7

27.1K 1.8K 78
                                    

Unicode

" ကျွန်တော်တောင်းပန်ပါတယ် Jung Kook , အဲ့လိုမလုပ်ပါနဲ့ "

" မင်း ဘယ်တုန်းကငြင်းခဲ့ဖူးလို့လဲ Tae ? ဒီကောင့်ရှေ့မလို့လား ... ဟမ် "

" ဟို .. ဟိုလေ တခြားနည်းနဲ့ ဖြစ်ဖြစ် ပေးပါ ... ကျွန်တော့်ကိုရိုက်မလား အချက် ၁၀၀ ၊ ၁၀၀၀ စိတ်ကျေနပ်တဲ့ ထိရိုက်ပါ ကျွန်တော်ခံပါ့မယ် "

" ကောင်းပြီလေ .. ဒါဆို မင်းအစား ဟိုကောင့်ကိုအစားထိုးလိုက်မယ် "

" ဟင် "

မျက်ရည်များနှင့် မျက်ဝန်းတစုံဟာ ဝိုင်းစက်သွားရသည်။ သူပြောချင်တာက .........!

" ကဲ Tae ... ငါမင်းကို chance ပေးလိုက်ပြီ , ငါဘယ်သူနဲ့ sex ရမလဲ ? မင်းလား မင်းရဲ့ချစ်လှစွာသော ချစ်သူလား ? "

" Jung Kook ခင်ဗျားသိပ်ကို အောက်တန်းကျလွန်းတယ် "

" မင်းပါးစပ်ကိုပိတ်ထားလိုက် Kim Tae Hyung ! မင်းလို ကတိ သစ္စာမတည်တဲ့ သူ တယောက်ဆီက ငါဘာစကားမှ နားမထောင်ချင်ဘူး "

" ကတိ ?? ဘာကတိလဲ ? ဘာတွေများ ခင်ဗျားနဲ့ ကျုပ်ကြားမှာ ဘာကတိရှိဖူးလို့လဲ "

" မင်း တသက်လုံး ငါ့ဘေးနားမှာဘဲ နေရမယ် ငါကလွဲလို့ တခြား ဘယ်သူ့ကိုမှ မချစ်ရဘူး အဲ့ဒါ မင်းတသက်လုံးစောင့်တည်ရမဲ့ သစ္စာဘဲ "

ဘယ်လို !!

သူ့ကိုဘဲ ချစ်ရမယ် !!

" သေတဲ့အထိ ခင်ဗျားကို ချစ်မှာမဟုတ်ဘူး "

ဖြောင်းးး

အပြင်းထန်ဆုံးရိုက်ချက်နဲ့အတူ Tae Hyung ပါးပြင်ဟာ နီရဲသွားလျက် ...

" ဟွန့် ... ရိုက်စမ်းပါ !! သေအောင်သာရိုက် "

" ဟာကွာ ......အဲ့ဒါတွေအကုန်မင်းကြောင့် ... မင်းသာ ငါတို့ဘဝထဲ ဝင်မလာခဲ့ဘူးဆို ဒီလိုပြသနာတွေ ဖြစ်မှာ မဟုတ်ဘူး "

ကြိုးတုပ်ခံထားရသော Jimin အား Jeon Jung Kook တယောက် အသိစိတ်မဲ့စွာဖြင့် တရစပ် ကန်ပစ်လိုက်သည်။

" မလုပ်ပါနဲ့ Hyung ကိုမလုပ်နဲ့ "

" ဖယ်စမ်း Kim Tae Hyung ! ခုချိန်မှာ ငါလူသတ်ဖို့လဲ ဝန်မလေးဘူး "

Faith (Completed)Where stories live. Discover now