13.BÖLÜM

51 4 17
                                    

Kocaman bir aradan sonra geldiiimmm❤
Hepinize iyi okumalar.💜

Melisa'nın Ağzından;
O da neydi? Ben yanlış mı görüyordum? Eren tam karşımda duruyordu. Gözlerim doldu,hemen sildim ve ilerlemeye başladım.
"Merhaba Melisa seni görmek güzel "dedi. Hangi yüzle hâlâ benimle konuşabiliyordu? Ah! delirmek üzereyim. Susmaya devam ettim.
"Buse yaa seni de görmek çok güzel oldu hâlâ arkadaş kalmanız ne güzel. Bunlar kim beni tanıştırmayacak mısın Melisa?"diye sordu.
"Eren sus! "dedim. Kolundan tutup ordan biraz uzakta bir yere çektim.
"Sen kendini ne sanıyorsun ha ? Hahaha aa dur sen cevaplama yorma kendini hiç SEN EREN GÜRSOY İŞİ BİTİNCE KÖLE GİBİ KULLANIP , İŞİ DÜŞÜNCE DE KIYMET BİLİP Bİ İNSANIN AYAKLARÏNA BİLE KAPANIRSIN SEN BÖYLE Bİ ADİ ŞEREFSİZSİN İŞTE !! Benimle asla bidaha muhattap dahi olma ! Sakın senin yerinde olsam bunu denemezdim. Benden ve arkadaşlarïmdan uzak dur!" dedim ve boynuna vurup gittim. Buse'yi kolundan tuttum ve sürüklemeye başladım.
"Kızım dursana ne dedi ? Ne konuştunuz? Ya kime diyorum ben? Melisa offf dursana ya "dedi.
"Benden ve bizden uzak durması gerektiğini , bidaha da karşıma çıkmaması gerektiğini söyledim eve gidelim delirmek üzereyim buse "dedim. Beni onayladı ve birlikte eve gittik.

▶▶▶▶▶▶▶1 SAAT SONRA ◀◀◀◀◀◀◀◀◀
Sonunda eve geldik. Pizza söyledik ve yemeğe koyulduk. Aldığım kararlarımı söylemek istiyordum.
"Buse canım ben artık öyle utangaç , sessiz, sakin olmayacağım. Artık değer bilene değer vereceğim. Cidden beni bu eski olay yordu,ben artık düşünmek istemiyorum"dedim. Buse yanıma geldi ve sarıldı.
"Oyyy tabikide böyle yapacaksın canım. Senin üzülmeni istemiyorum ben" dedi ve beni öptü. Gülümsedim onun dediklerine. "Ya melisa biz Umutlar'ı unuttuk yaa off ayıp oldu çocuklara"dedi Buse. Doğru Eren yüzünden onları unutmuştuk. "Umut'u ara knk söyle bari ayıp oldu zaten anlat durumu"dedim. Buse hemen aramaya başladı.
5-10dk sonra Buse yanıma geldi. Cevap almak için yüzüne baktım. "Aradım canım Umut bi sorun yok ne ayıbı fln dedi hâ bu arada Emir yerinde duramıyormuş meraktan ohommm"dedi Buse gülerek. Off beni utandırıyordu. Yastığı alıp fırlattım. Güldü ve bana dil çıkardı. Bende odaya gidip yatağımın üzerine oturdum. Telefonuma mesaj geldi. Mesaj Emir'den gelmişti.

Emir:Melisa bi anda gittiniz o kimdi?Ne oldu?
Siz:Boşver ya önemli biri değildi.
Emir:Melisa güzelim sorduğum soruya cevap ver.
Siz:Güzelim derken????
Siz: O Eren'di.
Emir: Güzelim derken????-Pardon🙈
Emir: Bana neden söylemedin? Ağzını gözünü kırsaydım ya melisa niye söylemedin? Of Melisa😑
Siz:Neden sana söyleyeyim ki Emir?
Emir: Ben. Doğru sen haklısın.
Emir: Rahatsız ettiysem kusuruma bakma by

Off bu Emir'i anlamıyorum bi türlü. Buse beni aşağıya çağırıyordu. Aşağı indim. Pizza söylemişti. Masaya oturduk ve bi güzel yedik.

▶▶▶▶▶▶▶▶20dk sonra◀◀◀◀◀◀◀
Çok yemiştik. Masada öylece oturuyorduk. Birden kapı çaldı. "Ya sen bak ben çok yedim hiç kalkamam "dedi Buse. Kafamı salladım ve kapıya doğru ilerledim. Kapıyı açınca karşımda Eren duruyordu.
"Selammm canım"dedi Eren. Sinir tepeme geliyordu,kapıyı kapattım ve "Git burdan! Nerden buldun evimi?"dedim. "Takip ettim haha tatlım benden kaçmak kolay değil"dedi. Dışarıda Umut ile Emir dolanıyordu. Ben ve Eren'i görünce bahçeye geldiler. Emir çok sinirli bakıyordu. Birden Eren'e yumruğunu geçirdi. Ben çığlık attım. Umut ve Emir Eren'i dövüyorlardı. Buse'de geldi. "Sen kızları al eve geç,ben hallederim"dedi Emir. Umut Buse'yi alıp içeri geçerken bana baktı. Hayır anlamında kafamı sallandım. Emir ile Eren kavga ediyorlardı. İkisde yaralanmıştı. Yanlarına gittim. "Yeter! Durun artık! Eren defol git burdan. Benim aşık olduğum biri var,seni hayatımdan sileli çok oldu. Benden ve sevdiklerimden uzak dur "dedim bağırarak. Eren burnundaki kanı sildi ve gitti. Emir yaralanmıştı. Kötü görünüyordu ve bana bakıyordu. İçeri geçtik. "Emir odada ilk yardım çantası var. Yaranı temizleyeyim gel "dedim. Olur dedi ve odaya geçtik. Pamuk,tentürdiyot,yara bandı ve sargı bezini aldım ve yanına geçtim. Kaşında ki yarayı temizlemeye başladım. Nefesi yüzüme geliyordu. Emir'in yanakları kızarmaya başladı. Yaa çok tatlı. Nee? Melisa kendine gel hemenn!! "Acıdı mı? Kaşında ki yara bitmek üzere az kaldı"dedim. Bana bakıyordu öylece. Öksürdüm ve "Emir sana diyorum "dedim. "Hâ pardon ben şey ee duymadım seni "dedi. "Yaran acıyor mu Emir ?"diye sordum. Çok değişik bakıyordu. "Kalbimin yarası mı Melisa?"dedi ve ben öylece kaldım. "Bitmek üzere az kaldı ben şey az kaldı yani kaşın çok darbe almamış"dedim. "Kalbim çok darbe aldı,kaşım almış çok mu?"dedi. Böyle konuşma bayılacağım şimdi ya. Hemen yara bandını yapıştırdım. Ayağa kalktım. Tam giderken kolumu tuttu ve can alıcı soruyu sordu. "Kime aşıksın Melisa?"

...
Bölümler artık daha sık gelecek.
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.❤
Emmel💓
         Sevgiyle kalınnn💙

DOSTLUK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin