Alıntı

3.6K 268 63
                                    

Oy ve yorumları unutmayın :))

Neydi şimdi bu anlamadım. Koridorda elimdeki mesaja tekrar tekrar bakarken yanıma geleni fark etmemiştim bile. 

"Sinem'ciğim."

Burcu'ydu bu. Her ne kadar kulağa inandırıcı gelmese de yanıma gülerek gelip 'Sinemciğim' diyen Burcu'ydu. 

Ben daha ne olduğunu anlamadan bana sarıldı ve:

"Canım çok özür dilerim." dedi. Evet dedi. "Seninle ilk başlarda pek anlaşamadık. Hatta seni biraz kırmış da olabilirim. Ama" dedi benden ayrılıp. "Bunu telafi etmek için geç değil. İzin ver telafi edeyim."

Benden bir tepki vermemi bekliyordu. Kaşlarımı kaldırıp boş boş baktığımı görünce gülümseyerek açıklamaya başladı.

"Bu akşam Ayaz'ın evinde havuzlu parti var. Sen de gel bizimle."

Bu söz bana tanıdık geliyordu bir yerden.

Bugün Burcu yanıma gülümseyerek geldi ve yapacakları bir davete çağırdı beni. Demek ki nefret etmiyordu benden.  

Tabi ya. Kardeşimin günlüğünde de bu olaydan bahsediliyordu. 

Benim hayır diyeceğimi düşünmüş olacak ki:

"Gelmeni çok isterim. Lütfen kırma beni" dedi.  Ardından da muzip bir şekilde yanındaki kızlarla bir süre göz teması kurup "Ayrıca seni de üçlü kızlar grubuna almayı isteriz."

Ayrıca onun üçlü kızlar grubuna dördüncü olarak girebileceğimi de söylüyordu. 

Yanındaki kızlar dayanamayıp gülmüşlerdi. Zira gerçek amaçlarını biliyorlardı. Ama tabi benim bildiğimi bilmiyorlardı. 

Meydan okurca gülümsedim ben de onlara.

"Tabi ki gelirim neden olmasın. Seve seve. Sen çağırırsın da gelmez miyim."

Bunu duyunca önce şaşırmış sonra da rahatlamış bir şekilde gülmüştü. 

Gül bakalım sen gül. Güya kardeşime yaptıklarınızı bana da yapacaksınız. Ama yemezler. Ben onun kadar güçsüz değilim. Siz beni mahvetmek isterken ben sizi mahvedeceğim. Sadece bu akşamı bekleyin. Burcu:

"E tamam o zaman. Adresi sana mesaj atarız.  Mutlaka bekliyoruz ona göre."

"Tabi. Bekleyin siz. Bekleyin."

Canınıza okuyacağım o anı bekleyin.

Yanımdan gülüşerek uzaklaştıklarında ardlarından baktım. 

Hayat ne tuhaf. Normalde bunları kardeşim yaşarken onun ablası olduğumu bilmeyenler aynılarını bana da yaşatmak istiyorlardı. Kurban farklı. Vahşet aynı. Sadece başrol oyuncu değişmişti. Ama ben hikayeyi de değiştireceğim. 

Kurtlar sofrasına oturan kuzunun hikayesiydi belki de bu. Eğer kurtlar sofrasına oturan bir kuzuysan önünde iki seçenek vardır. Ya kurtlara yem olursun ya da sen de kurt olursun. 

Ben seçimimi yaptım. Oyunu madem böyle oynamak istiyorlar o zaman biz de böyle oynayalım. 

En nihayetinde mesajın nedenini de anlamıştım artık. 

...

Akşam mesaj atılan adrese gelmiştim. Etrafıma bakındım. Zengin kesimin hepsi buradaydı. Burcu ve o iki kız ellerinde kadehler birbirlerine bakıp gülerlerken öfkeyle onlara bakıyordum. Birden Burcu benim olduğum tarafa baktı. İkimiz de bakışlarımızla birbirimize meydan okuyorduk. 

Evet. Oyun başlasın. Bunu siz istediniz.

Eveeeeeeet ben geldim. 

Umarım beğenmişsinizdir alıntıyı. Az evvel bulaşıkları yıkayıp da ancak geçtim bilgisayar başına.

Ailemiz genişliyor giderek. Ve tıpkı geçen ki bölümde de olduğu gibi okuyucu arttıkça senaryo üzerinde tatlı atışmalar da daha bir zevkle artıyor. Herkes Gizem üzerine kafa yoruyor. Bu tarz kitaplar okuyan tanıdıklarınıza da kitabı tavsiye edin lütfen. Ailemiz daha da bir genişlesin. Kitap üzerine yaptığınız yorumlar beni ziyadesiyle mutlu ediyor.

Yeni bölümde görüşmek üzere. Merak dışında başka duygularla kalın.

Ay çok uzattım. Duramıyorum bir türlü .yjyfjuyylıug

Haydi hoşçakalın. :)

KARDEŞİMİN OKULU (Watty2020)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin