4. fejezet

779 64 4
                                    

Kicsim, a pillantásod maga a mennyország (FORDÍTÁS)
eredeti történet: Baby Heaven's in your Eyes
eredeti szerző: smileyourepretty
A fordítás engedéllyel készült, máshová kirakni tilos!

Sajnos úgy alakult, hogy egyelőre nincsen bétám, ezért az esetleges nyelvtani hibákért elnézést kérek. Próbáltam a maximumot kihozni belőle azért, amennyire tudtam. Ha lesz javított verzióm természetesen cserélem majd.

Haladunk a történetben és a dolgok kezdenek kicsit pikánsabbá válni ebben a fejezetben (még semmi komoly, de ami késik nem múlik), úgyhogy most szólok, hogy a  felnőtt tartalom figyelmeztetés nem viccből van feltűntetve a történeten... Jó olvasást! ^^

*****

– Szóval, azt hiszem, kedvelem Zayn-t.

Louis rápillantott Liam-re az asztal túloldaláról, de a kijelentés nem lepte meg túlságosan.  A két fiú egy keddi napon éppen az ebédlőben üldögélt, miközben Barbara és Eleanor a mosdóban voltak.

Pontosan tíz nap telt el a buli óta, és Louis azóta nem találkozott se Zayn-el, se Niall-al, sem pedig Harry-vel. Mármint, ha nem számoljuk azokat az alkalmakat, amikor látta őket az iskolájuk előtt a falnak támaszkodva bagózni és röhögni, miközben Louis a sofőrjét várta.

– Be... Beszéltél vele mostanában? – kérdezte Louis.

– Hát, nem igazán. Úgy értem, odajött hozzám múlt csütörtökön, miközben vártam a sofőrt, és megkérdezte, hogy nincs-e kedvem elmenni vele valahova.

– Mármint hova?

– Csak annyit mondott, hogy „valahova". Persze nemet mondtam, hiszen haza kellett mennem, és úgysem lenne közös témánk.

– Meg van a száma?

– Nem. Ő nem kérte el az enyémet, én meg nem ajánlhattam fel csak úgy, hogy cseréljünk telefon számot.

– Egyáltalán csináltatok bármi mást a smároláson kívül?

Louis nagy megkönnyebbülésére Liam megrázta a fejét. Nem azért könnyebbült meg, mert ezek szerint Liam nem művelt mocskos dolgokat egy fiúval (a napokban rájött, hogy ez valójában nem is zavarná), azért lélegzett fel, mert így Louis tapasztaltabbnak számított, mint Liam. És Louis mindig mindenben a legjobb akart lenni.

– De, izé, ne mondd el Eleanor-nak, oké? Nem akarom, hogy a szüleim, vagy bárki más megtudja.

– Persze, hogy nem fogom.

A beszélgetésük félbeszakadt, amikor a lányok nagy mosollyal az arcukon visszaültek az asztalhoz. Hamar témát váltottak és a szombati krikett meccsről kezdtek diskurálni. Louis nem igazán rajongott a sportokért, mert a sport mozgással, az pedig izzadással jár, Louis pedig ki nem állhatta, ha folyik róla a veríték.

Talán ezért van nagy pocakom és hatalmas seggem – gondolta.

Amikor véget ért a tanítás, Liam, Barbara és Louis elmentek jegyet venni a Téli Bálra, amit a következő hónapban tartottak a Doncaster Hotelben, a legdrágább hotelben egész Doncesterben, sőt talán még egész Angliában is. A bevett szokás szerint, mindegyik tanuló kapott egy lakosztályt, ahol a partnerével együtt eltöltheti az éjszakát. Általában a fiúk feladata volt a jegy vásárlás, a lányoké pedig csak annyi, hogy csinosak legyenek a nagy napra.

– Te kit viszel? – kérdezte Louis Liam-től, aki vállat vont.

– Fogalmam sincs. Valszeg az egyik lányt az osztályból.

Baby Heaven's in your Eyes [magyar] ~ Larry StylinsonWhere stories live. Discover now