2. fejezet

842 69 1
                                    

Kicsim, a pillantásod maga a mennyország (FORDÍTÁS)
eredeti történet: Baby Heaven's in your Eyes
eredeti szerző: smileyourepretty
lektorálás és bétázás: yukishiime
A fordítás engedéllyel készült, máshová kirakni tilos!

*****

A buli utáni reggel volt az első alkalom, hogy Louis egy elég nagy problémával ébredt fel. Furcsán érezte magát, mivel szó szerint sátrat vert a pamut pizsama nadrágja.

Kihámozta magát az újonnan vásárolt egyiptomi pamuttakaróból és kikecmergett Eleanor öleléséből. A lány halkan horkolt, amit Louis valamiért nagyon bosszantónak talált. Ő pontosan jól tudta magáról, hogy sosem horkol, és nem volt biztos benne, hogy élete hátralevő részében valóban el tudná-e viselni ezt az idegesítő hangot.

Bebotorkált a fürdőszobába, ami pont az ágya mellől nyílt (saját fürdőszobája volt, mivel még a gondolat is kikészítette, hogy valakivel osztozzon rajta), belenézett a tükörbe és teljesen elképedt a látványtól, ami fogadta.

A haja össze–vissza állt, minta hetek óta nem fésülködött volna, pamut felsője a hasához tapadt és – Ó, te jó ég! – pénisze körvonala tisztán látszott a nadrágjában az anyagnak préselődve, kétségbeesetten vágyva a megkönnyebbülésre.

Louis nagyot sóhajtott, bezárta a fürdőszoba ajtót majd leült a WC tetejére. Szemeit lehunyva maga elé képzelte a nagymamáját. A nagymamáját a WC-n ülve. A nagymamáját a WC-n ülve, meztelenül. A nagymamáját a WC-n ülve, meztelenül, műfogsorral a szájában. Az eredmény nem csak az erekció eltűnése volt, de Louis-t enyhe hányinger is kerülgetni kezdte.

Miután hideg vizet fröcskölt az arcára és fogat mosott, visszament a szobájába, ahol Eleanor már ébren ült az ágyban, fejét az ágytámlának döntve, telefonnal a kezében.

– Jó reggelt, édes! – köszöntötte Louis, de olyan monotonitással jöttek szájára a szavak, mintha legalább ezerszer begyakorolta volna.

– Reggelt! – Válaszolta Eleanor, majd arcát puszira tartotta Louis felé.

– Mit csinálsz?

A lány felemelte a telefonját, amin éppen az Instagram volt megnyitva. Louis leült mellé, és az elkövetkező pár percet azzal töltötték, hogy végiggörgettek az oldalon, kommentet hagyva majdnem az összes kép alatt.

Eleanor ujja hirtelen megállt egy kép fölött, amit Barbara az előző este posztolt. A lány szerepelt rajta Niall, Zayn és Harry társaságában, egyértelműen berúgva, miközben piros poharakkal a kezükben fáradtan mosolyogtak.

– Milyen feslett – Mondta Eleanor, mire Louis bólintott. Teljes mértékben egyetértett a lánnyal. Olyasvalakivel lefeküdni, aki tíz fontnál nem költ többet a ruháira, ráadásul házasság ELŐTT, Louis szemében rémes dolognak tűnt. Eddig azt hitte, hogy Barbara ennél magasabbra rakja a lécet, de ezek szerint tévedett.

Eleanor besétált a fürdőszobába, és magára kapkodott pár ruhadarabot, amiket Louis szobájában tartott (volt egy saját fiókja), majd mindketten lementek a földszintre reggelizni. Louis szülei nem voltak otthon, csak Lottie és Félicité, akik éppen akkor fejezték be az evést, amikor a pár megjelent.

A két lány Eleanor-ra mosolygott, és megjegyezték, hogy milyen szép a haja, mire Louis csak megforgatta a szemeit, mert szerinte egyáltalán nem nézett ki olyan jól. Hirtelen átfutott az agyán a kérdés, hogy vajon mióta bosszantják őt az ilyen apró kis semmiségek a barátnőjével kapcsolatban. Kicsit aggasztotta a dolog, elvégre neki feleségül kellene vennie Eleanor-t. A szüleik jól ismerték egymást, és azt tervezték, hogy mind együtt költöznek Oxford mellé egy nagy házba, miután Louis és Eleanor lediplomáztak.

Baby Heaven's in your Eyes [magyar] ~ Larry StylinsonTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang