24.9.2017
Yoongi Jimin?
Yoongi İngilizce çalışmamda yardımcı olur musun?
Jimin ne zaman?
Jimin şu an meşgulum
Yoongi En kısa zamanda olabilir.
Jimin bölümündekilerden birine sor Yoongi
Jimin zamanım yok
Yoongi Hemen demiyorum ki zaten
Yoongi Ne zaman müsait olursan
Jimin çalışmam gereken tonlarca ders var
Jimin dönemin ilk dersi ne kadar zordu haberin var mı?
Yoongi Hazırlığı zar zor geçtim
Yoongi Bu sene ingilizceden kalamam
Yoongi Doktor olacağım ben
Jimin tamam
Jimin saati ve yeri mesaj atarım
Yoongi Tamamdır
29.9.2017
Jimin *konum*
Jimin yarım saate gel bekliyorum
Yoongi Geliyorum
Jimin
"Eve mi çıktın?" Yoongi'nin sorusuyla kafamı ona çevirdim.
"Evet," diye içime mırıldandım ama duyduğundan emindim.
"Sizinkilerin haberi var mı?" dedi yavaşça. Bayağı yavaş konuşuyorduk. Yavaş, kısık ve kısa.
"Yok." dedim kısaca.
"Neden söylemedin? Senin nerede olduğunu düşünüyorlar?" dediğinde sessiz kalmayı düşünüyordum ama ısrarla gözlerini üstümden ayırmıyordu.
"Yonsei'yi kazandığımı bilmiyorlar, bir yıl hazırlanmak için amacamların yanında kaldığımı sanıyorlar bu yıl da oradaki üniversitelerden birini kazandığımı." dediğimde mırıltılar eşliğinde şaşırma nidaları çıkardı.
"Amcanlar peki?" dediğinde hızla cevap verdim.
"Onlar biliyorlar, anlayışla karşıladılar." dedim ve devam ettim. "Her birey bu yaşlarında özgür olmak ister. Ben de onlardan biriyim işte." dedim hafif gülerek.
Yoongi değişmişti.
Bundan iki yıl önce siyah olan saçları şu an kızıldı ve ona acayip yakışmıştı. Biraz daha boyu uzamış ve giyim tarzı daha da güzelleşmişti. Oldukça basit ve harika gözüküyordu. Siyah pantolonu onu güzelce sararken üstünde mavi önünde değişik şekiller yer edinen hoodie vardı, onun üstüne de siyah bir bomber ceket almıştı. Cidden çok basit bir giyim tarzıydı fakat nasıl bu kadar harika görünebiliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
can't hold us
Fanfictionsevgilim bizi tutamazlar çünkü bu dünya aşkımız için çok dar. min yoongi & park jimin| ©muudita 2019