Ustaz Arrogant itu Suamiku

3.1K 107 3
                                    

Bab 7

    Keesokan paginya,,
    

             "Sya, Han,  jom makan sekali " kata Datin syania. "ok" jawab syafiha dan syafiq.
               "Sya,,Han, lepasni pak mat hantar sya dan Han dulu yerr sebab papa ada hal kena settlekan " kata Dato' syafiqi. "ok" jawab syafiha.
                
    ----

         "sya, apesal kau lewat...nasib baik aku tak pergi kat tapak perhimpunan lagi kalau tak kau pergi la sorang ii" kata hana. "sorry la... Jom kita pergi nanti tak pasal ii cikgu marah" kata syafiha.

    Di perhimpunan,,

            "Mengumumkan ketibaan dif-dif terhormat dan dipersilakan Dato dan Datin untuk mara ke atas pentas " kata sir Nasri selaku pengacara majlis.

              "sya,, kau datang dengan sape tadi?? Aku ingatkan kau datang dengan papa kau ni" kata hana. "ehh kau ni diam lah nanti orang tau" marah syafiha.
                   "ehh,, bella..kau dengar tak?? " tanya Betty. "Dengar je... Aku tak sangka yang musuh aku tu adik abang syafiq, dahla rampas abang azzam dari aku" rungut bella, orangnya gedik, jahat dan suka bermusuh dengan orang yang merampas haknya. "ye lah... Abang Muiz aku pun dia kebas..ke dia nak kebas semua budak form 6" sambung betty. Mereka antara kumpulan The Barbies... Bella ialah ketua dari geng diorang, Betty pulakk kawan rapat Bella manakala Mia dan Yana anak buah Bella. Mereka memang terkenal di sekolah, semua pelajar akan takut dengan The Barbies kerana mereka juga pembuli. Mereka sekelas dengan syafiha.
                "Ehh, sya kau tak share pun kat aku pasal kau " kata Lea. "share apa" tanya syafiha dengan muka tak bersalah. "kau ni buat tak tahu ke memang tak tau" rengek Lea. "yelah, tu kau dah tau... " jawab syafiha. "ishh kau ni" jawab Lea.

           Tq for reading🙌😅
      
      

Ustaz Arrogant itu Suamiku?? Where stories live. Discover now