5. fejezet

838 61 3
                                    

Kicsim, a pillantásod maga a mennyország (FORDÍTÁS)
eredeti történet: Baby Heaven's in your Eyes
eredeti szerző: smileyourepretty
A fordítás engedéllyel készült, máshová kirakni tilos!

*****

Amikor Louis felébredt péntek reggel, abban sem volt biztos, hogy ami történt, valóban megtörtént. Abban viszont teljesen biztos volt, hogy a pamut pizsamanadrágja ragadós és kényelmetlen.

A fürdőszobába érve kibújt belőle és döbbenten látta, hogy álmában sikeresen a nadrágjába élvezett. Úgy érezte, menten elsírja magát dühében és tehetetlenségében.

A ténynek, hogy álmában újraélte a csókot Harry-vel semmi köze nem volt ehhez az aprócska balesethez, ugye? Louis kezdett teljesen kiakadni, és negyed órán belül lent kellett lennie a reggelinél.

Most nincs idő a buzi-pánikra.

De mégis ki beszélt ilyesmiről?

Istenem, tuti, hogy a pokolra jutok.

És ez csakis Harry hibája!

Louis megfogadta magában, hogy soha többé nem beszél Harry Styles-al; és ez rögtön azután kezdődik majd, hogy visszaadta neki a dzsekijét, aminek persze baromi jó illata volt. Az élet olyan igazságtalan!

Belegyömöszölte a ruhadarabot a hátizsákjába, majd a tükör felé fordulva még egyszer megigazította a haját és a nyakkendőjét, mielőtt lesétált a konyhába.

Képtelen volt koncentrálni a környezetére, ezért meg sem hallotta, hogy az anyja kétszer tette fel neki ugyanazt a kérdést;

– Bocsánat, tessék?

– Jövő héten lesz az öt éves évfordulótok Eleanor-al. Terveztek valami különlegeset?

– Ő... Nem tudom. Van valami ötleted?

– Hát, tavaly Párizsba mentetek egy hétvégére, úgyhogy most talán elvihetnéd Rómába. Vagy inkább Berlinbe?

Őszintén szólva Louis sehová sem akart menni Eleanor-al. Csak otthon akart maradni és talán áthívni pár barátot, ahogy tették azt a három éves évfordulójukon is.

– Arra gondoltam, hogy inkább partit rendeznénk, amire elhívnánk az iskolás barátainkat.

– Egy partit?

Louis megvonta a vállát és elgondolkozott, hogy vajon a szülei engednék-e, hogy meghívja Zayn-t és Niall-t. Harry persze szóba sem jöhetett, véglegesen ki volt tiltva a házból. Csak a jó Isten tudja, hogy mit lopna el, vagy törne szét, ha valaha is átlépné a küszöböt.

– Van egy meglepetésem a számodra, Louis – mondta a fiú apja, amikor már majdnem befejezték a reggelit.

– Igen? És mi az?

– Beszéltem az igazgatóval, aki azt mondta, hogy kiválóan teljesítesz az iskolában, ezért úgy döntöttem, hogy előbb megkaphatod a születésnapi ajándékodat.

Louis szemei elkerekedtek.

– Tessék? Úgy érted...

– Pontosan úgy, holnap el is viheted egy körre a Lamborghinit. Édesanyáddal az ikrek fellépésén leszünk, és arra gondoltunk, hogy te talán szívesebben kipróbálnád az Aventadort. Felhívtam pár embert az autósiskola főnökségénél és elintéztem, hogy letehesd a vizsgát még ma délután.

– Igen! Te jó ég! Köszönöm apu! – kiáltott Louis. A székéből felpattanva az apjához sietett, hogy átölelje.

– Ne csak nekem köszönd, anyukád ötlete volt az egész.

Baby Heaven's in your Eyes [magyar] ~ Larry StylinsonWhere stories live. Discover now