pov. Jack Sparrow
Lark. Lark. Lark. Lark. Lark. Lark. Lark. Lark. - to nazwisko już od kilku tygodni chodziło mi po głowie, niby nic mi nie mówiło, ale jednak kojarzyło mi się z Alex, tą małą rozchichotaną dziewczynką. Upiłem trochę trunku z butelki, którą trzymałem w ręce. Spojrzałem na busole, lecz ta wciąż nie wskazywała konkretnego kierunku. Kiedy dałem ją Lark igła kręciła się nad wyraz długo, żeby po chwili nie pewności zatrzymać się... na mnie.. Ale nie znamy się... prawda? Od kilku dni nic tylko siedzę w swojej kajucie, popijam rum i czekam, aż dopłyniemy do następnej wyspy znanej tylko z legend. Alex... Nie pamiętam wiele z mojego dzieciństwa, czemu "Czarna Perła", kim byli moi rodzice, jacy byli... Większość wspomnień zagłusza mi ten dziecięcy śmiech, którego właścicielki też do końca nie pamiętam. Kapitan Alex Lark.. Lark... Znamy się? Nie wiem.. Spotkaliśmy się kiedyś..? Nie wiem.. Powinienem wiedzieć.. a może pamiętać..? TRZASK! Nagle cała łajba zachwiała się nie naturalnie. Zderzyliśmy się z czymś.
- Jak kierujesz tym statkiem, że innego nie wyminąłeś! - krzyczy ktoś z mojej załogi..
- Jakbym coś widział to bym wyminął - odkrzykuje inny.. Czemu oni nie mogą spokojnie dopłynąć do brzegu, wiecznie jakiś problem. Wstałem z mojego posłania i ruszyłem do drzwi. Kiedy już miałem chwycić za klamkę i dowiedzieć się o co chodzi usłyszałem kobiecy krzyk.
- Co znowu! Co jest takiego trudnego w kierowaniu łajbą, że co chwila musicie mnie wołać!?! - Czy to możliwe, żebym po raz kolejny trafił na Panią Kapitan Lark? Przecież tylko Czarna Perła zapuszcza się w okolice morskich legend.. - Jak to inny statek?! Statku nie umiesz wyminąć!? Czy wszystko muszę robić sama?! I gdzie do cholery jest mój rum!? - taaak, to zdecydowanie znowu Kapitan Krwawego Okrętu. Wyszedłem dumnie z mojej kajuty i ogarnąłem wzrokiem sytuacje.
CZYTASZ
Najważniejsi - Jack Sparrow - Historia Początku
FanfictionAlex Lark jest młodą kapitan pirackiego okrętu zwanego Krwawym Okrętem. W przeszłości jej los związany był z Jackiem Sparrowem, jednak ten czas dawno już odszedł w niepamięć. Teraz kobieta stara się nie myśleć o palącej jej od wewnątrz stracie i cał...