisa'ya gelmişti ve gelmeye de devam ediyordu.Melisa kıpırdanmya basladı. Uyanmaması için telefona yöneldim mesaj eren itinden gelmisti. Sinirden söylenmeye basladım ve mesajları okudum.
(Mesajda yazanlar)
"Seni özldim bebeğim 💙"
"Biliyorum bana kızgınsın "
"Ama herseye tekrardan baslayabiliriz "
"Bana bir şans verirsen herşeyi düzelticem ,kendimi sana affettiricem"
"Benim yakışıklılığıma karşı koyan çıkmadı bu güne kadar :)"
"Saat 2.00'da şirin kafede seni bekliyor olacağım"-"Ne hakla gorüşmek istiyorsun or**p* ç*** "
Sakin olmam lazım melisa'nın yüzüne eğildim kokusunu içime çektim ve olamaz hayır şuan değil ,odaya Umut girdi
"Oooo yavas gelseydin be kardesim"
"Hayırdır çifte kumrular "
Melisa aniden kalktı beni itip hemen yataktan fırladı. .Utanmışmıydı o .
"Söyledin mi yoksa, lan insan banada haber verir b*k "
"Umuut kapa çeneni"
"Neyi söyledi mi, ne iş dönüyor lan burada ne sakliyorsunuz benden "
"Aha sıçtık "
Toparlamam gerek ,şuan öğrenenmemeli o p*ç yuzünden üzgün biraz daha üzülmesine dayanamam ,ölürüm..
"Yok birsey"
"Kesin öyledir zaten"
(Buse gelir)
"Ne bağrıyonuz lan, adam akıllı uyutmadınız insanı"
"Bu b*klar arkamızdan iş çeviriyor ve bize söylemiyor"
"Hayırdır"
"Memnun musun umut ,süprizin içine sıçtın"
"Ne süprizi"
"Sen demiyor muydun bana hiç süpriz yapmıyorsunuz diye "
"Yaaa siz birtanesiniz"
"Zaten siz sadece melisa'ya yapın ben kimim ki "
Bir tiribimiz eksikti o da oldu tam oldu. Buse odasına gitti, tabikide arkasindan Umut gitti.Yalnız kaldık diye sevinirken Melisa kahvaltı hazırlamak için mutfağa yöneldi bende arkasından yardıma gittim. Bana "ne var" bakışı attı. Galiba bana kızgındı. Ona"Yardım etmeye geldim."dedim. O bana bakmadı bile. Gerçekten hala sinirliydi. "Yardım edilecek birşey yok sağol"dedi. "Melisa bana sabah olanlar yüzünden kızgınsın biliyorum. Yanlış anladın sen. Akşam seninle konuşurken ben uyuya kalmışïm. Gerçekten sen yanlış anladın"dedim. Bana gülümseyerek"Bak senin diğerleri gibi olmadığını gayet iyi biliyorum Emir"dedi. Emir adım ağzına nasıl da yakışıyordu öyle. Sonra devam etti. "Ben sadece Umut bizi öyle görünce utandım. Yani yanlış anladı ya o yüzden yani. Ayrıca teşşekkür ederim"dedi. "Ne için?"diye sordum. "Dün yanımda olup beni yanlız bırakmadığın için. "dedi. Ona gülümseyerek cevap verdim."Önemli değil de sabah sana ondan mesaj geldi. Seni uyanmasın diye mesajlara baktım. İstersen sen bi bak mesajlara. Cevaplamak istersin belki"dedim. Melisa bana baktı ve daha sonra merdivenlerden çıktı. Galiba telefonunu almaya gitti. Bende Melisa'nın hazırladıklarını masaya koydum. Mutfağa giren Umut bana dönerek"Karşim sen hayırdïr? Melisa ile sen ne ara tövbe tövbe"dedi. Onun bu haline gülmeden edemedim. Ona dönerek"Yanlış anladın. Melisa bana dün olanları anlattı. O iti anlattı bana. Melisa'yı onun için ağlarken görmek içimi acıtıyor be"dedim. "Ah karşim. Senide böyle görecektim ya"dedi ve ağzına zeytin attı. Son olarak da Buse'de gelince herkes tamdı. Dur bi dakika Melisa... Onun odasına doğru giderken içimi bir korku sardı. Kapıyı açtığımda yerde oturup ağlayan Melisa ile karşılaştım. Ona yaklaştım ve yerden kaldırdım. "Melisa kendine gel o p*ç için kendini üzme tamam mı? Sen onun gibilere layık değilsin. Sen güçlüsün, cesursun. Sen mutlu