Kicsim, a pillantásod maga a mennyország (FORDÍTÁS)
eredeti történet: Baby Heaven's in your Eyes
eredeti szerző: smileyourepretty
A fordítás engedéllyel készült, máshová kirakni tilos!*****
Szóval, Louis arra a következtetésre jutott, hogy talán meleg, és talán komoly krízisen megy át.
Talán.
Két okból is pánikolt; az egyik, hogy a vendégek bármelyik pillanatban megérkezhettek az évfordulós bulijukra Eleanor-al, és ő semmi másra nem tudott gondolni, csak a csókjára Harry Styles-al. A másik ok pedig, hogy nem volt teljesen biztos benne, hogy valóban azzal a lánnyal akarja leélni az egész életét, akit már háromszor megcsalt két különböző emberrel.
Úgyhogy bátran kijelenthetjük, hogy Louis pánikolt, és másodpercekre állt a teljes kiborulástól. Pezsgőt akart, méghozzá nagy pohárral.
Louis magához intett egy pincért, aki egy tálcányi pezsgőspoharat tartott a kezében, színültig töltve a buborékos itallal. Levett két poharat a tálcáról, majd hátradőlt a kanapén. Eleanor még mindig készülődött, a szülei pedig úgy tervezték, hogy maradnak az első félórára, majd Louis apjának beszéde után rögtön indulnak Párizsba.
Az apjának oda kellett utaznia egy üzleti megbeszélésre, és természetesen a feleségét is magával cibálta, hogy felvághasson vele. Louis egy cseppet sem bánta, ráadásul Elena vigyázott a lányokra az emeleten, úgyhogy a fiú teljesen kiélvezhette a partit. A húgai nem jöhettek le a földszintre, ahol a bulit tartották, mivel alkoholt is felszolgáltak (igen, Louis tisztában volt vele, hogy ő maga is kiskorú még, de úgy tűnt, ez senkit sem érdekel).
Mire a csengő megszólalt, Louis már a harmadik pohár pezsgőt döntötte magába tíz percen belül. A hang hallatára Louis feltápászkodott és elsétált az ajtóig. Az egyik szobalánynak a feladata lett volna ez, de a fiú belefáradt az üldögélésbe.
– Eleanor! – kiáltott Louis, a hangja visszhangzott az egész házban.
Pár pillanattal később megpillantotta a lányt, lefelé jönni a lépcsőn egy kék ruhában, ami jobban hasonlított egy szemetes zsákhoz, mint egy négyezer fontos estélyihez. Mégis mióta kritizálja a barátnője öltözködését? Jesszus.
Nagyjából négy iskolás társuk állt már az ajtóban addigra, és harminc perccel később a nappali dugig volt vendégekkel. Eleanor szülei kellemesen elcseverésztek Louis szüleivel. Rajtuk kívül jelen volt még mindenki a tizenkettedik évfolyamról és néhány tizenegyedikes is.
Louis már az ötödik poharát is kivégezte, és lassan kezdte megérezni az alkohol áldásos hatását. Erősen be volt csípve és tudta, hogy az apja öt percen belül beszédet fog mondani.
A fiú kibotorkált a konyhába, ahol Liam-et a telefonjába merülve találta.
– A pasid nem jön? – kérdezte Liam-től.
– Nem a pasim, és de. Már az utcában van.
– Vele sms-ezel?
– Igen.
– Ki van még vele?
– Niall és Harry. Mármint, tudom, hogy azt mondtad, Harry nem jöhet, de fogalmazzunk úgy, hogy meghívta magát.
– Nem... Nem gáz. Oké.
Tökéletes időzítéssel a csengő éppen ekkor szólalt meg, és Louis szinte rohant, hogy ajtót nyisson.
VOUS LISEZ
Baby Heaven's in your Eyes [magyar] ~ Larry Stylinson
Roman d'amourFORDÍTÁS! Louis Tomlinson és Harry Styles egymás szöges ellentétei. Louis tizenhét éves, gazdag szülőkkel, kitűnő jegyekkel és gyönyörű barátnővel a háta mögött nagy terveket szövöget a jövőre nézve. Burokban nőtt fel, az embereket leginkább a pénz...