Alıntı

3.1K 218 44
                                    

Oy ve yorumları unutmayın :))

Tam da beklediğim olmuştu. Burcu istediğim yere gelmişti işte. 

Depodan içeri girer girmez kapıyı üstüne kapatıp kilitledim.  Burcu:

"Kim var orada? Yardım edin!!! Kimse yok mu? Kapalı kaldım burada? İmdaaat!!! "

Kapıyı yumruklayarak bağırıp çağırdığını hatta hafif ağlamaklı çıkan sesini duyabiliyordum. Ağlıyordu. Hatta korkuyordu. 

İçimdeki bir yan onu çıkar diyordu. Ona uyup kapıyı açmaya yeltendiğim sırada içimdeki öbür yan bana şu sözleri hatırlattı:

Bu okuldan nefret ediyorum. Nefret ediyorum. Nefret. Ablamla buluşacağım bugün de beni kandırarak okula yönlendirdiler ve karanlık depoya kilitlediler. Karanlıktan çok korkuyorum ama ne sesimi ne de kapıyı yumruklamamı duyan yok. Sadece Burcu ve diğer iki kızın kahkahasını duydum bir an. Nefret ediyorum bu okuldan. Abla nerdesin?!

Evet. Gizem karanlıktan çok korkardı. Ve eminim ki o daha çok ağlamıştı. Hatta yalvarmıştı bile. Ama Burcu ona acımadı. Ben de ona acımayacağım. 

Sesine, yalvarışlarına kulaklarımı tıkayıp gittim.

...

Koridorun ucunda Burcu'yu görmemle duraksadım. Titriyordu. Kuvvetle muhtemel depoda geçirdiği o anlar için. Ve bana öfkeyle bakıyordu. 

Kendini zorlayarak yanıma geldi.  Burcu:

"Sendin. Sen yaptın? Neden ha? Neden yaptın bunu bana?!"

Yüzümü ona yaklaştırıp kendim dahi ürkeceğim bir soğukkanlılık ve acımasızlıkla onun gözlerine baktım ve şunu söyledim:

"Canımı yaktın. Canını yaktım. Bunlar iyi günleriniz."

Ürkütücü bir şekilde ona gülümsedim. Artık ne kadar ürkütücüyse onun gözlerinde öfke yerine artık korkuyu görüyordum. Olması gerekeni.

Bir şey demeden uzaklaştım yanından.  Artık kendimi tanıyamıyorum. Ne yaptığımı, yaparken neler hissettiğimi bilmiyorum. Tek bildiğim içimde öyle bir acı öyle bir öfke vardı ki tüm okula yeter. 

Daha beterlerini yapabileceğimi, kontrolün bende olduğunu düşünüyordum. Tabi yakında başıma gelecekleri bilmeden.

Alıntımı paylaşıyorum. Bu bölüm, özellikle sonları oldukça heyecanlı olacak benden söylemesi :))

Oy ve yorumları unutmayın :))

KARDEŞİMİN OKULU (Watty2020)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin