Kicsim, a pillantásod maga a mennyország (FORDÍTÁS)
eredeti történet: Baby Heaven's in your Eyes
eredeti szerző: smileyourepretty
A fordítás engedéllyel készült, máshová kirakni tilos!*****
Louis reggel hét órakor tért magához, és egy pillanatra megdöbbenéssel vette tudomásul, hogy Harry ott fekszik mellette. Az idősebb fiú takarója bokáig le volt rúgva, és így terpeszkedett el az ágyon.
Louis gyorsan kikászálódott az ágyból és a saját szobája felé vette az irányt, mielőtt még Eleanor észrevehetné az eltűnését. Bemászott a lány mellé, de álom nem jött újra a szemére. Az agya megállás nélkül visszakalandozott a Harry-vel történtekhez. A fiúval töltött idő minden egyes perce újra és újra lejátszódott a fejében, miközben az ágyon feküdt, és várta, hogy Eleanor felébredjen.
A lány kilenc körül ébredt fel, és délre már mindenki kijelentkezett a szobákból. Amikor a recepción Louis és Harry pillantása találkozott, az idősebb pajkosan rákacsintott, mire a kékszemű fülig vörösödött. Egyértelműen ez volt Louis életének legjobb estéje, és az emlékképek még a hazaérkezés után is ott villogtak az agyában.
A karácsonyi vacsora a megszokott módot zajlott a Tomlinson házban. Evés után Louis húgai izgatottan bújtak ágyba, alig várva a másnapot, bár ez Louis-ra is igaz volt, hiszen tudta, hogy valószínűleg egy rakás pénzt kap majd ajándékba. A fiúnak sejtése igaznak bizonyul, mert a következő reggel egy borítékot talált a fa alatt, közvetlenül egy óriási doboz belga csokoládé mellett. Amint kinyitotta a borítékot, nem nagy meglepetésére egy American Express kártya bújt elő belőle, egy papír fecni kíséretében, amire a PIN kódot és más fontos információkat véstek.
Alig győzött hálálkodni a szüleinek, amikor az apja közölte vele, hogy harmincezer fontot kap majd minden egyes hónapban, hogy tudjon gyűjteni a jövőjére. Louis-nak ez pont kapóra jött, mert már meg is volt a tökéletes terve; vesz egy házat Londonban, aztán egy villát a Kanári Szigeteken, és persze a jacht-ot, amiről mindig is álmodozott.
Azon a délutánon erősen havazni kezdett, és nem állt el még két nap múlva sem, amikor Barbara felhívta a fiút, hogy elhívja ebédelni. Louis egy gyors lódítással, miszerint Eleanor-hoz megy, elkéredzkedett a szüleitől, majd belebújt a kék Lacoste pólójába, és egy pár kék farmerba. A hidegre való tekintettel magára tekerte a Burberry bőrkabátját is, és mivel sehol sem találta a csízmáját végül a fehér Converse cipője mellett döntött.
A csapat a plázában gyűlt össze, és a kínai kajálda felé vették az útjukat. Louis még pár héttel korábban biztosan rühellte volna a helyet, azonban mostanra már hozzászokott az efféle éttermekhez. A társaság összes tagja ott volt, még Jade és Perrie is csatlakoztak, de ez Louis-t egyáltalán nem zavarta. Kedvelte a lányokat, jófejek voltak és nagyon szerelmesek egymásba. Erre gondolva, a fiú úgy érezte, illendő volna, ha legalább egy kicsit hiányozna neki Eleanor... De nem hiányzott.
– Szóval, mit csinálunk szilveszterkor? – kérdezte Niall, miközben célba vettek egy szabad asztalt.
Louis végül Niall és Liam között foglalt helyet, pont Harry-vel szemben, és lélekben próbált felkészülni élete első találkozására a kínai kajával.
– Rittyentesz egy házibulit, nem? – vágta rá Zayn, mire Niall megvonta a vállát.
– Ha az nektek okés.
– Niall, minden évben ezt csináljuk – jegyezte meg Harry, és úgy tűnt, mindenkinek tetszik az ötlet, hogy a szőke srácnál köszöntsék az újévet.
ESTÁS LEYENDO
Baby Heaven's in your Eyes [magyar] ~ Larry Stylinson
RomanceFORDÍTÁS! Louis Tomlinson és Harry Styles egymás szöges ellentétei. Louis tizenhét éves, gazdag szülőkkel, kitűnő jegyekkel és gyönyörű barátnővel a háta mögött nagy terveket szövöget a jövőre nézve. Burokban nőtt fel, az embereket leginkább a pénz...