Kicsim, a pillantásod maga a mennyország (FORDÍTÁS)
eredeti történet: Baby Heaven's in your Eyes
eredeti szerző: smileyourepretty
lektorálás és bétázás: yukishiime
A fordítás engedéllyel készült, máshová kirakni tilos!*****
Mire Louis visszasétált a földszintre, még több ember lepte el a házat, és kezdett kicsit klausztrofób érzése lenni. Úgy tervezte, hogy egész este Liam mellett marad, és talán próbaképpen lehúz egy felest valami minőségi piából, ha egyáltalán van olyan a házban. Erről Barbarát akarta megkérdezni, bár tudta, hogy ez lehetetlen próbálkozás, amint meglátta, hogy a lány tövig nyomja a nyelvét Niall torkán a nappali egyik sarkában.
Őszintén szólva, Louis is szeretett volna csókolózni valakivel, mondjuk a barátnőjével. Egyszerűen kíváncsi volt rá, hogy miért vannak annyian odáig a smárolásért, mi lehet olyan jó benne. Elhatározta, hogy legközelebb, ha találkoznak, ami valószínűleg vasárnap lesz a templomban, majd megkérdezi Eleanor-t, hátha benne lenne egy kis kísérletezésben.
A nappali dugig volt táncoló, vedelő és csókolózó emberekkel, akiket Louis nem ismert. Fogalma sem volt róla, hogy milyen zene szólt a hangszórókból, de a refrén szerint az énekes uralni akarta az éjszakai várost.
– Igyunk valamit! – javasolta Liam-nek, mert ha egy buliban nem tudod, mit kezdj magaddal, a legjobb amit tehetsz, hogy iszol.
Utat törtek maguknak a konyháig, ami hála az égnek nem volt úgy dugig tömve, mint a nappali. Látták Zayn-t, ahogy a konyhapultnak dőlve füvezik egy ismeretlen sráccal, akit Louis két pillantásra sem méltatott.
– Őőő... Honnan szerezhetek egy pohár vizet? – kérdezte Louis, mire Zayn úgy nézett rá, mintha a világ legostobább kérdését tette volna fel.
– Vizet? – vigyorgott a fekete hajú, bár nem Louis-ra, hanem Liam-re nézett közben. – Mi a nevetek?
– Én Liam vagyok, ő pedig itt Louis – válaszolta gyorsan Liam, mire Louis szemei elkerekedtek, ugyanis barátja fülig vörösödött, ráadásul még sosem látta Liam-et idegenekkel beszélni, annál sokkalta szégyenlősebb volt.
– Liam – ismételte meg Zayn, és Louis arra gondolt, hogy a helyzet kísértetiesen hasonlít az előző estére, amikor Harry az ő nevét mondta.
– Neked is hozhatok vizet, Liam?
– Ő... inkább egy üveg sört kérek szépen – hadarta Liam úgy, mintha a csaposnak adná le a rendelését.
– Rendben.
Zayn elhessegette a mellette álló srácot, miután a kezébe nyomta a jointot, majd hátat fordított, hogy kihalásszon két műanyag poharat egy zacskóból.
Az egyiket megtöltötte Stella Artois-al, a másikat pedig sima vízzel és a páros felé nyújtotta a tele poharakat.
– Még találkozunk – mondta Zayn inkább Liam-nek címezve, majd elsétált.
– Flörtölt veled – állapította meg Louis, amint kettesben maradtak Liam-el.
– Kicsoda? Nem, dehogyis. Vagy igen?
– Mit számít? Ő egy fiú, Liam. Mindketten azok vagytok, és... Na, várjunk csak! Te... Nem vagy meleg, ugye?
Liam vállat vont, mire Louis szemei hatalmasra nyíltak.
– De mégis honnan veszed? Még sosem csókolóztál fiúval!
– Valahogy mindig is jobban érdekelt Mr. Green, mint Mrs. Ridge, vagy bármelyik másik tanárnő, ha már itt tartunk. De kérlek, ne ítélkezz Louis! Amúgy csak Barbara tud róla.
YOU ARE READING
Baby Heaven's in your Eyes [magyar] ~ Larry Stylinson
RomanceFORDÍTÁS! Louis Tomlinson és Harry Styles egymás szöges ellentétei. Louis tizenhét éves, gazdag szülőkkel, kitűnő jegyekkel és gyönyörű barátnővel a háta mögött nagy terveket szövöget a jövőre nézve. Burokban nőtt fel, az embereket leginkább a pénz...