olmayı hak ediyorsun güzelim. Senden tek ricam bir daha onun için tek bir gözyaşı bile dökme lütfen"dedim caresizce. Bana kızarmış gözleriyle bakarken söze girdi. "Neden ben neden? Ha anlamıyorsun. Nasıl acı çektiğimi kimse anlamıyor! Ben her geçen gün onu unutmaya çalışırken o hangi yüzle mesaj atıyor ha? Birde pişmaım diyor. Pişmanlığı fayda edecek mi Emir?"dedi bağırarak. Sonra devam edip"Neden Emir? Neden bana yaralarımı sarmak istermiş gibi davranıyorsun ha? Neden bana kendimi iyi hissettirmeye çalışıyorsun?"dedi sorarcasına. Ona seni seviyorum demek çok isterdim ama yapamam,olmaz. Onun sorusunu cevaplamadan aşşağıya indirdim. Elini yüzünü yıkadım ve mutfağa ilerledik. Bizi gören Umut ile Buse gülümseyerek baktılar. Daha sonra hep birlikte yemek yemeğe koyulduk. ....Bugün okula gitmeyecektik. Babama söylemiştim ve babamda izin almıştı. Babam tanınan bir iş adamı. Herkes beni okulda saygıyla karşïlıyor. Ama ben zengin bebeler gibi değilim. Saygı,sevgiyi bilen, aile terbiyesi alan bir çocuğum ben. Umut ile salonda pes atıyorduk. Kazanan kaybedenin bir günlük arabasını alacaktı. Buse ve Melisa da sohbet ediyorlardı.
(Umut ve Emir'in pes atması bitti)
Kazanan Umut olmuştu ve arabamı alacaktı. Ona gülümseyerek arabanın anahtarını verdim. Daha sonra aklıma gelen fikirle onlara dönüp "Denize gidelim mi? Hem kafa dağıtmış oluruz"dedim. Umut onay verdi. Buse"Evet ya iyi fikir"dedi. Melisa ise hala dalgın bir şekilde pencereden dışarıya bakıyordu. Ona döndüm ve "Ne dersin melisa?"dedim. Bana"Hangi konuda?"dedi. Buse melisa ya dönüp"Denize gidiyoruz geliyor musun?"dedi. Melisa ilk bana baktı ve sonra kabul etti. Evden çıkıp denizin yolunu tuttuk. Arabadan inince Buse koşuşturarak kendini denize attı. Ardından da Umut. Melisa hala kumun üzerine oturmuş bekliyordu. Onun arkasına geçtim ve birden sırtıma aldım. "Emiiir! Hemen indir beni!! Ne yaptığını sanıyorsun?"dedi cırlayarak. Onu takmayarak denize girdim. Melisa'yı sırtımdan attığım gibi denizi boyladı. Bana bağırmaya başladı. Takan kim? Denizde birbirimize su atmaya başladık. Herkes mutlu görünüyordu. Özelliklede melisa. Aklıma hala o Eren geliyordu. Keşke karşılaşsak da ağzını gözünü kırsam. Melisa'nın gülerek bana su fırlatmasıyla ona döndüm. Gülümseyerek bende ona su fırlattım. Daha sonra hep birlikte yüzmeye başladık. ...Yüzmeyi sonlandırmış bir şekilde kafede milkshake içiyorduk. Yüzmeden sonra baya iyi gelmişti bize. Milkshakelerimizi içmeye devam ederken Buse'nin ısrarıyla selfie çekindik. Daha sonra ben instagramda paylaştım. Altına "Bugünde böyle olsun dedik" yazdım. Paylaştığım andan bu yana fazla beğeni almıştı. Kafeden ayrılıp çıkarken Melisa birden durdu. Bizde onunla beraber durduk. Buse Melisa'nın baktığı yöne bakınca Umut ile bende oraya baktım. Buse sonra küfür savurdu ve Melisa'ya baktı...
...
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum💙
Melisa'nın gördüğü kişi kim olabilir?Sevgiyle kalınnn💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOSTLUK
Teen Fiction" Sen benim hem kardeşim hem dostum oldun." Onu çok seviyorum,ona inanıyorum. Birden kardeş çıkmamız çok garip? Beni bırakıp giden o adama asla baba demeyecektim. Melisa hep dostum olmuştu. Aslında kardeş gibiydik, Ona nasıl kardeşim derim ki? O b...