3.Bölüm

3.5K 283 75
                                    

Sabah uyandığımda belimde sıcak bir el hissediyordum. Gözlerimi açtığımda koyayı göremedim. Onun yerine uzun boylu oldukça yakışıklı birinin çıplak bir şekilde yanımda yattığını gördüm. Anın şokuyla çığlığı bastım. Çocuk çığlığın şiddetiyli bir an da doğruldu.

X: Neden çığlık attın jungkook?
Jk: S-sende kimsin v-ve evimde n-ne işin var???
X: Beni hatırlamadın mı jungkook? Ben senin küçük koyanım.
Jk: S.ktir deli
X: Ayıb oluyo ama
Jk: Benim küçük koyam oyuncaktı. MaşAllahlı bir çocuk değil.
X: Dünkü Dileğini hatırlamıyor musun kook?
Jk: Ne dileği?
Dünü hatırlamaya çalışmıştım. Yatmadan önce yıldız kaymıştı. Ve dilek tutmuştum. Şakaydı. Şakadır şaka.
Jk: Kamera nerde el salayacağım?

O sırada kapım çaldı. AnnsKm. Kendine koya diyen çocuğu tuvalete şimşek makuyin gibi hızlı götürdüm ve kapısını kapattım. Kapıda hizmetçinin olduğunu gördüm:
Hizmetçi: Aileniz sizi çağırıyor efendim.
Başımı hafifçe sallayıp peşine takıldım.

&&&

Jk: Lütfen *hıck* baba.
Mr: Artık büyüdün. Ve biz ayrılıyoruz. Kısacası eşyalarını toplamaya başla.

Ağlayarak odaya girdim. Köşeye sinmiş ağlarken bir elin saçımı okşadığını hissetim. Bu hissi sevdim. I like this feel. Kafamı kaldırdığımda o çocuktu. Bu kim amk?
Jk: Koya olduğuna *hıck* inanmıyorum. Ama *hıck bana iyi *hıck* geliyorsun.
Sadece tebbesüm etti. Bir an havalandığımı hissettim. (Uçuyorum kabatlarımı a çın ca)

Beni yatağa kırılacak bir çiçek gibi koydu. Bu romantik anı bozup:
Jk: Dolabımdan kıyafet alda soğu yiyip cırcır olma. Dedim.
Kafasını sallayıp dolabıma gitti. Dikizlemek istesemde arkamı döndüm. It's haram bro. Ona baktığımda benim tavşanlı şirin mi şirin pijamalarımın ona fazla şekşi olduğunu gördüm. Adaletin bu mu dünya? Kendi kendime atışırken belimde davlunbaz fırından çıkmış kadar sıcak bir el hissetim. Devamını boş verip götümü devirip uyudum.

 Devamını boş verip götümü devirip uyudum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
K-Koya? (NAMKOOK)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin